Το ότι εμείς τα βλέπουμε "έτοιμα" οπτικά δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και έτοιμα προς παράδοση. Τα Airbus έχουν εξαρτήματα και σημαντικά μέρη του αεροσκάφους που κατασκευάζονται σε άλλες χώρες και από άλλες εταιρίες αεροναυπηγικής και όταν αυτά είναι έτοιμα από τον κάθε πάροχο πάνε TLS ή XFW και μπαίνουν στο εκάστοτε αεροσκάφος. Χώρια βέβαια και οι κινητήρες. Μετά έχουν πάρα πολλά ground και taxiing tests (ώστε να διαπιστωθεί ότι δουλεύουν τα πάντα στην εντέλεια) πριν την πρώτη πτήση, την οποία ακολουθούν συνήθως άλλες 3-4 δοκιμαστικές και πριν την customer acceptance flight. Μετά από όλα αυτά γίνεται η παράδοση.
Τέλος είναι και τι χρονοδιάγραμμα έχει συμφωνηθεί με την εκάστοτε αεροπορική εταιρία για τις παραδόσεις, το οποίον απ' όσον γνωρίζω τηρείται αρκετά καλά από την Airbus (αλλιώς σε περίπτωση καθυστέρησης υπάρχουν αποζημιώσεις κλπ).