Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Και οι κατασκευές συνεχίζουν ακάθεκτες: Νέο Α321, c/n 11011 (αν διακρίνω καλά στο μπροστινό μέρος) με ουρά βαμμένη και κινητήρες. Αν πάει η νηολόγηση με σειρά c/n τότε μιλάμε για το SX-NAK
 
Πολλά νέα 321. Μήπως σχεδιάζεται να υπάρχουν μειωμένα Δρομολόγια με μεγαλύτερη χωρητικότητα/ δρομολόγιο?
Και άντε να κάνει σε LHR ή CDG τα 3δρομ/ημέρα ->2, δεν πειράζει. Μόνο μην αραιώσουν οι πτησεις/ εβδομάδα στη λοιπή Ευρώπη
 
Στο wiki λεει οτι η Αιγαιου εχει 14 321neo σε παρραγγελια (οποτε μινιμουμ 18 συνολικα ως τωρα) και αλλα 9 320neo family για τα οποια δεν εχει αποφασισει αν θα ειναι 320 η 321. Η Wizz νομιζω ειχε πει πως το 321neo εχει το ιδιο οperating costs με ενα 320ceo. Γι'αυτο και πολλες εταιρειες κανουν convert 320 σε 321. Δεν νομιζω οτι εχει να κανει με μειωσει συχνοτητων (σε μερικα δρομολογια οπως Λαρνακα ισως) αλλα τους συμφερει και απο αποψη κοστους/κερδους ειδικα την τουριστικη περιοδο που θα πετανε γεματα.
 
Last edited:
Και οι κατασκευές συνεχίζουν ακάθεκτες: Νέο Α321, c/n 11011 (αν διακρίνω καλά στο μπροστινό μέρος) με ουρά βαμμένη και κινητήρες. Αν πάει η νηολόγηση με σειρά c/n τότε μιλάμε για το SX-NAK

Από πότε άλλαξε η Airbus το μέγεθος των "θυρών" για το μπροστινό ζεύγος τροχών?? (το πρόσεξα και στο ΝΑΕ- το NAD δεν το είχε)
Από ότι θυμάμαι ήταν στα βασικά στοιχεία για τα ξεχωρίζεις τα boeing από τα airbus από απόσταση μαζί με τη βάση του πίσω πτερυγίου. Τα airbus παραδοσιακά είχαν μικρότερες "θύρες" για τους εμπρόσθιους τροχούς.
 
Δεν άλλαξε ο σχεδιασμός. Η φωλεά έχει τέσσερις θύρες. Οι δύο μεγάλες ανοίγουν για κατεβεί το σκέλος και κλείνουν αμέσως μετά.
Παρομοιως ανοιγοκλείνουν και οι φωλεές των main gears.

Δες τον μηχανισμό εδώ:


Δεν γνωρίζω, ωστόσο, γιατί οι συγκεκριμένες θύρες στην εικόνα είναι ανοιχτές ενώ οι υπόλοιπες κλειστές. Anyone;
 
Last edited:
Τον λογο δύσκολο να τον ξέρουμε, πάντως οι πόρτες των σκελών μπορούν να ανοίξουν και να κλείσουν κατά βούληση στο έδαφος και ανεξάρτητα η μια απο την άλλη.
 
Από πότε άλλαξε η Airbus το μέγεθος των "θυρών" για το μπροστινό ζεύγος τροχών?? (το πρόσεξα και στο ΝΑΕ- το NAD δεν το είχε)
Από ότι θυμάμαι ήταν στα βασικά στοιχεία για τα ξεχωρίζεις τα boeing από τα airbus από απόσταση μαζί με τη βάση του πίσω πτερυγίου. Τα airbus παραδοσιακά είχαν μικρότερες "θύρες" για τους εμπρόσθιους τροχούς.

Τα μεγέθη είναι ίδια σε όλα τα 321 (100,200,NEO):

96F10CB4-9630-4E24-B1E7-E0D067D5E51E.jpegEC5B550E-ACBC-4FC5-A74C-9680E6B32608.jpeg
Όσο διαρκεί η κατασκευή - προετοιμασία του αεροσκάφους, προφανώς βολεύει να μένουν τα nose gear doors σε ανοιχτή θέση, ώστε να διευκολύνεται η πρόσβαση των μηχανικών για εργασίες και επιθεώρηση.

Τα συγκεκριμένα, μπορούν να ανοίξουν με «χειροκίνητο τρόπο» απο το έδαφος χωρίς τη χρήση υδραυλικής πίεσης (By gravity). Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει Servicing και έλεγχος για υδραυλικές διαρροές κλπ.

Τα doors των main απέχουν μόνο 14cm από το έδαφος όταν είναι σε ανοιχτή θέση, οπότε είναι πιο σοφό να τα σηκώνουν όταν μετακινείται το αεροσκάφος.
 
Last edited:
Με τη φωτό του NAF καταλαβαίνουμε ότι το sequence των νηολογίων δεν πάει παράλληλα με αυτό των c/n. Μεταξύ του 10704 (ΝΑΕ) και του 10920 (NAF) υπάρχουν ακόμα 3 Α321 για την Aegean.
 
Και πρώτη πτήση για το
SX-NAE (MSN 10704)
 
Top