Κύριοι, το DGV (A320) και το DGS (A321) ήταν α/φη νοικιασμένα και δεν έχει κανένα λόγο η Αιγαίου στο τι θα γίνουν, πράγματι πήγαν στο DGX αεροδρόμιο και θα αποφασίσει ο ιδιοκτήτης τους τι θα τα κάνει. Όσον αφορά τα υπόλοιπα α/φη της εταιρείας αν δεν κάνω λάθος μόνο 3 ή 4 είναι ιδιόκτητα (DVN, DVT, DVQ). Πρέπει όμως να σταματήσουμε κάποια στιγμή και να ενημερωθούμε στο τι σημαίνει buy and lease back. Έχεις χρήματα για επένδυση? αγοράζεις από κάποιον ιδιοκτήτη-χρήστη που χρειάζεται ρευστό και του νοικιάζεις τα ίδια α/φη προς χρήση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, διαφορετικά νοικιάζεις μόνος σου. Εδώ δεν έγινε κάτι τέτοιο. Άλλοι είναι οι αγοραστές που νοικιάζουν τα α/φη στην εταιρεία και ποτέ η εταιρεία δεν αγόρασε όπως διατυμπανίζουν 40 νέα α/φη. Ρίξτε μια ματιά στις νέες παραλαβές, είναι όλα νοικιασμένα. Δεν θέλω απάντηση, το γράφω μόνο για ενημέρωση όσων επιθυμούν να γνωρίζουν την αλήθεια.
SX-NEO, MSN 9400, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Dec 2019, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 20 Dec 2019 on delivery
SX-NEA, MSN 9497, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Jan 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 27 Jan 2020 on delivery
SX-NEB, MSN9514, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Jan 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 31 Jan 2020 on delivery
SX-NEC, MSN 9583, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Mar 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 11 Mar 2020 on delivery
SX-NED, MSN 10047, Airbus A320neo, Aegean Airlines, Mar 2020, CY180, 2x PW
Leased from (hidden), Ferried TLS-ATH 11 Mar 2020 on delivery