avro7446
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/06/2009
- Μηνύματα
- 48
- Likes
- 9
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- NOA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
Φυσικά αυτό θα έλεγαν. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο χώρος επαρκεί για ένα απλουστευμένο σέρβις και θα ζοριστούν αρκετά αν θέλουν να κρατήσουν το τωρινό. Από φωτογραφίες που βρήκα στο διαδίκτυο, φαίνεται ότι υπάρχει χώρος για δυο φούρνους. Να τις δω όμως να ετοιμάζουν το σέρβις με την ουρά των επιβατών δίπλα τους, όπως επίσης να τραβούν το τρίτο atlas box αφού πρώτα έχουν βγάλει τα δυο μπροστινά. Επίσης, η αγαπημένη τους συνήθεια να τραβούν την κουρτίνα και να κρύβονται στο πίσω γκάλεϋ θα κοπεί εκ των πραγμάτων. Οι δε επιβάτες θα πρέπει να προσαρμοστούν στο μέγεθος των τουαλετών.OveLix":2uzvutfm said:[...]οι δοκιμές τους έδειξαν πως ο χώρος επαρκεί.
Έχει γραφτεί πολλές φορές στο διαδίκτυο ότι το Spaceflex της Airbus δυσκολεύει τη ζωή των πληρωμάτων. Συνήθως όμως οι εταιρείες που το έχουν (BA, SK, DL, κτλ.) έχουν πολύ απλό σέρβις στην οικονομική.OveLix":x11a4wbl said:Υπάρχουν αναφορές από άλλες εταιρείες με παρόμοια διαμόρφωση της πίσω καμπίνας και αν είχαν τέτοια ζητήματα; Θα βοηθούσε αν είχαμε μαρτυρίες από το να υποθέτουμε απλώς από φωτογραφίες.
Ακόμα κι αν περιμένουν μέχρι «εκείνο» το σημείο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Ο χώρος μπροστά από τις τουαλέτες δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προετοιμασία του σέρβις. Επίσης, στην Αιγαίου όταν προετοιμάζουν το σέρβις τραβούν την κουρτίνα. Αν στο Spaceflex τραβήξουν την κουρτίνα με το τρόλεϋ έξω, δεν θα μπορούν ούτε να αναπνεύσουν. Κι αφού το αναφέρεις αυτό με τα ντουλάπια, κάνω έναν συνειρμό. Η U2 στο Α320 έχει 31 σειρές καθισμάτων και καθόλου ντουλάπια. Η Αιγαίου έχει 30 σειρές καθισμάτων και ντουλάπια μπρος και πίσω. Αν υποθέσουμε ότι τα ντουλάπια μπρος-πίσω πιάνουν περίπου τον ίδιο χώρο με την επιπλέον σειρά της U2 και οι πρώτες σειρές έχουν μεγαλύτερο διάκενο, τότε τι διάκενο έχουν οι σειρές «χωρίς προσκέφαλο»;OveLix":x11a4wbl said:Όπως έγραψα, έχουν έξτρα χώρο (που δεν είχαν πριν) στα ντουλάπια πίσω από την 31 που φτάνουν ως την οροφή (δεν είμαι βέβαιος αν μπορεί κι εκεί να φιλοξενηθεί φούρνος). Η ουρά των επιβατών στις τουαλέτες δεν είναι και τόσο πρόβλημα. Είναι απλώς θέμα ενός «Παρακαλώ περιμένετε μέχρι αυτό το σημείο» και οι επιβάτες θα στέκονται στο aisle όπως πάντα.
pet":25epflk3 said:Εκτός από MUC ξέρουμε σε ποιο άλλο προορισμό μπήκαν τα νέα α/σκάφη?
Αλλάζει καθημερινά ή είναι στάνταρ για τον πρώτο καιρό?
Αύριο πετάω AXD-ATH-RHO , έχω καμιά πιθανότητα?
pet":1pwnaa66 said:Εκτός από MUC ξέρουμε σε ποιο άλλο προορισμό μπήκαν τα νέα α/σκάφη?
Αλλάζει καθημερινά ή είναι στάνταρ για τον πρώτο καιρό?
Αύριο πετάω AXD-ATH-RHO , έχω καμιά πιθανότητα?
sv1xv":2ser0rfj said:Την ώρα που αποβιβαζόμουν από την OA120 πέτυχα το SX-NEA σταθεμευμένο στην Θεσσαλονίκη...
Αν δεν κάνω λάθος, δεν υπάρχει σειρά 13. Άρα η 31 στην ουσία είναι 30 και έχει παράθυρο.payneful_tales":2uwb2cpm said:δεν έχω δεί ακόμα καμία αναφορά-ένδειξη από κανέναν για τη σειρά 31 και αν αυτή διαθέτει τελικά ή όχι παράθυρο.