Αν υπηρχε τεχνικος λογος πισω απ αυτο δε θα εκανε ουτε εσωτερικου ουτε εξωτερικου.
Απλα τα SX-DNx ειναι πιο οικονομικα σε καυσιμο. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι τα εσωτερικου οπου το 80% της πτησης ειναι climb και descent, οπου οι μηχανες δεν ειναι στο optimum operating performance τους, καινε περισσοτερο - απ οσο στα 37000 ποδια που καινε πολυ λιγοτερο. Οποτε συνολικα ειναι πιο οικονομικα σε μικρα δρομολογια. Και παλι με την επιφυλαξη της αποψης μου.
Επισης τα βαζουν συνεχως σε DUB και LIS, ισως επειδη ειναι new and shiny και θελουν να κατακτησουν την αγορα καλυτερα.
Τελος μπορει να ειναι απλα και εντελως τυχαιο.
Απλα τα SX-DNx ειναι πιο οικονομικα σε καυσιμο. Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι τα εσωτερικου οπου το 80% της πτησης ειναι climb και descent, οπου οι μηχανες δεν ειναι στο optimum operating performance τους, καινε περισσοτερο - απ οσο στα 37000 ποδια που καινε πολυ λιγοτερο. Οποτε συνολικα ειναι πιο οικονομικα σε μικρα δρομολογια. Και παλι με την επιφυλαξη της αποψης μου.
Επισης τα βαζουν συνεχως σε DUB και LIS, ισως επειδη ειναι new and shiny και θελουν να κατακτησουν την αγορα καλυτερα.
Τελος μπορει να ειναι απλα και εντελως τυχαιο.