To "παραφωνία" το έγραψα με την έννοια που αναφερατε, ότι δλδ σαν πιο μικρής χωρητικότητας γιατι δεν προσθέτει και άλλα για thin routes όπου το 174θέσιο Α320 ειναι μεγάλο; Εάν πάλι τους ειναι ασυμφορο οικονομικά (γιατί πολλοί αυτο ισχυρίζονται) τότε γιατι δεν το βγάζουν στο σφυρί; Τι νοημα έχει ναχεις ένα μονο;; δεν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό..Ουτε έχουν εκδηλώσει κάποια πρόθεση να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ των ελικοφορων και των Α320 με μικρότερα άλλου τύπου ελαφρύτερα και οικονομικότερα απτο Α319, π.χ. με CS100/300.Μήπως απλά παραμένει μέχρι να λήξει η μίσθωση του (αν δεν είναι ιδιόκτητο) και μετά θα φύγει απ'το στόλο;