Όλος ο στόλος των 320(φάμιλυ) είναι με καθεστώς lease. H κύρια ομάδα είναι αυτά που έγιναν άμεσα παραγγελία από την Aegean στην Airbus και έγινε αμέσως sale & lease-back (περίπου 25). Αυτή η τακτική, ιδιαίτερα όταν γίνεται ταυτόχρονα με την παράδοση, μοιάζει πολύ με financing: αγοράζεις εσύ, το πουλάς αμέσως όχι για να το δώσεις, αλλά για να 'πληρώνεις' στην τράπεζα τη 'δόση'. Έχει το πλεονέκτημα ότι ελέγχεις καλύτερα την κίνηση του κεφαλαίου σου.
Tα υπόλοιπα (περίπου 20) αντιστοιχούν σε μικρότερα 'groups', ανάλογα με τη συγκυρία της εποχής, όπως τα 3- ex TK, 3-ex Astana, κάποια ex-Monarch, και 8 ex-OA τα οποία είναι, αυτό που κοινώς λέγεται lease. Δηλαδή τα ΑΦ παραγγέλθηκαν από την leasing company ή περιήλθε στην ιδιοκτησία της leasing και μετά βρήκαν το 'σπίτι' τους.