Ορθολογικά μιλώντας, τα ΑΦ ΔΕΝ είναι ιερά κειμήλια. Είναι χρηματο-οικονομικά 'εργαλεία'.
Το καθένα έχει, ανα πάσα ώρα και στιγμή, αξία, σταδιακά μειούμενη, λόγω της χρήσης του, και του μειούμενου δυναμικού/χρησιμότητάς του. Και σταδιακά αυξανόμενο κόστος, είτε αυτό αφορά στα καύσιμα, είτε στη συντήρησή του. Υπάρχουν περίοδοι που οι αλλαγές δεν είναι σταδιακές, αλλά απότομες, σπάνιο αυτό, αν έρθει 'ξαφνικά' στην αγορά ένας formidable ανταγωνιστής, αν τα πλάνα αλλάξουν εντελώς, αν εμφανιστεί νέο ΑΦ με ισχυρά διαφορετικές δυνατότητες (το τελευταίο εξαιρετικά απίθανο, γνωρίζουμε τι θα συμβεί στα επόμενα 20+ χρόνια σε αυτόν τον τομέα). Άρα, δεν ζούμε με αυτά για πάντα. Πόσο μάλλον, όταν στην πλειοψηφία τους, ειδικά για την Aegean, το ιδιοκτησιακό καθεστώς των Α320 είναι 'operating lease'.
Και να θυμίσω, ότι έχει διατυπωθεί η πρόθεση, σε λίγα χρόνια από τώρα, η εταιρεία να κάνει επίσημο request for proposals, για την πλήρη ανανέωση του στόλου (70 ΑΦ θα περιλαμβάνει). Οψόμεθα.