george_a
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 12/05/2004
- Μηνύματα
- 1.672
- Likes
- 140
- Περιοχή
- Pikeville, KY
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KCRW
seven4seven":yc29s3s0 said:...ειναι δειγμα βρετανικου φλεγματικου χιουμορ, η εμπεριστατωμενου επιχειρηματος, ε;
Και τα δύο. Το πρώτο μέρος δικό μου. Το δεύτερο, δικό σου. Αλληλοσυμπληρωνόμαστε.
Για να δώσω λίγο ακόμα 'βρετανικο φλεγματικο χιουμορ', 16.8 years * 788 αεροπλάνα, κάνουν πολλές, πολλές πόρτες να σφυράνε.
Και επί της ουσίας.
1. Προφανώς ένας μεγάλος στόλος αλλάζει 'αργά' τον μέσο όρο ηλικίας του, ενώ ένας μικρότερος (σε καμία περίπτωση 50 ΑΦ δεν θεωρείται μικρός στόλος), πιο γρήγορα. Μια προσθήκη 6 ΑΦ κατ' ευθείαν από τη γραμμή παραγωγής 'κατεβάζει' τον μέσο όρο πιο πολύ σε ένα μικρότερο στόλο, και, αντίστοιχα, μια προσθήκη αντίστοιχου αριθμού 'σαραβάλων' 14ετίας, τον ανεβάζει το ίδιο εύκολα.
Γι' αυτό, αγαπητέ, το μόνο άκυρο θα ήταν αν μιλούσα για το πώς αλλάζει ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου. Τότε θα είχα συγκρίνει καρπουζια με ακτινιδια (δεν χρησιμοποιώ τόνους επειδή αντιγράφω verbatim). Αλλά αυτό δεν το έκανα. Οπότε, η κριτική σου, στην προσπάθεια να μην αποδεχθείς το άστοχο (επιεικώς) του χαρακτηρισμού σου περί 'σαραβάλων', έπεσε μια ακόμα φορά έξω.
2. Ο μέσος όρος ηλικίας δίνει απλώς την ηλικία του στόλου - και όχι την κατάστασή του. Το πόσο σωστά ή όχι συντηρείται, το πόσο ανανεωμένο είναι το εσωτερικό τους. Έχω πετάξει με DC-9-50 της Delta πριν από τρία μόλις χρόνια, και το εσωτερικό του δεν 'έδειχνε' σε καμία περίπτωση την ηλικία του. Το 'σαράβαλο' ή μη της κατάστασης δεν φαινόταν καθόλου στον μέσο επιβάτη.
3. Το ότι ακόμα και τα πιο παλιά 'σαράβαλα' της Aegean έχουν ηλικία όσο η μέση ηλικία στην British ή την Air France, αυτό δείχνει ότι μάλλον οι 'κουτόφραγκοι' δεν θεωρούν την ηλικία των 13-14 ετών 'σαραβαλέ'. Καιρός να τους ενημερώσουμε.