Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
seven4seven":yc29s3s0 said:
...ειναι δειγμα βρετανικου φλεγματικου χιουμορ, η εμπεριστατωμενου επιχειρηματος, ε;

Και τα δύο. Το πρώτο μέρος δικό μου. Το δεύτερο, δικό σου. Αλληλοσυμπληρωνόμαστε.
Για να δώσω λίγο ακόμα 'βρετανικο φλεγματικο χιουμορ', 16.8 years * 788 αεροπλάνα, κάνουν πολλές, πολλές πόρτες να σφυράνε.

Και επί της ουσίας.
1. Προφανώς ένας μεγάλος στόλος αλλάζει 'αργά' τον μέσο όρο ηλικίας του, ενώ ένας μικρότερος (σε καμία περίπτωση 50 ΑΦ δεν θεωρείται μικρός στόλος), πιο γρήγορα. Μια προσθήκη 6 ΑΦ κατ' ευθείαν από τη γραμμή παραγωγής 'κατεβάζει' τον μέσο όρο πιο πολύ σε ένα μικρότερο στόλο, και, αντίστοιχα, μια προσθήκη αντίστοιχου αριθμού 'σαραβάλων' 14ετίας, τον ανεβάζει το ίδιο εύκολα.
Γι' αυτό, αγαπητέ, το μόνο άκυρο θα ήταν αν μιλούσα για το πώς αλλάζει ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου. Τότε θα είχα συγκρίνει καρπουζια με ακτινιδια (δεν χρησιμοποιώ τόνους επειδή αντιγράφω verbatim). Αλλά αυτό δεν το έκανα. Οπότε, η κριτική σου, στην προσπάθεια να μην αποδεχθείς το άστοχο (επιεικώς) του χαρακτηρισμού σου περί 'σαραβάλων', έπεσε μια ακόμα φορά έξω.

2. Ο μέσος όρος ηλικίας δίνει απλώς την ηλικία του στόλου - και όχι την κατάστασή του. Το πόσο σωστά ή όχι συντηρείται, το πόσο ανανεωμένο είναι το εσωτερικό τους. Έχω πετάξει με DC-9-50 της Delta πριν από τρία μόλις χρόνια, και το εσωτερικό του δεν 'έδειχνε' σε καμία περίπτωση την ηλικία του. Το 'σαράβαλο' ή μη της κατάστασης δεν φαινόταν καθόλου στον μέσο επιβάτη.

3. Το ότι ακόμα και τα πιο παλιά 'σαράβαλα' της Aegean έχουν ηλικία όσο η μέση ηλικία στην British ή την Air France, αυτό δείχνει ότι μάλλον οι 'κουτόφραγκοι' δεν θεωρούν την ηλικία των 13-14 ετών 'σαραβαλέ'. Καιρός να τους ενημερώσουμε.
 
Συνεχίζοντας... είπα να περιοριστώ σε αντίστοιχα μεγέθη στόλου - και για να μην κατηγορηθώ για άλλες αλχημείες, περιορίστηκα σε μικρή γεωγραφική ακτίνα από την Αθήνα. Αυτό επειδή το επόμενο επιχείρημα θα ήταν ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις Sushi (Γιαπωνέζικες εταιρείες) με σαρδέλλα (Ευρωπαϊκές εταιρείες), κλπ κλπ).


Operator # Aircarft Average Age Source
Austrian_Airlines 79 15.6 years http://www.airfleets.net/ageflotte/Aust ... rlines.htm
Swiss 84 13.6 years http://www.planespotters.net/Airline/Swiss
TAP 61 13.8 years http://www.planespotters.net/Airline/TAP-Air-Portugal
Royal_Air_Maroc 48 8.8 years http://www.planespotters.net/Airline/Royal-Air-Maroc
Egypt_Air 60 11.3 years http://www.airfleets.net/ageflotte/Egyptair.htm
El_Al 41 13 years http://www.planespotters.net/Airline/El ... l-Airlines
Brussels 48 14 years http://www.planespotters.net/Airline/Brussels-Airlines
LOT 46 6.4 years http://www.planespotters.net/Airline/LO ... h-Airlines
Air_Serbia 18 16.8 years http://www.planespotters.net/Airline/Air-Serbia
Chech_CSA 24 9.4 years http://www.planespotters.net/Airline/Cz ... lines-(CSA)
TAROM 23 14.9 years http://www.planespotters.net/Airline/TAROM
Air_Algerie 44 10.9 years http://www.planespotters.net/Airline/Air-Algerie
Ethiopian 68 6.8 years http://www.airfleets.net/ageflotte/Ethi ... rlines.htm
 
Πσσσς... Τι σου ειναι ο ελεύθερος χρόνος! :thx: Μ´αρεσει που έκανες και επεξεργασία για να προσθέσεις το τριςμέγιστο ευφυολογημα με το σούσι και τη σαρδέλα. Εχεις τον απόλυτο σεβασμό μου!

ΥΓ γράφω τωρα απο το αιπαντ που βάζει τόνους μονο του. Ελπίζω να νοιώθεις πιο όμορφα,ε; :great:
 
Βλέπεις, ο ανταγωνισμός με κάνει καλύτερο. Τρισμέγιστα καλύτερο.

BTW, ακόμα περιμένω απάντηση στην κριτική που έκανα στο σχόλιό σου: Είναι, τελικά, τα 7.4 μ.ο. της Aegean σαπάκια, σαράβαλα, σφυράνε, τι στο καλό κάνουνε;
Μετά τιμής.

(και προφανώς δεν θα επανέλθω, δεν νομίζω να αξίζει τον κόπο να προσθέσω κάτι άλλο σε επιχείρημα. Πέρα από το τρισμέγιστο δεν υπάρχει άλλο επίθετο).
 
Βρε σεις, ηρεμήστε λιγάκι αλλιώς θα σας προτείνω για μέλη στο arxipelagos.gr να χαλαρώσετε λίγο με θάλασσα και βαπόρια :P

Στο θέμα που δημιούργησε τις αντεγκλήσεις, ο όρος "ολοκαίνουργια" θα πρέπει να αντικατασταθεί απ΄το "με έναν απ΄τους νεότερους ηλικιακά στόλο" ας πούμε, μιας και νομίζω ότι ο στόλος τζετ της Α3 είναι σε μια πολύ καλή/χαμηλή μέση ηλικία αλλά σαφώς δεν είναι ολοκαίνουργιος. Οι προσθήκες νοικάρικων που ξεφεύγουν ηλικιακά (DGP,Q,I,N,U+αυτά που θα έρθουν) σίγουρα ήταν αναγκαίες και εικάζω ότι η Α3 επέλεξε -ορθά κατ' εμε- γηραιότερα α/φη με φθηνότερα κόστη μιάς και το έργο της είναι αυξημένο -ακόμη- εποχιακά κι όχι year round. To ίδιο ισχύει εν μέρη και για τα πρα-πρα. τα DH4 είναι μέσα στον μέσο όρο ωστόσο λόγω των 4 γηραιών DH8 ανεβαίνει.

Δεδομένου λοιπόν της χαμηλής μέσης ηλικίας, ίσως θα έπρεπε να δίνουμε βάρος στα των συντηρήσεων. χωρίς όμως να αποκλείουμε και τις σκέψεις μας για τις προσθήκες γηραιότερων σκαριών. Κι εγώ όταν είδα την ηλικία του DGT δεν ενθουσιάστηκα όμως θέλω να πιστεύω τόσο στο τεχνικό τμήμα της αεροπορικής όσο και στην ίδια την αεροοπορική που δεν νομίζω να ρισκάρει τη φήμη της για 2-5-7 μεγαλύτερα ηλικιακά α/φη.

Για τα DH8, ήθελα να ρωτήσω αν η Bombardier έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει νέα κατα παραγγελία, σαν να θυμάμαι ότι σε κάποια απ' τα μικρά υπήρχε η δυνατότητα μέχρι πριν μερικά χρόνια. Μιλάμε για αρκετά καταπονημένα α/φη που όμως φέρνουν χρήμα ζεστό και σε περίπτωση απόκτησης νέων θα φέρνουν για καιρό ακόμη χωρίς ανταγωνισμό...
 
Αν και είμαστε εκτός θέματος, ξέρω ότι η παραγωγή των DHC-8 -100 σταμάτησε το 2005, οπότε το θεωρώ πολύ δύσκολο να υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα τα εργαλεία και τα jigs της γραμμής παραγωγής. Αυτό που ίσως θυμάσαι είναι η περίπτωση του DHC-6 Twin Otter, τα jigs του οποίου αγόρασε κάποια καναδική εταιρεία με σκοπό να ξεκινήση ξανά την παραγωγή του, το οποίo και έκανε.
 
OA701":3tdqhgok said:
ο όρος "ολοκαίνουργια" θα πρέπει να αντικατασταθεί απ΄το "με έναν απ΄τους νεότερους ηλικιακά στόλο" ας πούμε, μιας και νομίζω ότι ο στόλος τζετ της Α3 είναι σε μια πολύ καλή/χαμηλή μέση ηλικία αλλά σαφώς δεν είναι ολοκαίνουργιος.
Νομίζω ότι η παραπάνω φράση καταδεικνύει ότι και οι δύο έχουν δίκιο εν μέρει. Και ο στόλος της Α3 δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται πλέον "με τα ολοκαίνουργια Airbus" (αν και νομίζω ότι αυτό το σλόγκαν δεν υφίσταται πλέον στις διαφημίσεις) αλλά από την άλλη δεν θεωρείται "παλιός" αν λάβει κανείς το στατιστικό του μέσου όρου ηλικίας του στόλου. Σαφώς έχουν νοικιαστεί αεροσκάφη πολλών ετών τον τελευταίο καιρό (Monarch, Cyprus, Turkish κλπ) αλλά την παρτίδα του Μ.Ο. σώζουν τα υπόλοιπα και ειδικά τα νέα που θα έρθουν.
 
GEM":3eqszhq6 said:
Αν και είμαστε εκτός θέματος, ξέρω ότι η παραγωγή των DHC-8 -100 σταμάτησε το 2005, οπότε το θεωρώ πολύ δύσκολο να υπάρχουν ακόμη διαθέσιμα τα εργαλεία και τα jigs της γραμμής παραγωγής. [...]

Και παλι θα βγω (ελαχιστα ελπιζω) εκτος θεματος, για να πω (και το λεω με απολυτη σιγουρια) οτι αυτον τον καιρο ετοιμαζονται καποια νεα κομματια, ανταλλακτικα για Do-228, τα οποια οπως ξερετε σταματησαν να παραγονται το 1998 και δεν θα τα κανει η RUAG (για λογαριασμο της θα γινουν αλλα δεν παιζει ρολο). Τι θελω να πω. Οι κατασκευαστες συνηθως κρατανε τα εργαλεια μεχρι που να αποσυρθει το τελευταιο αεροσκαφος απο την ενεργο δραση. Αυτο κανει η GKN Aerospace (η οποια "κληρονομησε" τα εργαλεια της Dornier, μιας και λειτουργει πλεον στο ενα απο τα δυο εργοστασια της) στο Μοναχο για παραδειγμα, το ιδιο κανει και η Bombardier, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το ιδιο κανει και η Embraer, για να παραμεινουμε σε κατασκευαστες με σχετικα χαμηλους αριθμους παραχθεντων κομματιων. Ακομη και εργαλεια για το Τaurus εχουν επανενεργοποιηθει. Τιποτε δεν πετιεται, τιποτε δεν χαλιεται, οσο εχει τη δυνατοτητα να φερει χρηματα στην εταιρεια. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για αεροσκαφος που παρηχθει σε 300 κομματια και ειναι ακομη σε υπηρεσια..

Αυτα και παλι σορι. Απλα ηθελα λιγο να ξεδιαλυνω το τοπιο.

Φιλικα
Στεφος
 
GP707":1iuojfc7 said:
Νομίζω ότι η παραπάνω φράση καταδεικνύει ότι και οι δύο έχουν δίκιο εν μέρει. Και ο στόλος της Α3 δεν μπορεί να χαρακτηρίζεται πλέον "με τα ολοκαίνουργια Airbus" (αν και νομίζω ότι αυτό το σλόγκαν δεν υφίσταται πλέον στις διαφημίσεις) αλλά από την άλλη δεν θεωρείται "παλιός" αν λάβει κανείς το στατιστικό του μέσου όρου ηλικίας του στόλου. Σαφώς έχουν νοικιαστεί αεροσκάφη πολλών ετών τον τελευταίο καιρό (Monarch, Cyprus, Turkish κλπ) αλλά την παρτίδα του Μ.Ο. σώζουν τα υπόλοιπα και ειδικά τα νέα που θα έρθουν.
Αν ανατρέξετε τα δικά μου posts θα διαπιστώσετε ότι ποτέ δεν υπερασπίστηκα την φράση 'ολοκαίνουργια' - τουναντίον την 'στηλίτευσα', ως επικοινωνιακό τρυκ. Αυτό το οποίο επίσης στηλίτευσα ήταν οι 'εξεδρικές' φράσεις περί 'σαραβάλων' και 'σφυριγμάτων στις πόρτες σε cruise level'. Και πάντα, με πολύ συγκεκριμένα επιχειρήματα. Τα οποία απουσίασαν εντελώς από την άλλη πλευρά.
Αλλά, είμαι ευτυχής. Έχω παρασημορηφορηθεί με το βαθμό του 'τριςμέγιστου'. Τι άλλο να θέλω;
 
Η τελευταία φορά που χρησιμοποιήθηκε η έκφραση "Μόνο με τα νέα Airbus Α32χ" σε διαφημιστική καμπάνια είναι ή το 2008 ή το 2009.
 
Top