Aegean's Airbus Α320 Family

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν ξέρουμε τι θα ξημερώσει αύριο για τη χώρα,και η Αιγαίου σκέφτεται για αγορά 70 α/φων;Υπερβολικό μου φαίνεται.Μακάρι βεβαίως να είναι έτσι,θα δουλέψει και κόσμος.
 
Αυτό που λέει ο Luz είναι όλα τα λεφτά.
Αν γίνει το μοιραίο εδώ με δραχμή/χρεωκοπία και η Aegean περιμένει να ζήσει μόνο από τις μετακινήσεις ξένων και Ελλήνων του εξωτερικού γιατί ο κάτοικος της Ελλάδας θα βλέπει το αεροπορικό ταξίδι όπως το έβλεπε το 85 όχι μόνο δεν θα εχει λεφτά να κάνει αγορές νέου στόλου αλλά βλέπω να επιστρέφει στους lessors και μεγάλο μέρος του τωρινού.
 
Φαντάζομαι εννοεί το SX-RFA :wink:

Tα πρώτα τρία Α320 με sharklets θα είναι τα c/n: 6611 (όπως προείπε και ο Άκης), 6643 και 6655.
 
Και το τέταρτο και τελευταίο με παραλαβή 2015 το 6832. Περισσότερα (ως συνήθως) εδώ. :wink:
 
@Luz, @Kαραμητρος Air
Την προθεση της για το RFP την εχει πει η ιδια η Aegean (πρεπει να βρω το reference) και ετσι εχει κυκλοφορησει στην αγορα.
Ναι οντως, παρα πολλα θα εξαρτηθουν απο την γενικοτερη πορεια της οικονομιας.

Για Α320:
* To A319 το χρησιμοποιουν; Βλεπω αντικρουομενες πληροφοριες σε διαφορα site (Aegean, wikipedia, flightradar24 κλπ)
* Εκτος απο τα υπαρχοντα και τα νεα Α320 (sharklets, ceo option), θα παρουν (leasing) και αλλα Α320?
Αλλιως νομιζω δεν "βγαινει" το νουμερο για 56-57 συνολικα (συμφωνα με δηλωσεις και παντα με ΟΑ) αεροσκαφη το 2015.
 
tailwind@40000ft":2pqib198 said:
@Luz, @Kαραμητρος Air
Την προθεση της για το RFP την εχει πει η ιδια η Aegean (πρεπει να βρω το reference) και ετσι εχει κυκλοφορησει στην αγορα.

Δεν αμφισβητώ την ύπαρξή του,αλλά ίσως έγινε με δεδομένο ότι τώρα ή τον επόμενο χρόνο η χώρα θα έβγαινε αυτόνομη στις αγορές,δε θα υπήρχε η λιτότητα που υπάρχει σήμερα κλπ.Τώρα η κατάσταση έχει αλλάξει.Συζητιέται πάλι η περίπτωση εγκατάλειψης της ζώνης του ευρώ.Η Ελληνική οικονομία υποβαθμίζεται ξανά,ποιος θα χρηματοδοτήσει μια Ελληνική εταιρεία σε ένα τέτοιο οικονομικό περιβάλλον;
 
Luz,
Πολλα θα εξαρτηθουν απο την πορεια (γενικοτερα) της οικονομιας αλλα και την πορεια της εταιριας ουτως ή αλλως.
Συμφωνουμε σε αυτο νομιζω. Ολες οι προθεσεις, αν δεν κανω λαθος, ειχαν ειπωθει Q4/τελη 2014 για RFP μεσα στο 2015.
 
tailwind@40000ft":37fn221d said:
* To A319 το χρησιμοποιουν; Βλεπω αντικρουομενες πληροφοριες σε διαφορα site (Aegean, wikipedia, flightradar24 κλπ)
Το αεροσκάφος (το SX-DGF) πήγε στις 20.03. στο Shannon. Υπάρχουν πληροφορίες πως α) επεστράφη στον ιδιοκτήτη και πως β) πήγε εκεί για βαριά συντήρηση. Ποιο από τα δύο είναι σωστό ... δεν γνωρίζω. Το σίγουρο είναι, ότι αυτόν τον καιρό δεν πετάει για την Aegean. Μόλις μάθουμε κάτι ... θα ανέβει εδώ :wink:
 
Σήμερα έρχεται και το Α320, SX-DGU (2359)
 
Top