Aegean

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Sigoura i Aegean den exei kalitero ground operations apo tin Southwest kai tin Ryanair. Epeidi omws oi arithmoi panta lene tin alitheia..i Aegean simfwna me stoixeia tou AIA exei to kalitero on time departure performance apo oles tis alles etairies. Se sxesi me tin OA exei toulaxiston 15% ligotera delays (sinartisi panta me to volume of operation). Kai ola auta mia etairia pou kanei to 20% tou activity tou AIA. Ta noumera loipon den deixnoun arga boarding sto edafos.
Opote den katalavainw giati oloi exete pesei stin eukoli kritiki logw memonomenwn peristatikwn pou sas exoun symbei. Polloi filoi sto forum epeidi einai apo tin Germania pisteuoun oti einai eukolo na exeis high level of service sta provlimatika ellinika regional aerodromia.
 
alex:legontas service ennoo kyrios to service pou sou prosferei to prosopiko edafous (se ena euru fasma pou kaluptei apo tin kratisi ton eisitirion os kai to service kai tin organosi pou ehei i etaireia kata to check in kapoies fores).Eidika gia transit ptiseis,arketoi filoi kai gnostoi tin ehoun pathei me tin A3 kai talaiporithikan afantasta,logo mias vlakeias pou ekane enas ypallilos...
mayday:Sosto auto pou les me ta regional aerodromia tis Elladas,alla ta perissotera peristatika pou eho sto mualo mou,aforoun gia provlimata sto AIA.Opote den einai mono sta regional pou isos einai kapos provlimatiko to service tis A3.

Tora den ksero an ola ta gegonota pou kai prosopika mou sunevisan,alla kai apo allous akousa einai apla sumptoseis,kai oti einai kaluteri i A3 apo oso nomizo.Pantos pisteuo oti i epanalamvanomeni sumptosi,pauei pleon na einai sumptosi...
 
Προσωπικά δε διαφωνώ καθόλου με το καλό on-time performance της Aegean. Ούτε τη θεωρώ κακή εταιρία. Άλλωστε, και μόνο το ότι είναι η μόνη από τις πολλές ιδιωτικές εταιρίες στην Ελλάδα που επέζησε, είναι ένας λόγος να πιστεύω ότι πρόκειται για μια εταιρία καλά οργανωμένη, που ξέρει πού να απευθυνθεί και πώς να πετύχει τους στόχους της. Απλώς, ως επιβάτης δεν τη θεωρώ κάτι το ξεχωριστό σε σχέση με τον άλλο μεγάλο "παίκτη" της αγοράς, την ΟΑ. Το προσωπικό της Aegean στους τομείς που έρχονται σε επαφή με τον επιβάτη (τηλεφωνικές κρατήσεις, γραφεία εισιτηρίων, γραφεία αεροδρομίων, check-in και πληρώματα καμπίνας) δεν πιστεύω ότι έχουν διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης του πελάτη σε σχέση με τους συναδέλφους τους στην ΟΑ. Ορισμένοι είναι εξυπηρετικοί και φιλικότατοι, ορισμένοι όμως είναι μάλλον αδιάφοροι. Θα επιλέξω, δηλαδή, κυρίως ανάλογα με την τιμή του εισιτηρίου, τις ώρες των δρομολογίων και άλλους παράγοντες, αλλά όχι βάσει του ονόματος της κάθε εταιρίας.
 
Συμφωνώ απόλυτα ότι η A3 στην ουσία δεν έχει καμια ουσιαστική διαφοροποίηση στο προιόν της από την ΟΑ. Η διαφωνία μου με τους προηγούμενους φίλους ήταν κυρίως με τη τεκμηρίωση των απόψεων τους και όχι με τις απόψεις τους καθεαυτες. Εξάλλου οι άνθρωποι που κατέχουν τα key positions στην Α3 πρώην υπάλληλοι της ΟΑ ήταν, οπότε δεν θα περίμενε κανείς ριζοσπαστικές διαφοροποιήσεις.
Η Α3 ήταν πάντως η πρώτη ελληνική εταιρία που προσέφερε μια σειρά από νέες υπηρεσίες (business class στο εσωτερικό, internet bookings και ίσως στο μέλλον να είναι και η πρώτη ελληνική εταιρία με electronic ticketing). H A3 είναι εταιρία εξάλλου μόνο 4 ετών.
Σαφέστατα το κυριότερο κριτήριο για την επιλογή μιας εταιρίας είναι η τιμή. Με τη σωστή τιμή πετάει κανείς ακόμα και με .....αερόστατο.
 
mayday":3uduc95p said:
Συμφωνώ απόλυτα ότι η A3 στην ουσία δεν έχει καμια ουσιαστική διαφοροποίηση στο προιόν της από την ΟΑ. Η διαφωνία μου με τους προηγούμενους φίλους ήταν κυρίως με τη τεκμηρίωση των απόψεων τους και όχι με τις απόψεις τους καθεαυτες. Εξάλλου οι άνθρωποι που κατέχουν τα key positions στην Α3 πρώην υπάλληλοι της ΟΑ ήταν, οπότε δεν θα περίμενε κανείς ριζοσπαστικές διαφοροποιήσεις.
Η Α3 ήταν πάντως η πρώτη ελληνική εταιρία που προσέφερε μια σειρά από νέες υπηρεσίες (business class στο εσωτερικό, internet bookings και ίσως στο μέλλον να είναι και η πρώτη ελληνική εταιρία με electronic ticketing). H A3 είναι εταιρία εξάλλου μόνο 4 ετών.
Σαφέστατα το κυριότερο κριτήριο για την επιλογή μιας εταιρίας είναι η τιμή. Με τη σωστή τιμή πετάει κανείς ακόμα και με .....αερόστατο.


Kai ola auta otan korufaies etairies tou xorou (SAS px) kovoun tin business class se ptiseis esoterikou theorontas oti einai axristi kai otan...Exeis xrisimopoiisei pote to internet booking tis aegean?? Den exo ksanadei kati perissotero,pos na to po?, grafeiokratiko kai en telei kourastiko.
Sumperasmatika,an kai prosopika eimai prokateilimenos oson afora tin aegean,pisteuo oti oloi mas theloume oooooles tis ellinikes etairies na pane mprosta.Kai i aegean mallon piso pige ton xoro kathos "katestrepse" 2 aksiologotates etairies para mprosta.Omologo oti to idio vevaia kanei kai i O.A.Krataei to xoro stasimo :(
 
dtrach":1tciz9qp said:
Kai i aegean mallon piso pige ton xoro kathos "katestrepse" 2 aksiologotates etairies para mprosta.

Δε συμφωνώ με αυτή την παρατήρηση. Η Cronus και η Air Greece πιστεύω ότι λειτουργούσαν λίγο-πολύ για να καλύπτουν τα όποια κενά της Ολυμπιακής τότε, προσπαθώντας στην ουσία να παρουσιάσουν μια βελτιωμένη εκδοχή της Ολυμπιακής Αεροπορίας και Ολυμπιακής Αεροπλοϊας, αντίστοιχα. Βέβαια, αναγνωρίζω το γεγονός ότι ήταν οι πρώτες επιτυχημένες ιδιωτικές εταιρίες στην Ελλάδα, που στην ουσία έφεραν τον ανταγωνισμό στις ελληνικές αερομεταφορές. Αλλά πέρα από αυτό, δε νομίζω ότι θα είχαν πολλές δυνατότητες ανεξάρτητης επιβίωσης, αφενός γιατί δεν έφεραν και πολλές καινοτομίες στο χώρο, αφετέρου γιατί η ανάπτυξή τους βασιζόταν πολύ στις κινήσεις (επέκτασης ή συρρίκνωσης) της ΟΑ και όχι σε δικά τους ολοκληρωμένα σχέδια.

Αντίθετα, η Aegean μπήκε στο παιχνίδι με σαφείς στόχους και αποφασισμένη να πετύχει. Τετρακινητήρια αεροσκάφη Avro RJ (σημαντικό, αν σκεφτούμε ότι αυτό δίνει ένα αίσθημα ασφάλειας στον επιβάτη, παρά το ότι βλέπει ένα μάλλον μικρό αεροσκάφος), handling ανεξάρτητο από την ΟΑ, προσανατολισμός στην ποιότητα (δερμάτινα καθίσματα, καθαρά αεροσκάφη, business class κ.λ.π.) και σχέδιο ανάπτυξης ως μια εταιρία περιφερειακών αερομεταφορών, όχι ως συμπλήρωμα (ή "κλώνος") της ΟΑ.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Aegean δεν προσφέρει κορυφαίες υπηρεσίες μακράν ανώτερες της ΟΑ, αλλά ανεξάρτητα από αυτό νομίζω ότι είναι μια εταιρία που έχει πλέον καλές βάσεις. Απλώς θεωρώ ότι έβαλε ψηλά τον πήχυ με τις εξαγγελίες της για υπηρεσίες προσανατολισμένες στην ποιότητα και με τα πρώτα της βήματα προς την κατεύθυνση αυτή και ότι τώρα θα βρει αρκετούς δυσαρεστημένους επιβάτες, ακριβώς γιατί αυτοί αντιμετωπίζουν ένα μάλλον μέτριο επίπεδο υπηρεσιών, ενώ θα περίμεναν μεγάλη διαφορά από τον άμεσο ανταγωνιστή της.

Όσο για το σύστημα online booking της Aegean, πιστεύω ότι είναι σχετικά ευκολόχρηστο ιδίως για το ελληνικό κοινό, που δεν είναι τόσο εξοικειωμένο με κρατήσεις μέσω internet. Δε βρίσκω κάτι κακό στη λειτουργία ή το σχεδιασμό του.
 
Η συζήτηση ξεκίνησε με τη σύγκριση ΟΑ και Α3 και γενικά των ελληνικών αεροπορικών εταιρίων. Το ότι στην Ελλάδα πάσχουμε από τεχνογνωσία περί αερομεταφορων σε σχέση με τους ξένους ειναι γνωστό σε όλους και φαίνεται και από τα οικονομικά αποτελέσματα και την πορεία των εταιριών μας. Μου κάνει εντύπωση βέβαια που στεναχωριέσαι για τις άλλες 2 "αξιόλογες" εταιρίες που απορροφησε η Α3. Προσωπικά πιστεύω ότι η Α3 πιάστηκε κορόιδο που πήρε την Χ5 αφού τα οικονομικά αποτελέσματα της ήταν τραγικά και το πιθανότερο ήταν ότι θα έκλεινε από μόνη της όπως η XN και η ΗJ και τόσες άλλες. Για την Αir Greece άστο καλύτερα.
Σχετικα με τη στασιμότητα του χώρου μάλλον αυτοί που μας κυβερνάνε φταίνε που δεν αφήνουν το ανταγωνισμό να αναπτυχθεί και προστατεύουν τους κρατικοδίαιτους και όχι η Αegean.
Το impact που ειχε η Aegean στις αερομεταφορές ήταν μεγάλο αφου έγινε συνωνυμη με την πλήρη απελευθέρωση των αερομεταφορών στην Ελλάδα. Βέβαια δεν παύει να είναι μια συμβατική περιφερειακή εταιρία με τεχνογνωσία και τεχνολογια '80s.
 
Yparxei kapio neo sxetika me anoigma neon grammon apo tin Aegean?
Kati akousa apo mia gnosti mou pou doulevei ekei oti theloun na anoixoun Athina-Milano?
Xerei kaneis tipote? Kai an to anoixoun, apo pote?
 
H Aegean ksekina Athina-Milano kai Athina-Munchen stis 26 Oct. Kai tin epomeni anoiksi Athina kai Thessaloniki-Larnaca.mias kai i Cyprus einai poia melos tis EU kai den xreiazete adeia apo tin YPA! Gia tetoia adeia parakalaei xronia tora kai den tis dinoun oute gia Cyprus, oute gia Istanbul oute gia Cairo an kai exei parei adeia apo Egypt kai Turkey idi! Ystera sou lene oti leitougri aneksartita i OA, i EU den ta blepei auta?
Ego pantos paidia eimai euxaristimenos me tin Aegean, opote taksidepsa, aneta, kathara aeroskafoi, to service eitan kalitero sto dio prota xronia, alla pali einai kalitero apo tin OA. Kai min ksexnate oti eos tora einai i moni eteria pou exei inetrnet booking, stin Ellada, kati pou einai dedomeno se alles eteries opos Cyprus Airways, Turkish Airlines ktl.
 
Athina-Monaho ennoeis oti tha xekinisei direct ptiseis? Giati petaei idi kathe mera ATH-SKG-MUC me 733...
Exo periergeia na do... Milano tha paei me ARJ(opos Romi) i tha dokimasei 737...
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top