Ανεξαρτήτως προνομιούχων ή business, το ότι ένα πιάτο είναι μισοτελειωμένο δε σημαίνει πάντα χαμηλής ποιότητας ανθρώπου. Υπάρχει και το ενδεχόμενο το συγκεκριμένο έδεσμα να μην είναι νόστιμο, με το ζόρι πρέπει να φαγωθεί; Ειδικά σε διάφορα ψωμάκια κτλ, συχνά το ψωμί είναι πιο ξερό και από παξιμάδι, και δεν έχει νόημα να φαγωθεί. Όταν είχε τα "σουβλάκια γαρίδας" οι περισσότεροι έπαιρναν 4-5, έτρωγαν τη γαρίδα και άφηναν το ντοματινι και κολοκύθι.
Προφανώς και αναγνωρίζω ότι γενικά δεν είμαστε ποιοτικοί (εργάζομαι σε ξενοδοχείο, και βλέπω συχνά την συμπεριφορά των γευμάτων πιάτων), όμως είναι δικαίωμα που η εταιρία έχει δώσει, και δικαίωμα το οποίο το έχεις πληρώσει υπερβολικά είτε μαζεύοντας μίλια είτε πληρώνοντας business. Και μόνο η αύξηση ναύλων τα τελευταία 3 χρόνια, δικαιολογεί ελεύθερη είσοδο σε όλους. Το ότι παρέχονται από νερό μέχρι σκληρό ποτό, και διάφορα σνακ, δε σημαίνει ότι το κόστος της εταιρίας ανά άτομο είναι μεγάλο.
Προφανώς και είναι κρίμα το food waste, αν είδες πολλά μισο αδεια πιάτα, τότε μαλλον καποιος δεν τα μάζεψε στην ώρα του.
Βέβαια στην Θεσσαλονίκη που συνήθως δεν τίθεται θέμα ανταπόκρισης, είναι λίγο πιο υπερβολικό, αλλά στην Αθήνα, όταν έχεις ξεκινήσει το ταξίδι από εξωτερικό από πρωί, για να φτάσεις αεροδρόμιο, αναμονή, πτήση, και αναμονή 3-4 ώρες για ανταπόκριση, και έχεις πρόσβαση, καλά κάνεις και τρως όσο θέλεις, και πίνεις ότι θέλεις, αυτό δε με ενοχλεί.
Το μόνο που με ενοχλεί στο lounge είναι ο κλασσικός τύπος που μιλάει non stop στο τηλέφωνο σε volume που ακούνε όλοι τα της δουλειάς του η τα προσωπικά του, αντί να το κλείσει και να μπουκωσει το στόμα του με φαγητο ώστε να σταματήσει να μιλάει