Aegean Lounge

  • Thread starter Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στατιστικό: Χθες βράδυ στην Θεσσαλονίκη: Κάπου 20 επιβάτες απο το lounge για την πτήση, Business όμως είμασταν οι τρεις.
Και το γνωστό χάος που άφησαν πίσω (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), μισοτελειωμένα τρόφιμα, σκουπίδια, απο 2-3 ποτά για τον καθένα κλπ.
 
Ακούγεται άσχημο, εννοώ αυτό το χάος, αλλά οκ είναι προνόμιο που το έχει κατακτήσει ο καθένας τους, προσωπικά δεν το κατακρίνω. Και είναι και ένας από τους σκοπούς της κατάκτησης της βαθμίδας. Για επικείμενο επαγγελματικό ταξίδι εξωτερικό προτίμησα να πετάξω με TK που ξέρω ότι θα χω πρόσβαση σε όλα τα lounges χωρις να πεταω business. Ποιος δεν θα το έκανε.

Τώρα το τι χάος αφήνει πίσω του ο καθένας έχει να κάνει με τον χαρακτήρα του και θα το κάνει όπου και αν πάει είτε είναι lounge, είτε είναι μαγαζί.
 
Στατιστικό: Χθες βράδυ στην Θεσσαλονίκη: Κάπου 20 επιβάτες απο το lounge για την πτήση, Business όμως είμασταν οι τρεις.
Και το γνωστό χάος που άφησαν πίσω (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), μισοτελειωμένα τρόφιμα, σκουπίδια, απο 2-3 ποτά για τον καθένα κλπ.
Ήρθαν οι πλεμπαίοι της βαθμίδας και μας βρωμίζουν το lounge;
 
Και εγω πλεμπαίος της βαθμίδας είμαι αγαπητέ, απλά τώρα έκλεισα Business γιατί αναλογικά έβγαινε φθηνότερα.
Απο ενα απλό στατιστικό έσυ έβγαλες συμπέρασμα περι πλέμπας.
Αλλά απο τον καναπέ όλοι ξέρουμε τα πάντα.
 
Συγγνώμη αλλά το μήνυμα σου ακριβώς αυτό τον υπαινιγμό είχε. Πως το lounge "βρωμίζει" από τους μη-business επιβάτες που φαντάζομαι είναι λιγότερο εκλεπτυσμένοι κι αφήνουν τα αποφάγια τους. Και ακόμα και να ακούω ένα τέτοιου είδους "σνομπισμό" για σοβαρά lounges, για της Α3 στη Θεσσαλονίκη που πρακτικά δεν εχει business προϊόν, το θεωρώ τουλάχιστον αστείο
 
Ξαναδιάβασε με προσοχή οτι έγραψα: Δεν είπα πουθενά πως οι άλλοι δυο της business ήταν "καθαροί" και πως οι άλλοι οι μη-business άφησαν πίσω το χάος. Δεν κάθισα να δω ποιός άφησε τί, απλά σχολίασα το τί αφήσαμε πίσω μας σαν ομάδα επιβατών.

Έχω τύχει απο τους πιο αγενείς συνεπιβάτες να είναι σε business οπότε κατ εμε δεν υπάρχει καμία απολύτως σύνδεση ανάμεσα στην θέση και στους τρόπους του επιβάτη.
Και δεν με νοιάζει αν είναι σε οποιοδήποτε lounge και το παίρνει τζάμπα (θεωρητικά) ή αν είναι στα Goody's και τα έχει πληρώσει: το τι αφήνει ο καθένας πίσω του είναι αυτό που παρατήρησα και σχολίασα και είναι το ίδιο κατακριτέο σε κάθε μέρος.

Το στατιστικό σχετικά με το 20/3 έχει να κάνει με την πρόσβαση στο lounge που σχολιάστηκε νωρίτερα όπως και τον κορεσμό σε αυτά. Καμία υπόνοια ούτε για πλέμπες ούτε για λοιπά σενάρια.
 
Στατιστικό: Χθες βράδυ στην Θεσσαλονίκη: Κάπου 20 επιβάτες απο το lounge για την πτήση, Business όμως είμασταν οι τρεις.
Και το γνωστό χάος που άφησαν πίσω (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), μισοτελειωμένα τρόφιμα, σκουπίδια, απο 2-3 ποτά για τον καθένα κλπ.

Προφανώς οι 20 είναι "υπερσυχνοί" επιβάτες που ζουν στη μια πόλη και δουλεύουν στην άλλη, οπότε όσο και να ανεβάσουν το όριο της βαθμίδας, τα μίλια θα τα μαζεύουν.
Τώρα για τα σκουπίδια είναι γενικό το κακό.
Το εκνευριστικό είναι με τα μισοτελειωμένα τρόφιμα και τα 2-3 ποτά που δεν τα έχουν καν μισοπιεί και θυμίζει λογική των all-inclusive ξενοδοχείων, που όλοι παίρνουν από όλα μόνο και μόνο γιατί είναι δωρεάν...
 
Ανεξαρτήτως προνομιούχων ή business, το ότι ένα πιάτο είναι μισοτελειωμένο δε σημαίνει πάντα χαμηλής ποιότητας ανθρώπου. Υπάρχει και το ενδεχόμενο το συγκεκριμένο έδεσμα να μην είναι νόστιμο, με το ζόρι πρέπει να φαγωθεί; Ειδικά σε διάφορα ψωμάκια κτλ, συχνά το ψωμί είναι πιο ξερό και από παξιμάδι, και δεν έχει νόημα να φαγωθεί. Όταν είχε τα "σουβλάκια γαρίδας" οι περισσότεροι έπαιρναν 4-5, έτρωγαν τη γαρίδα και άφηναν το ντοματινι και κολοκύθι.
Προφανώς και αναγνωρίζω ότι γενικά δεν είμαστε ποιοτικοί (εργάζομαι σε ξενοδοχείο, και βλέπω συχνά την συμπεριφορά των γευμάτων πιάτων), όμως είναι δικαίωμα που η εταιρία έχει δώσει, και δικαίωμα το οποίο το έχεις πληρώσει υπερβολικά είτε μαζεύοντας μίλια είτε πληρώνοντας business. Και μόνο η αύξηση ναύλων τα τελευταία 3 χρόνια, δικαιολογεί ελεύθερη είσοδο σε όλους. Το ότι παρέχονται από νερό μέχρι σκληρό ποτό, και διάφορα σνακ, δε σημαίνει ότι το κόστος της εταιρίας ανά άτομο είναι μεγάλο.
Προφανώς και είναι κρίμα το food waste, αν είδες πολλά μισο αδεια πιάτα, τότε μαλλον καποιος δεν τα μάζεψε στην ώρα του.

Βέβαια στην Θεσσαλονίκη που συνήθως δεν τίθεται θέμα ανταπόκρισης, είναι λίγο πιο υπερβολικό, αλλά στην Αθήνα, όταν έχεις ξεκινήσει το ταξίδι από εξωτερικό από πρωί, για να φτάσεις αεροδρόμιο, αναμονή, πτήση, και αναμονή 3-4 ώρες για ανταπόκριση, και έχεις πρόσβαση, καλά κάνεις και τρως όσο θέλεις, και πίνεις ότι θέλεις, αυτό δε με ενοχλεί.

Το μόνο που με ενοχλεί στο lounge είναι ο κλασσικός τύπος που μιλάει non stop στο τηλέφωνο σε volume που ακούνε όλοι τα της δουλειάς του η τα προσωπικά του, αντί να το κλείσει και να μπουκωσει το στόμα του με φαγητο ώστε να σταματήσει να μιλάει :)
 
Προφανώς και κάτι δεν θα αρέσει σε κάποιον. Μιλάμε όμως και για περιπτώσεις που τα πάντα ήταν μισοτελειωμένα. Χώρια που αρκετοί είναι τακτικοί επιβάτες και ξέρουν πάρα πολύ καλά την ποιότητα φαγητού που υπάρχει εκεί μέσα.

Σε καμία περίπτωση δεν σχολιάστηκε η ποσότητα. Ας πάρουν όσο θέλουν απο ότι θέλουν. Αρκεί να το ευχαριστηθούν και οχι να το αχρηστεύσουν. Απο την άλλη όμως, με την λογική του "είναι πληρωμένο αρα είναι δικαίωμά μου", είναι δικαίωμά μου να πάρω 5 σαντουιτσάκια στο πιάτο μου και να βάλω άλλα 5 στην τσάντα μου γιατί τα έχω πληρώσει έμμεσα. ΟΚ, πρόβλημά σου τώρα Α3 να βρείς σαντουιτσάκια για τους επόμενους. Εγω τα πλήρωσα, είναι δικά μου. Βάσει όρων δεν απαγορεύεται.
Πού καταλήγουμε; Πως σε κάποιο σημείο πέρα απο το αναφαίρετο καταναλωτικό δικαίωμα εμπλέκεται η έλλειψη μέτρου, η αγωγή και η κοινή λογική.
Και η έλλειψη αγωγής είναι και αυτή που τους κάνει να μιλάνε σε ανοιχτή ακρόαση όπως πολύ σωστά λες.

Όσον αφορά το αν πρόλαβαν να μαζέψουν, την ώρα που μπήκα μέσα είχε ηδη φύγει η πρότελευταία πτήση. Εμείς είμασταν η τελευταία, οπότε μια χαρά μάζεψαν μέσα στην μία ώρα που μεσολάβησε μέχρι να φύγουμε εμείς. Ότι έμεινε πίσω ήταν καθαρά δικό μας.

Και για να μην ξεφεύγουμε απο το θέμα, έχει ήδη περάσει χρόνος απο τα bonus του κορωνοϊού κλπ, οπότε δεν ξέρω κατα πόσο πλέον θα γίνει άλλο ξεκαθάρισμα στο πλήθος των Gold/Silver, ειδικά τώρα που γενικά ο κόσμος ταξιδεύει περισσότερο. Το μόνο που ίσως βοηθήσει στο ξεκαθάρισμα είναι οι συχνά αποτρεπτικές τιμές της Α3 που σπρώχνουν κόσμο στον ανταγωνισμό, και τον οποίο κόσμο όταν κλείνει εισιτήριο δεν τον νοιάζει τόσο να ανέβει ή να ανανεώσει βαθμίδα όσο να γλυτώσει €50, ανάλογα βέβαια το ταξίδι. Και αυτοί είναι πολλοί, ανάμεσά τους και εγω.
 
Αν μια αγελάδα μπει σε ένα παλάτι δε θα γίνει η αγελάδα βασίλισσα, αλλά το παλάτι στάβλος.
 
Top