Aegean Lounge

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Ολα αυτά οφείλονται στην ευκολία που μοίραζε τις χρυσές και ασημένιες κάρτες. Τώρα τα βρίσκει μπροστά της. Μία είναι η λύση, ο διπλασιασμός των μιλίων γιά την απόκτηση ή διατήρηση των.
Πριν χρόνια ναι μοίραζε τις χρυσες κάρτες, ομως εδώ και χρόνια το σταμάτησε που σημαίνει ότι πολλοί ήταν αυτοί που έχασαν αυτό το προνόμιο.
Οσο για το lounge goldair μην ξεχνάμε μπορεί μεν η Α3 να δίνει το ζεστό κασέρι στην γκολντερ αλλά απο τη μια τσέπη βγαίνουν στην άλλη μπαίνουν.
 
Ειδικά τα Β787 θα φεύγουν από το Extra Schengen, δεν υπάρχει πρόβλημα.
 
Όταν θα φεύγουν ναι, αλλά όταν έρχονται, αρκετοί από τους επιβάτες θα αλλάζουν για intra. Αν...
 
Εδώ και περίπου ένα μήνα το lounge γεμίζει με τουρίστες, κυρίως Αμερικανούς και Ασιάτες. Προκαλεί εντύπωση το γεγονός, ότι κυρίως οι Αμερικαπ οι συμπεριφέρονται λες και είναι σε ζούγκλα, με τα παπούτσια σε καναπέδες και πολυθρόνες, γεμίζουν τα πιάτα και δεν ακουμπάνε τίποτα…ισως τώρα με την αύξηση του ορίου για την διατήρηση βαθμίδασ να μειωθούν τα χρυσά μέλη που βλέπουν αεροσκάφος της Aegean 1-2 φορές στη ζωή τους.
 
Αυτοί είναι επίσης πιθανό είναι είναι στο lounge με γκολντ από την United/Canada κλπ. Το πώς συμπεριφέρονται κάποιοι επιβάτες στο US είναι για εκπομπή όντως...
 
Κολλητός Έλληνας μου που δουλεύει στην American, έχει φρικάρει με το πως συμπεριφέρονται στις πτήσεις, ειδικά στις πτήσεις Νεα Υόρκη Μαιάμι….τα πληρωματα τις αποφεύγουν όσο μπορούν…
 
Last edited by a moderator:
Είχα κι εγώ την χαρά να γευτώ την νέα πολτική της Ryanair σήμερα, συγνώμη Aegean εννοώ. Δεν είχα ιδέα ότι έγινε αυτή η αλλαγή. Και δεν μπορείς να μπεις καθόλου πια ως silver.
Γενικά απαράδεκτο όλο αυτό αλλά που να βρεις το δίκιο σου; Να τρέχεις να δίνεις τα λεφτά σου έχοντας στο νου σου ότι θα έχεις κάποια προνόμια και ξαφνικά με το έτσι θέλω να το παίρνουν πίσω; Κάποια ένωση καταναλωτών δεν υπάρχει;
Τουλάχιστον ας έδιναν πρόσβαση στη goldair.
Έχει κάποιο νόημα μια καταγγελία στην ένωση καταναλωτών;
 
Ποια ένωση καταναλωτών. Στη Χάγη πρέπει να τους πάτε.

https://el.aegeanair.com/oroi-kai-gnostopoiiseis/milesbonus-terms-and-conditions/

Οι εν λόγω Όροι δύνανται να τροποποιηθούν οποτεδήποτε μονομερώς από την AEGEAN κατά τη διακριτική της ευχέρεια χωρίς προειδοποίηση. H AEGEAN θα ενημερώνει τα Μέλη για κάθε αλλαγή στους Όρους με την αναδημοσίευση αυτών σε κάθε επόμενη έκδοση του παρόντος. Στα πλαίσια του Προγράμματος, η AEGEAN γνωστοποιεί στους επιβάτες τους κανόνες, τους όρους και τις προϋποθέσεις για τη συλλογή και εξαγορά μιλίων και την εξαργύρωση αυτών με τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

  1. Τους Όρους και τις Προϋποθέσεις του Προγράμματος, ως και την εν λόγω έννομη σχέση μεταξύ Aegan και Μελών διέπει το Ελληνικό Δίκαιο, ενώ αρμόδια δικαστήρια για την επίλυση τυχόν διαφορών, που θα προκύψουν λόγω της συμμετοχής στο Πρόγραμμα, ορίζονται τα Δικαστήρια της Αθήνας.
 
Last edited:
Τουλάχιστον ας έδιναν πρόσβαση στη goldair.
Έχει κάποιο νόημα μια καταγγελία στην ένωση καταναλωτών;
Δε νομίζω να έχει αφού έχεις κανονικά πρόσβαση σε άλλα aegean lounges και στο εκτός Σενγκεν. Επίσης έχουν ειδοποιηθεί όλα τα μέλη.
Παντως μια φορά πηγαίνοντας να μπω ήταν μια κοπέλα έξω σε ένα stand και έναν κύριος που της μιλούσε και άκουσα να της λέει "άρα τζάμπα κάνατε ανακαίνιση αφού θα φτιαξετε νέο" και του έλεγε... και όχι κτλ κτλ
 
Ποια ένωση καταναλωτών. Στη Χάγη πρέπει να τους πάτε.

https://el.aegeanair.com/oroi-kai-gnostopoiiseis/milesbonus-terms-and-conditions/
Αγαπητέ aakunz είναι σίγουρο ότι είναι νόμιμο με βάση τους όρους του προγράμματος.
Αλλά κατανόησε και την αγανάκτηση κάποιων που μπορεί να επέλεγαν το πιο ακριβό μερικές φορές ναύλο της Α3 με ορίζοντα την απόκτηση προνομίων για το μέλλον. (Προσωπικά το μέγιστο προνόμιο είναι η προτεραιότητα στην παραλαβή αποσκευής που δυστυχώς δεν τηρείται στα περισσότερα αεροδρόμια). Όμως και το lounge δεν είναι αμελητέο ειδικά Ιούλιο- Αύγουστο που αν έχεις connection time μεγάλο πρέπει να ψάχνεις για κάθισμα το μισό χρόνο που διαθέτεις.
 
Top