Aegean και επιμήκυνση τουριστικής περιόδου

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Φίλε Taso,η λέξη ''μονοπώλιο'' στις γραμμές εξωτερικού από ΜΙΑ και μόνο Ελληνική εταιρεία σου λέει τίποτα??
Εγώ, που θέλω να πάω στο Παρίσι ,γιατί θα πρέπει υποχρεωτικά να με τιμολογήσει μόνος του ο κ.Βασιλάκης??Ε, όχι λοιπόν θα προτιμήσω Air France για να του σπάσω τον τσαμπουκά, όπως ακριβώς έκανε και αυτός.
Νομίζω άλλωστε, πως αυτό πέτυχε με την περίπτωση της Γερμανίας και σιγά σιγά υποχωρεί ''άτακτα'' από εκεί....
Προβλέπω στο μέλλον να μετατρέπεται η μισή (μην πω όλη) η εταιρεία σε ''τσαρτεράδικη'' με τόσα Α-320 που έχει φορτώσει.
 
Φίλε FlyHigh,όπως βλέπεις στο δεύτερο μέρος του ονόματος μου,είμαι από τη Σάμο...Οπότε ξέρω πολύ καλύτερα από πάρα πολλούς εδώ μέσα τί σημαίνει μονοπόλειο...

Μου λες για την γραμμή του Παρισιού,που αυτή τη στιγμή πετάνε 3 εταιρείες απευθείας και άλλες 4-5 με ενδιάμεσο...Επομένως,δεν είσαι υποχρεωμένος να τιμολογηθείς απ'τον κ.Βασιλάκη...Το λες και μόνος σου...Θα προτιμήσεις Air France...Να πετάς υποχρεωτικά με μία εταιρεία,σημαίνει να μην έχεις άλλη επιλογή και να σε "γδύνουν"...Όπως π.χ. εγώ που για να πάω από το Ηράκλειο στη Σάμο έχω ως μόνη επιλογή στο σκέλος ATH-SMI-ATΗ την OAir...Η Sky Express μου ζητάει 260Ε για το HER-SMI-HER και το πλοίο (από Πειραιά) κάνει 15 ώρες και είναι 40 ετών...Αν κάνεις μία "σούμα" δίνω περισσότερα Ευρώ από όσα δίνεις εσύ για να πας στο Παρίσι και πρέπει να ψάχνω πάρα πολυ καιρό πριν για να πετύχω κάποιο λογικό εισητήριο...

Όμως για την κατάσταση αυτή,προσωπικά,θεωρώ οτι το μερίδιο ευθύνης της Α3 είναι ελάχιστο...Ξέφραγο αμπέλι βρίσκουν και κάνουν οτι θέλουν...Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα η Α3...Είναι εταιρεία που στόχο έχει το κέρδος...Ότι και αν σημαίνει αυτό!
Για μένα το τεράστιο μερίδιο ευθύνης το έχει αυτός που επιβάλεται να φυλάει το αμπέλι και μόνο αυτό δεν κάνει...Από αυτόν νιώθω δούλεμα...Όχι απ'την Αegean που παρουσιάζει στοιχεία που ισχύουν...

Από εκεί και πέρα,ξαναλέω...Είναι επιτυχία για την Aegean που πήρε τη μερίδα του λέοντος στην κάτω από το τραπέζι συμφωνία...Και για να είμαστε και on-topic,με το κόψιμο των προορισμών που κάνει τώρα η Α3 από Αθήνα,είναι πολύ πιθανό να δούμε περισσότερες κινήσεις που θα έχουν βάση τα νησιά και θα πετύχουν σε κάποιο βαθμό αυτό που λέει ο τίτλος του topic...Αυτό είναι τεράστιο κεφάλαιο για τα νησιά μας και η Aegean μπορεί να προσθέσει κάτι...Για να δούμε...
 
Ψήνεται η χειμερινή σύνδεση Ρόδου-Μόσχας με την στήριξη του Labirint κ τοπικών φορέων, με την Α3 να δηλώνει πρόθυμη για 1-2 εβδομαδιαίες πτήσεις. Για να δούμε, ο Μr Vassilakis ζήτησε το πολύ εντός 2 μηνών να υπάρχει συμφωνία...
 
Πάντως αν η Α3 συνεχίσει να έχει τιμές όπως αυτή που έχω βρει για την Πράγα-127€-παρόλο που δεν έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από την πρόσφατη πτήση μου προς και από τη Βουδαπέστη,θα την προτιμήσω ξανά.Στην τελική ανάλυση ας σκεφτούμε πόσος κόσμος εργάζεται εκεί,αν κλείσει και αυτή ή αν συρρικνώσει τις εργασίες της,θα πληγεί και άλλο η χώρα.
 
Ενδιαφέρον να καταστήσει την Κώ βάση καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου δείχνει η Α3, θα κατέβει μάλιστα ο Βασιλάκης για τα περαιτέρω. Στα σχέδια είναι η σύνδεση του νησιού με Ρωσία, Ουκρανία, Ισραήλ και Κύπρο με ένα Α320 που θα σταθμεύει εκεί. Για να δούμε...
:arrow: http://www.rodiaki.gr/article.php?id=214415&catid=5&maincatid=1
 
Αντε να γινει τιποτα μπας και βγαλει τα σπασμενα γιατι μεχρι στιγμης μεσα μπαινουνε.
 
Top