AEGEAN - Domestic flights

  • Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τη Δευτέρα 28/4 το πρωί στην πτήση Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο (8:30-9:45) στο counter οι κοπέλες πρότειναν στους επιβάτες να αλλάξουν πτήση (μέσω Αθηνών και να φτάσουν το μεσημέρι Ηράκλειο) ή αν δέχονταν να κάτσουν σε θέση πληρώματος σε περίπτωση που χρειαστεί διότι η πτήση ήταν γεμάτη...
 
Aυτο δεν σημαίνει ότι το αεροπλάνο ειναι γεμάτο .
 
Η φράση που χρησιμοποίησαν σε μένα ήταν ακριβώς "...η πτήση είναι γεμάτη", τώρα το πόσο γεμάτη το εννοούν στην Aegean δεν ξέρω. Ούτε ξέρω τελικά αν δέχτηκαν επιβάτες να αλλάξουν πτήση. Πάντως σε συνεπιβάτιδά μου που τη ρώτησαν για να κάτσει ενδεχομένως αν χρειαστεί σε θέση πληρώματος στο γκισέ, δεν χρειάστηκε κατά την πτήση...
 
kbrin":27s28ppf said:
Τη Δευτέρα 28/4 το πρωί στην πτήση Θεσσαλονίκη - Ηράκλειο (8:30-9:45) στο counter οι κοπέλες πρότειναν στους επιβάτες να αλλάξουν πτήση (μέσω Αθηνών και να φτάσουν το μεσημέρι Ηράκλειο) ή αν δέχονταν να κάτσουν σε θέση πληρώματος σε περίπτωση που χρειαστεί διότι η πτήση ήταν γεμάτη...

Δυστυχώς ήταν γεμάτη. Έψαχνα σαν τρελός πτήση, ακόμη και μέσω Αθηνών και δε βρήκα τίποτα. Έτσι έχασα δουλειά εκεί κάτω. Μόνο μια βραδινή Business αστα να πάνε. Τους κάλεσα και μου είπαν ότι ήταν κλεισμένοι 100%. Αλλά νομίζω είναι σπάνιο γεγονός!
 
Πήγα 3 φορές Σάββατο πρωί στις 7.00 Αθήνα – Θεσσαλονίκη. Στις πρώτες 2 με ένα σχεδόν γεμάτο Dash της OA, την τελευταία φορά έγινε αλλαγή αεροπλάνου σε Α320 της Α3.
 
Παιδιά προσωπικά έτυχε αρκετές φορές μέσα στον Απρίλιο να ταξιδέψω με την Aegean και οι πληρώτητες δεν θα έλεγα ότι είναι ικανοποιητικές. Θα έλεγα ότι ήταν τέλειες!
Αναλυτικά έτσι για την ιστορία (Με βάση το web check που βλέπω λίγα λεπτά πριν το κλείσιμό του)..

Α3 514 ATH-SKG 05/04/2014 ->100%
A3 ??? SKG-ATH 12/04/2014 -> 5 ME 7 KENΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
A3 136 ATH-SKG 12/04/2014 -> -//- (ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ)
ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΤΑΤΟ..
Α3 115 SKG-ATH 29/04/2014 -> 100%
A3 128 ATH-SKG 29/04/2014 -> ΚΑΤΩ ΑΠΟ 10 ΚΕΝΕΣ
ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΜΕΣΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ...
Α3 922 SKG-LCA 05/04/2014 -> 100%
A3 907 LCA-ATH 05/04/2014 -> 5 ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Σε όλες τις πτήσεις συνολικά είδα μόνο 2 άτομα στην "διακεκριμένη".
Αυτά!
 
Σύμφωνα με αυτή τη ανακοίνωση
http://el.aegeanair.com/i-etaireia/graf ... /?prid=466
δεν είναι μόνο δική μας εντύπωση ότι η Α3 συνεχίζει να έχει καλές πληρότητες.

villster":2i2cnfj2 said:
Σε όλες τις πτήσεις συνολικά είδα μόνο 2 άτομα στην "διακεκριμένη".

Στο BRU-ATH συχνά βλέπω 5-6 άτομα στην διακεκριμένη (έχω δει και 5-6 σειρές…), παρόμοια και στο SKG-MUC/ MUC-SKG – τουλάχιστον στις μέρες/ώρες που πετάω εγώ. Ακόμα στο ATH-SKG μπορεί να έχει 2-3 άτομα. Φαντάζομαι ότι την έχουν και για επιβάτες με ανταπόκριση. Ιδιαίτερα στα δρομολόγια εσωτερικού μάλλον δεν υπάρχει πολύς κόσμος που να πληρώνει διακεκριμένη θέση (εκτός βέβαια εάν κλείνεις τελευταία στιγμή και η τιμή για την οικονομική θέση είναι σχεδόν ή ίδια...).
 
Μετά από πολύ καιρό βλέπουμε σταθερά Α321 στη Ρόδο, 4-5 φορές τη βδομάδα κάνει τον γαλατά, που σημαίνει ότι πέφτει αρκετό τάισμα από/προς τις διεθνείς πτήσεις του ΑΙΑ (παρεπιπτόντως παρατήρησα ότι η βραδυνή για MAD επιστρέφει 5 το πρωί άρα δε δίνει για τις πρώτες πρωινές, δεν μπορεί να πάει 1 ώρα πίσω άραγε;)

Επίσης, στην Κω άρχισαν και μουρμουράνε -όχι άδικα νομίζω- με τις τιμές της ΟΑ3, μάλιστα απευθύνθηκαν στη SEH για τη δρομολόγηση α/φους στο KGS-ATH, αν και ο καημός τους είναι η FR...
 
Μπορεί κάποιος φίλος να μας πει τι γίνεται με τη Σαντορίνη;Η εταιρία έχει κατά μέσο όρο 9-10 πτήσεις την ημέρα, αρκετές με Α321 και φαίνονται όλες γεμάτες ή σχεδόν γεμάτες πολλές μέρες πριν.Υπάρχει τόση ζήτηση;Γιατί αν ισχύει αυτό, το δρομολόγιο πουλάει περισσότερο από αυτό του Ηρακλείου για παράδειγμα.Δηλώνω εντυπωσιασμένος από την Α3.Προφανώς ακολουθεί καλή στρατηγική στο συγκεκριμένο προορισμό τι να πω.Έχω χρόνια να δω ελληνική εταιρία να χει όλες τις πτήσεις sold out και αυτές που απέμειναν με Υ ναυλο και στα ύψη.Το ξέρω ότι ανέκαθεν JMK και JTR αποτελούσαν χρυσωρυχείο για την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά φέτος το θέμα είναι πιο έντονο.
Και το ερώτημα είναι γιατί δε γεμίζουν το ίδιο εύκολα και άλλοι τουριστικοί βαρβάτοι προορισμοί.Σε Ηράκλειο και Ρόδο η κίνηση είναι όχι σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα πάντως.Και είναι και προορισμοί με σαφώς μικρότερη συχνότητα δρομολογίων.
 
Δεν υπάρχει σύγκριση, Ηράκλειο και Ρόδος έχουν 10πλάσιες αφίξεις με direct δρομολόγια απ' το εξωτερικό οπότε λογικό είναι να τσιμπάει ελαφρώς το καλοκαίρι η κίνηση αλλά όχι στο επίπεδο της Σαντορίνης.

Η Σαντορίνη διαφέρει απ' τους πακετάδικους προορισμούς, λογικά πρέπει να δουλεύει με πολύ upscale και long haul τουρισμό. Οι επισκέπτες της πιθανότατα συνδυάζουν κι άλλους προορισμούς (Αθήνα, άλλα νησιά), ιδίως όσοι έρχονται απο Αμερικη, Καναδά αλλά και Ασία άρα η Α3 είναι ουσιαστικά μονόδρομος. Επίσης, αν και δε γνωρίζω πόσες είναι οι κλίνες της Σαντορίνης (20Κ?30Κ?), εικάζω ότι δε γεμίζουν με τις απευθείας πτήσεις μόνο.

H Σαντορίνη κ η Μύκονος μια χαρά τα πάνε, η κάθε μιά εκεί που την ενδιαφέρει, εμείς να δούμε τι θα κάνουμε με τα χάλια μας...
 
Top