Aegean codeshares

Codeshare με την Air Serbia άρχισε η Aegean. Στο σύστημα κρατήσεων της AirSerbia όμως ακόμα δεν φαίνεται
 
Έρχεται και codeshare με την Ethiopian Airlines.
 
Με την Ethiopian ? θα είναι και αυτό ένα άχρηστο codeshare για FMB, LLI όπως έκανε με την Egyptair για HRG, LXR. :rant:
Δεν κοιτάει τώρα που έφαγε πόρτα από την Etihad (και την πέταξε έξω από το AUH) μιας και ανοίγει το RUH να κάνει κανένα χρήσιμο codeshare με την Saudi Airline για BOM, DEL, KUL, HKG, SIN, ICN.
Μας έχει πρήξει με ανόητα codeshare όπως με τις airBaltic, Lot, TAP μόνο και μόνο για διαφημιστικούς λόγους και να βάζει κουκίδες πόλεων στον παγκόσμιο χάρτη του περιοδικού Blue.
Η Ethiopian είναι μία αξιοπρεπέστατη εταιρεία και θα μπορούσε να κάνει codeshare για JNB αλλά πως θα φτάσεις στην ADD από CAI ;
 
To codeshare με την Ethiopian θα είναι ATH-FCO και FCO-ADD απ' ότι διάβασα.
 
airzena":17rfxw01 said:
Μας έχει πρήξει με ανόητα codeshare όπως με τις airBaltic, Lot, TAP μόνο και μόνο για διαφημιστικούς λόγους και να βάζει κουκίδες πόλεων στον παγκόσμιο χάρτη του περιοδικού Blue.


Θεωρείς πως είναι ανόητο να μπορείς να πας Λισαβώνα με codeshare και να μπορείς να έχεις εναλλακτικά αεροδρόμια τη Βαρκελώνη, τη Μαδρίτη, τη Ρώμη, το Μιλάνο, τη Βενετία, τη Ζυρίχη ή τη Γενεύη; Να πηγαίνεις με Αιγαίου ως εκεί και μετά να παίρνεις την A3-marketed πτήση της TAP για Λισαβώνα ή Πόρτο; Θεωρώ πως ειδικά το συγκεκριμένο codeshare είναι εξ ίσου επιτυχημένο, ως προς τον προγραμματισμό με εκείνα της Lufthansa.
 
Ο χαρακτηρισμός μου βασίσθηκε στο ότι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο υπάρχει αρκετός ανταγωνισμός. Μπορεί η ΑΖ να μην πετά LIS, αλλά AF,BA,IB,KL,LH,LX,OS,PS,SN,U2,9U ανταγωνίζονται στο ATH-LIS οπότε οι επιβάτες μπορούν να βρουν καλύτερες τιμές από το codeshare. Όταν η σύνηθες τιμή εισιτηρίου μετ’ επιστροφή, είναι €250 (για εμένα ακριβό) και το codeshare της Α3 συνήθως είναι της τάξης των €350-380, ε.. τότε μπορεί για την εταιρεία να είναι επιτυχημένο.
Τώρα εάν επιβάτες διαλέγουν Α3 για το Miles+bonus, συγνώμη για τον χαρακτηρισμό.
Όποτε σχολιάζω κάτι, το σχολιάζω από την σκοπιά των επιβατών το ATH-FCO-ADD το θεωρώ ανόητο όπως κάποτε το ATH-FCO-AUH.
Το να έκαναν codeshare το:
ATH-CAI Α3930 23:40-00:40
CAI-ADD ET453 02:15-07:10
ADD-CAI ET452 22:30-01:15
CAI-ATH A3931 03:00-06:00. Αυτό θα ήταν λογικό, αν όπως λέτε οι διακρατικές δεν το επιτρέπουν, τότε ας προσπαθήσουν να τις αλλάξουν. Έχουμε καλές σχέσεις με τους Αιγυπτίους. Αλλά και πάλι το ATH-CAI-ADD-JNB δεν θα ήταν ελκυστικό.
 
Τωρα που όλες σχεδον οι πτήσεις εσωτερικού πήραν κωδικό ΟΑ, με τα codeshare τι γίνεται; Συνεχίζει να μπαίνει ο κωδικός άλλων εταιρειών στις πτήσεις που πλέον εκτελούνται απο την ΟΑ;
 
Αν δεν κάνω λάθος, οι συμφωνίες codeshare με τρίτους αερομεταφορείς, ήταν εξ αρχής, από ATH προς SKG, HER, JTR, JMK, RHO και CFU, δηλαδή τα δρομολόγια που παραμένουν στην Αιγαίου.
 
Σωστός! :great:
Βεβαια υπάρχουν και μερικές εξαιρέσεις καθώς πχ η ΕΥ είχε βάλει τον κωδικό της σε όλες τους προορισμούς εςωτερικου της Α3 και στο cs με την S7 υπήρχε και η MJT, ενώ και η CFU γυρίζει σε ΟΑ-numbering με την έναρξη του θερινού προγράμματος.
 
Νέο codeshare με την Tarom, ομως μονο στο ATH-OTP-ATH.
 
Top