Ο χαρακτηρισμός μου βασίσθηκε στο ότι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο υπάρχει αρκετός ανταγωνισμός. Μπορεί η ΑΖ να μην πετά LIS, αλλά AF,BA,IB,KL,LH,LX,OS,PS,SN,U2,9U ανταγωνίζονται στο ATH-LIS οπότε οι επιβάτες μπορούν να βρουν καλύτερες τιμές από το codeshare. Όταν η σύνηθες τιμή εισιτηρίου μετ’ επιστροφή, είναι €250 (για εμένα ακριβό) και το codeshare της Α3 συνήθως είναι της τάξης των €350-380, ε.. τότε μπορεί για την εταιρεία να είναι επιτυχημένο.
Τώρα εάν επιβάτες διαλέγουν Α3 για το Miles+bonus, συγνώμη για τον χαρακτηρισμό.
Όποτε σχολιάζω κάτι, το σχολιάζω από την σκοπιά των επιβατών το ATH-FCO-ADD το θεωρώ ανόητο όπως κάποτε το ATH-FCO-AUH.
Το να έκαναν codeshare το:
ATH-CAI Α3930 23:40-00:40
CAI-ADD ET453 02:15-07:10
ADD-CAI ET452 22:30-01:15
CAI-ATH A3931 03:00-06:00. Αυτό θα ήταν λογικό, αν όπως λέτε οι διακρατικές δεν το επιτρέπουν, τότε ας προσπαθήσουν να τις αλλάξουν. Έχουμε καλές σχέσεις με τους Αιγυπτίους. Αλλά και πάλι το ATH-CAI-ADD-JNB δεν θα ήταν ελκυστικό.