Καλησπέρα,
Εδώ και μερικές μέρες αποφάσισα να γίνω χρυσό μέλος της Aegean. Για να μην τα πολύλογο αποφάσισα να έρθω Θεσσαλονίκη από Λονδίνο μετά επιστροφής business class για να πάρω τα μίλια μια και καλή. Αυτό που παρατήρησα με μεγάλη απογοήτευση και έκπληξη ήταν ότι η Aegean έχει πανάκριβους ναύλους business class σε σύγκριση με της άλλες αεροπορίες! Για παράδειγμα, για Λονδίνο –Θεσσαλονίκη μέσω Αθηνών (επιστροφή) ο ναύλος business είναι 760 λίρες ενώ με Swiss μέσω Ζυρίχης είναι 430 λίρες. Το ίδιο με Austrian μέσω Βιέννης. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι η Swiss και η Austrian προσφέρουν ναύλο business basic/discount ενώ η αεροπορία αιγαίου δεν το προσφέρει ποτέ! Το έχει παρατηρήσει κανεις άλλος? Πώς γίνετε να πληρώνω σχεδόν τα διπλασία και ειδικά όταν η μια πτήση business είναι εσωτερικού? Προτού ρωτήσετε οι ναύλοι είναι για μέρες τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο και είναι οι φθηνότεροι που προσφέρει η κάθε αεροπορία αντίστοιχα.
Εδώ και μερικές μέρες αποφάσισα να γίνω χρυσό μέλος της Aegean. Για να μην τα πολύλογο αποφάσισα να έρθω Θεσσαλονίκη από Λονδίνο μετά επιστροφής business class για να πάρω τα μίλια μια και καλή. Αυτό που παρατήρησα με μεγάλη απογοήτευση και έκπληξη ήταν ότι η Aegean έχει πανάκριβους ναύλους business class σε σύγκριση με της άλλες αεροπορίες! Για παράδειγμα, για Λονδίνο –Θεσσαλονίκη μέσω Αθηνών (επιστροφή) ο ναύλος business είναι 760 λίρες ενώ με Swiss μέσω Ζυρίχης είναι 430 λίρες. Το ίδιο με Austrian μέσω Βιέννης. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι η Swiss και η Austrian προσφέρουν ναύλο business basic/discount ενώ η αεροπορία αιγαίου δεν το προσφέρει ποτέ! Το έχει παρατηρήσει κανεις άλλος? Πώς γίνετε να πληρώνω σχεδόν τα διπλασία και ειδικά όταν η μια πτήση business είναι εσωτερικού? Προτού ρωτήσετε οι ναύλοι είναι για μέρες τον Οκτώβριο και τον Νοέμβριο και είναι οι φθηνότεροι που προσφέρει η κάθε αεροπορία αντίστοιχα.