AEGEAN B737 & RJ100

  • Thread starter Thread starter john
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Απλά για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν θα είναι 'καινούργια' αλλά 'νέες προσθήκες στο στόλο' από ...previously used aircraft.
 
kalimera apo axiopistes piges oti sthn aegean syzitoun gia na epanaferoyn ta ATR sto stolo toys molis omos matho kati siguro kai gia pote tha sas apantiso amesa :D :D :D
 
latris aeroporias":r46uflsh said:
kalimera apo axiopistes piges oti sthn aegean syzitoun gia na epanaferoyn ta ATR sto stolo toys molis omos matho kati siguro kai gia pote tha sas apantiso amesa :D :D :D

H OA θα κοψει πτησεις παντου, λογικο ειναι και τα νησια να χρειαστει να αυξηθει ο στολος! Μονο που δεν μπορω να φανταστω οτι τα RJ100 ειναι τα πλεον καταλληλα για ορισμενους προορισμους.. Οποτε ορθως να επαναφερουνε τα ΑΤR.. Και κανοντας και μια αλλαγη στο corporate ID ολα θα ειναι μια χαρα για τον νεο μας flag carrier.. ;) Εχεις μηπως στοιχεια - αριθμους? Χρονικη περιοδο επαναφορας? Νεα αεροσκαφη η μεταχειρισμενα η μιξ και των 2? (Τι ρωταω.. ;) )
 
makedonas":1eap5vdn said:
H OA θα κοψει πτησεις παντου, λογικο ειναι και τα νησια να χρειαστει να αυξηθει ο στολος!

Το οτι θα κόψει πτήσεις η ΟΑ σημαίνει οτι η νέα διοίκηση θα τις κρίνει ασύμφορες. Απο που κι ως που να είναι συμφέρουσες για την Α3 και να μην είναι για την ΟΑ;
 
Aristomenis":wnr36clr said:
Το οτι θα κόψει πτήσεις η ΟΑ σημαίνει οτι η νέα διοίκηση θα τις κρίνει ασύμφορες. Απο που κι ως που να είναι συμφέρουσες για την Α3 και να μην είναι για την ΟΑ;

Βασικα κατι τετοιο αμα θες το συζηταμε μεσω ΠΜ.. Εδω θα ημασταν off topic.. ;)
 
jerry":1cmqvt3n said:
lgav1966":1cmqvt3n said:
KALISPERA MOLIS PROSGIOTHIKE STHN ATHINA TO SX BTN B737-400 VERSION 146 SEATS :D :D :D

734 με 146 θέσεις :?: Η Α3 :?: :?: Το seatpitch πρέπει να βελτιώνεται σχετικά σε σχέση με τα άλλα...
Δε θέλω να σ'απογοητεύσω, jerry, αλλά το seat pitch της οικονομικής στο συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι το ίδιο με τα υπόλοιπα 737 της Α3 που εκτελούν προγραμματισμένες πτήσεις, αν όχι χειρότερο. Πετώντας με το εν λόγω αεροσκάφος την προηγούμενη εβδομάδα, σάστισα προς στιγμήν όταν είδα τις δυο πρώτες σειρές σε διαμόρφωση 2+2 (στα πρότυπα πρώτης θέσης Β. Αμερικής) κι ενα seat pitch τόοοοοσο (με το συμπάθειο)!

Εν κατακλείδι: 8 θέσεις στη διακεκριμένη (2+2), bulkhead, 138 θέσεις στην οικονομική (3+3). Όλα τα καθίσματα είναι υφασμάτινα. Κάτι μου λέει ότι αυτή η διαμόρφωση δε θα διατηρηθεί για πολύ ακόμα.
 
Η προσωπική μου άποψη πάντως παιδιά είανια οτι η aegean κινείται στη μετριοτητα όσον αφορά τη ποιότητα των αεροπλάνων, στο τομέα άνεσης βέβαια... Με εξαίρεση λίγα αεροσκάφη, συνήθως τα καθίσματα δεν είναι καθόλου άνετα και φαίνεται οτι ουσιαστικά δεν είναι της εταιρίας. Ασε που καθε τόσο και λιγάκι βλέπω κάποιο εξάρτημα να λείπει...
 
Mε εξαίρεση τον ιδιόκτητο -και κυρίως, ομογενή- στόλο των ARJ (μέση ηλικία τα 6.5 χρόνια), τα περίπου 14 737 είναι από 'δω κι από 'κει, με μέση ηλικία τα 12+, περίπου χρόνια. Είναι αποτέλεσμα της συγχώνευσης της Aegean με την Cronus, και της βηματικής, σταδιακής ανάπτυξής της.

(Για σύκριση, στον αντίστοιχο στόλο της ΟΑ ισχύουν περίπου τα ίδια ηλικιακά κριτήρια, και με εξαίρεση τα 7 ιδιόκτητα, τα υπόλοιπα είναι κι αυτά από 'δω κι από 'κει)

Ωστόσο η κίνηση για ολοκληρωτική αλλαγή στόλου με την επιλογή των Α320 έχει γίνει. Τα Α319/320 και ίσως 321 είναι μια κλάση ανώτερα των 737-3/-4, τόσο από άποψη σχεδιασμού, εσωτερικών χώρων κλπ κλπ. Και η αλλαγή αυτή έρχεται σύντομα. Άρα δεν θα ήταν σοφό να περιμέναμε φέτος την A3 να 'φτιάξει' τις καμπίνες φέτος.
 
Δεν λέω να κάνουν ριζική ανανέωση...
Απλά πιστύω πως ένα από τα κριτήρια στην επιλογή αεροσκάφους θα μπορούσε να ήταν και η ποιότητα του χώρου επιβατών...
Όσο για τα εξαρτήματα των καθισμάτων που έλειπαν νομίζω πως έστω και για μια πτήση να ήταν ακόμα, θα έπρεπε να τα έχουν αντικαταστίσει... Αυτά βέβαια είναι λεπτομέριες αλλά οι λεπτομέριες είναι αυτές που κάνουν κάποια εταιρία να ξεχωρίζει
 
δεν έχω μπεί στο συγκεκριμένο ΑΦ και έτσι δεν έχω γνώμη για το ποιά είναι η κατάστασή του μέσα (καμπίνα) και μέσα (όργανα) και μέσα (πτητική κατάσταση). Από τα τρία μέσα, τα δύο τελευταία είναι μακράν τα πιο σημαντικά, χωρίς να παραγνωρίζεται το πρώτο.

Τώρα, αν ψάξεις, όλα τα 737-3/-4 είναι λίγο ή πολύ 15ετίας, άντε 12-ετίας. Μην περιμένεις να βρείς τζιτζί, εκτός κι αν κάνεις σοβαρή επένδυση αλλαγής όλου του εσωτερικού σε όλο το στόλο σου. Αλλά αυτό προϋποθέτει ότι θα κρατήσεις το στόλο αυτό πάνω από 5 χρόνια, αλλιώτικα δεν αποδίδει. Και ήδη γνωρίζουμε ότι αντί γι' αυτά τα ημίμετρα η Aegean προχωρά στην πλήρη αλλαγή με στόλου με πραγματικά σύχρονα Α320.
 
Top