Α3 και ενδεχόμενα σενάρια για την ελληνική αγορά.

Πιστεύετε ότι η Αιγαίου έχει Αληθινό ανταγωνισμό σήμερα? Αν όχι πως πιστεύεται να τα ανταπεξέλθει σε

  • Ναι η Aegean δέχεται άξιο ανταγωνισμό τόσο από την πλευρά των ΟΑ όσο και από άλλες εταιρίες. Γενικά

    Votes: 0 0,0%
  • Όχι δεν δέχεται άξιο ανταγωνισμό, «τρέχει» μονή της ωστόσο μπορεί να προσαρμοστεί και να ανταπεξέλθε

    Votes: 0 0,0%
  • Όχι δεν δέχεται άξιο ανταγωνισμό, «τρέχει» μονή της και μόλις βρεθεί απέναντι από άξιο αντίπαλο θα δ

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
gonso":1ozsu3yr said:
CONFIG2":1ozsu3yr said:
Οι "ξενοι" "γλυφονται" να μπουνε στο εσωτερικο μας δικτυο.

Φίλε Config2 , λέγοντας οι ξένοι, εσύ ποιούς έχεις στο μυαλό σου? Μόνος σου είπες ότι τα 737 και τα Αιρμπάς είναι ασύμφορα. Το ξέρεις και εσύ το ξέρουμε όλοι μας. Λές να μήν το ξέρει ο Easy και ο Ryan?

Ποιοί είναι αυτοί οι ξένοι που έχουν τουρμποπρόπ, ή regional jets και έχουν λό-κο εταιρείες και "γλύφονται" για να κάνουν Καστοριά-Αθήνα και Μυτιλήνη-Θεσσαλονίκη?

Εγώ ακόμα και σήμερα που η ακτοπλοία δεν έχει φτάσει στα επίπεδα που θα έπρεπε, στην Πάρο ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ με το high-speed θα πήγαινα , παρά να τρέχω στον Βενζινέλο.

Στην Ροδο η την Κω, θα πηγαινες? Για ρωτα τους κατοικους των νησιων αυτ5ων, που "κατεβαινουν" Αθηνα, για να πανε στον γιατρο?
Οταν λεω "ξενοι" εννοω ακομα και Ελληνες, "ξενους" προς τα "αεροπορικα δρωμενα".. Δεν ειναι αναγκη να εχεις ηδη εταιρια. Ισως καποιοι ιδρυσουν μια τετοια, που θα εχει σαν στολο Q400. (By the way, δεν ξερω απο βεσπα!)

TAKIS":1ozsu3yr said:
Παντως δεν πιστευω οτι θα ασχοληθει ποτε ξενος με εσωτερικο..
Αν θελουν λεφτα , που οντως αυτο θελουν, θα πανε μονο για UK, GER, FRA,ITA,CYP.....που ειναι και τα πιο σιγουρα.........
Εκει εχουν να ανταγωνιστουν αυτοκινητοδρομους, και τρενα που πανε με "χιλια"!
Περιμενε λιγο και θα δεις, πως θα "ενσκυψουν" στα εσωτερικα μας δρωμενα, οι διαφοροι "κουτοφραγκοι".
Το εσωτερικο δικτυο εχει πολυ "ψωμι", αρκει να το "δουλεψεις" σωστα, και κυριως με καταλληλα "εργαλεια".
 
Στην ουσια ο μονος λογος που δεν πρεπει να κλεισουν οι ΟΑ ειναι το εσωτερικο δυκτιο.Συμφωνω με το Χρηστο οτι μπορει να υπαρχει μελλον σε περιφεριακα δρομολογια πτησεων μεταξυ πολεων που απεχουν μεγαλες αποστασεις.Εξαλλου στη Ιταλια αυτο συμβαινει εδω και πολλα χρονια.Οσο βελτιωμενοι θα ειναι σε καποια χρονια οι δρομοι και ο σιδηροδρομος,τοσο αυτη τη στιγμη σε ανεπτυγμενες χωρες της Ε.Ε ισχυει.Παρολα αυτα στην ουσια εχουμε παλι πολυ καλες αεροπορικες συνδεσεις.Το μεγαλυτερο παραδειγμα ειναι το Eurotunel,το οποιο δεν φενεται να επηρεασε και πολυ τον τεραστιο αριθμο πτησεων Γαλλιας-Αγγλιας και κυριως μεταξυ Παρισιου και λονδινου.Νεα,αλλα οχι τοσο ισχυρα μελη της Ε.Ε οπως η Ρουμανια εχουν πολυ μεγαλα αεροπορικα δυκτια.Η εκτιμηση μου ειναι οτι γενικοτερα και οχι μονο με το εξωτερικο οι αεροπορικη κινηση θα αυξηθει σε ολα σχεδον τα αεροδρομια της Ελλαδας.Η Α3 σαν οικονομικη πολιτικη και με βαση τις ουσιαστικες συνεργασιες με Air One και Lufthansa κραταει καλα και πλεον δεν φενεται να εκμεταλλευεται πληρως τις αδυναμιες των ΟΑ.Στα νησια τα αεροδρομια παιζουν ζωτικο ρολο,διοτι το αεροπλανο αποτελει το αντισταθμισμα απεναντι στα αθλια καραβια,και οι τιμες πανω κατω δεν διαφερουν απο αυτες τον γρηγορων πλοιων,τα οποια πιο πολυ εξυπηρετουν νησια με μικρα η και καθολου αεροδρομια.Επομενως η Α3 το εχω ξαναπει μπορει να σταθει αρκει να μεγαλωσει κατα πολυ τον στολο της,κατι που θελει επιπλεον κεφαλαια.Οι χαμηλου κοστους κανουν πολλη δουλεια σε πτησεις εξωτερικου,αλλα πολυ λιγη στο εσωτερικο,και αυτο γιατι ο στολος ειδικα των μεγαλων στο χωρο αυτο ειναι πανευρωπαικος και δεν προκειται να γινει ελληνικος,η αυτο θα γινει εν μερη με μια πιθανη βαση 2-3 αεροπλανων αντε και λιγο παραπανω.Γιατι το λεω;Γιατι πολυ απλα δεν πιστευω οτι θα γινει καποια εκρηξη-εισβολη ξενων εταιριων .Το πιο πιθανο ειναι εαν τελικα μεινει η Α3 η να πεταει στο υπαρχον δυκτιο εντος της Ελλαδας η να διακοψει το εξωτερικο της δυκτιο μενοντας στις συνεργασιες με ξενες εταιριες,για να ενισχυσει το εσωτερικο δυκτιο,οποτε πιθανον να ανταγωνιζεται με ξενους σε καποια μεγαλα δρομολογια,ενω στο υπολοιπο θα πεταει μονη της με οτι αυτο συνεπαγεται,η θα βγαλει τα καστανα απο τη φωτια με επιπλεον παραλαβες αεροσκαφων(Δεν μας ενδιαφερει ο τυπος και το μεγεθος)με κοστος φυσικα.Διαφωνω με οσους υποστηριζουν οτι εαν κλεισει η ΟΑ η Α3 θα αποδυναμωθει.Καθε αλλο το πιθανοτερο ειναι να βγει αλωβητη και κερδισμενη με τις αυξησεις στις τιμες,αφου στους περισσοτερους εσωτερικους προορισμους πιθανοτατα θα ειναι μονη της.Ισως η μονη χασουρα θα ειναι να προχωρησει σε νεα επεκταση του στολου,κατι που κανεις δεν την υποχρεωνει να κανει.Το κρατος θα εχει παλι προβληματα κυριως για το πως θα αντιπετωπισει περιοχες που θα μεινουν χωρις καμια εσωτερικη πτηση,και κυριως στην εξευρεση ενδιαφερομενου για την καλυψη των αγονων γραμμων.Μεχρι τωρα καθαριζε με τις ΟΑ,Μετα το κλεισημο ποιος θα βρεθεί;Ανυπαρκτες ελληνικες εταιριες που εαν λειτουργησουν θα ειναι της κακιας ωρας με ημερομηνια ληξεως;η οι φιλοδοξες ευρωπαικες;
 
Top