gonso":1ozsu3yr said:CONFIG2":1ozsu3yr said:Οι "ξενοι" "γλυφονται" να μπουνε στο εσωτερικο μας δικτυο.
Φίλε Config2 , λέγοντας οι ξένοι, εσύ ποιούς έχεις στο μυαλό σου? Μόνος σου είπες ότι τα 737 και τα Αιρμπάς είναι ασύμφορα. Το ξέρεις και εσύ το ξέρουμε όλοι μας. Λές να μήν το ξέρει ο Easy και ο Ryan?
Ποιοί είναι αυτοί οι ξένοι που έχουν τουρμποπρόπ, ή regional jets και έχουν λό-κο εταιρείες και "γλύφονται" για να κάνουν Καστοριά-Αθήνα και Μυτιλήνη-Θεσσαλονίκη?
Εγώ ακόμα και σήμερα που η ακτοπλοία δεν έχει φτάσει στα επίπεδα που θα έπρεπε, στην Πάρο ΣΤΑΝΤΑΡΝΤ με το high-speed θα πήγαινα , παρά να τρέχω στον Βενζινέλο.
Στην Ροδο η την Κω, θα πηγαινες? Για ρωτα τους κατοικους των νησιων αυτ5ων, που "κατεβαινουν" Αθηνα, για να πανε στον γιατρο?
Οταν λεω "ξενοι" εννοω ακομα και Ελληνες, "ξενους" προς τα "αεροπορικα δρωμενα".. Δεν ειναι αναγκη να εχεις ηδη εταιρια. Ισως καποιοι ιδρυσουν μια τετοια, που θα εχει σαν στολο Q400. (By the way, δεν ξερω απο βεσπα!)
Εκει εχουν να ανταγωνιστουν αυτοκινητοδρομους, και τρενα που πανε με "χιλια"!TAKIS":1ozsu3yr said:Παντως δεν πιστευω οτι θα ασχοληθει ποτε ξενος με εσωτερικο..
Αν θελουν λεφτα , που οντως αυτο θελουν, θα πανε μονο για UK, GER, FRA,ITA,CYP.....που ειναι και τα πιο σιγουρα.........
Περιμενε λιγο και θα δεις, πως θα "ενσκυψουν" στα εσωτερικα μας δρωμενα, οι διαφοροι "κουτοφραγκοι".
Το εσωτερικο δικτυο εχει πολυ "ψωμι", αρκει να το "δουλεψεις" σωστα, και κυριως με καταλληλα "εργαλεια".