Η εταιρία συστάθηκε στα μέσα του 2006 και έχει βάση την Αθήνα. Πρόεδρος, Διευθύνων Σύμβουλος και Υπόλογος Διευθυντής στην ΥΠΑ είναι ο Ταλάλ Απού Ρευάλ, που γεννήθηκε στο Αμμάν Ιορδανίας και Κυπριακής ιθαγένειας. Αντιπρόεδρος είναι ο αεροναυπηγός - πιλότος Ιωάννης Κορναράκης. Η Hellenic Imperial αποτελεί ουσιαστικά μια μετονομασία της εταιρίας Air Universal από την Ιορδανία, που μπήκε στην μαύρη λίστα της ΕΕ. Στόχος της Hellenic Imperial Airways είναι η εκτέλεση προγραμματισμένων και ναυλωμένων πτήσεων από Ελλάδα σε προορισμούς της Ασίας, της Αυστραλίας, της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής και την Ιαπωνία. Πέραν των επιβατικών δρομολογίων, η εταιρία δραστηριοποιείτε και στην μεταφορά εμπορευμάτων. Τα πρώτα αεροσκάφη βρίσκονταν από νωρίς στην Αθήνα, όμως έως τις αρχές του 2007 δεν εκτελούσαν κάποιες πτήσεις, πέραν δοκιμαστικών πτήσεων. Στην πορεία ανεκλήθη συνολικά τρεις φορές η άδεια πλοϊμότητας (AOC) από την ΥΠΑ (23.02.2007 έως άνοιξη 2007, 24.10.2008 εώς Ιανουάριο 2009 και 02.02.2012 έως 28.02.2012).
Τα πρώτα χρόνια λειτουργίας εκτελούσε αποκλειστικά ναυλωμένες πτήσεις για λογαριασμό ξένων εταιριών. Τον Μάιο 2009 ανακοίνωσε την έναρξη προγραμματισμένων πτήσεων από Αθήνα προς Μπίρμινχαμ, Τζέντα και Καζαμπλάνκα. Οι πτήσεις εκτελέστηκαν μόλις για λίγους μήνες. Τον Φεβρουάριο 2010, εν όψη Μουντιάλ 2010 στην Νότια Αφρική, ανακοινώθηκαν δρομολόγια από Αθήνα στο Γιοχάνεσμπουργκ (5 δρομολόγια ανά εβδομάδα). Η μεγαλύτερη στιγμή στην ιστορία της Hellenic Imperial γράφτηκε την 5η Ιουνίου 2010, όταν η εταιρία μετέφερε την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στο Ντέρμπαν της Νοτίου Αφρικής. Οι προγραμματισμένες πτήσεις προς Γιοχάνεσμπουργκ σταμάτησαν λίγες μέρες μετά τον αποκλεισμό της Εθνικής από την επόμενη φάση του Μουντιάλ.
Τον Μάρτιο 2011 η εταιρία ανακοίνωσε την απόκτηση αεροσκαφών τύπου Airbus A321 για την εκτέλεση πτήσεων κοντινών αποστάσεων. Ταυτόχρονα έγιναν γνωστά σχέδια για έναρξη πτήσεων από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη από 18 Ιουνίου και προς Νέα Υόρκη από 24 Ιουνίου και Λονδίνο από 1 Ιουλίου. Τα δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη δεν ξεκίνησαν ποτέ, ενώ προς Λονδίνο εκτελέστηκαν μόλις δύο πτήσεις. Αντιθέτως οι πτήσεις προς Νέα Υόρκη άρχισαν αρχές Ιουλίου και σταμάτησαν αρχές Οκτωβρίου. Τα συγκεκριμένα δρομολόγια εκτελέστηκαν όλα με τα αεροσκάφη τύπου Boeing 747-200, παρόλο που η εταιρία σκόπευε την παραλαβή αεροσκαφών τύπου Airbus A340-300. Έκτοτε η Hellenic Imperial έκλεισε συμβάσεις με της αεροπορικές PIA (Pakistan Internationa Airlines) και Saudia για να εκτελέσει πτήσεις για λογαριασμό των εν λόγω εταιριών. Οι πτήσεις ποτέ δεν εκτελέστηκαν και η εταιρία, αν και υπάρχει ακόμη στα χαρτιά και ορισμένα αεροσκάφη της είναι και σήμερα σταθμευμένα στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», δεν εκτελεί αεροπορικό έργο.