Το μόνο περιστατικό που μοιάζει με την περιγραφή, είναι η πτήση ΟΑ952 Αθήνα-Καβάλα, που συνέβη στο Αεροδρόμιο της Καβάλας στις 18/7/1973 13:54z (α/φος SX-BBH, YS-11).
Το αεροσκάφος είχε 56 επιβάτες και 4 άτομα πλήρωμα, από τα οποία δεν έπαθε κανείς το παραμικρό.
Κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο της Καβάλας το αεροσκάφος βρέθηκε σε πολύ χαμηλό ύψος με αποτέλεσμα το δεξιό σκέλος του συστήματος προσγείωσης να προσκρούσει στην αγροτική οδό 168 μέτρα πριν τον διάδρομο προσγείωσης και να αποσπαστεί.
Το αεροσκάφος προσγειώθηκε κανονικά, αλλά τόσο τα πτερύγια καμπυλότητας όσο και η δεξιά έλικα υπέστησαν στρεβλώσεις από επαφή με τον διάδρομο. Επίσης έσκασε το δεξί μπροστινό λάστιχο.
Ο διάδρομος τώρα σχημάτισε πραγματικά κάποιο αυλάκι βάθους μέχρι 30 εκατοστά σε κάποια σημεία από το σπασμένο σκέλος προσγείωσης καθώς και κάποιες ελαφρές αυλακώσεις από την δεξιά έλικα.
Σύμφωνα με το πόρισμα που εκδόθηκε στις 15/10/1974 :
"Το ατύχημα ωφείλεται εις την μικράν ταχύτητα πτήσεως του αεροσκάφους κατά την προσέγγισιν δια προσγείωσιν, επιβραδυνομένη και μειουμένη μέχρι της τοιαύτης απώλειας στηρίξεως, εις οίαν ταχύτητα και προσέκρουσε το αεροσκάφος δια του δεξιού σκέλους του κυρίου συστήματος προσγειώσεως επί της ανισοπέδου αγροτικής οδού, προ του κατωφλίου του διαδρόμου προσγειώσεως." [αυτή είναι και η τελευταία πρόταση του πορίσματος.]