Τα g της βαρύτητας εκμεταλλευεται. Δλδ μπορεί να επιτύχει 1g επιτάχυνση προς τα πίσω, 1g προς τα μπροστά, προς τα πάνω και συνδυασμό τους. Αλλά μέχρι ένα g.
Ανάλογα τις δυνατότητες ονομάζονται 180 ή 360 κλπ, ανάλογα δεδομένα με το εύρος κίνησης τους.
Δλδ το αεροπλάνο σου φεύγει και ταξιδεύει με κλίση, γέρνει τόσο όσο να έχεις τα πλευρικά g της ατσαλης πτήσης.
Αλλά όταν πέφτει σε κενό αέρος κλπ, σε επικίνδυνους ελιγμούς κλπ δεν θα κάνει δουλειά γιατί δεν θα δώσει πάνω από ένα g.
Κοίταξε το, έχει ενδιαφέρον αρκετό πώς δουλεύουν, είναι ιδιαίτερα ωραία κατασκευή