υπαλληλοι ολυμπιακης

rigasrigas1980

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
02/04/2008
Μηνύματα
8
Likes
0
εχω μια απορια, παντα την ειχα,
ολοι αυτοι οι υπαλληλοι της ολυμπιακης, εννοω μονιμοι,
πως μπηκαν στην εταιρεια?
με βουλευτικο βυσμα?
απο μελος της οικογενειας τους?
αξιοκρατικα? :D


ξερει κανεις τι παιζοταν με τις προσληψεις?
πολλα μπορουμε να πουμε για βυσματα,
αλλα σενα βιβλιο που γραψαν οι υπαλληλοι της ολυμπιακης
με εμπειριες τους (εκδοσεις λιβανη)
επειμενουν οτι μπηκαν αξιοκρατικα :twisted:
 
Αναμφιβολα πολλοι μπηκαν με "μεσο" (η βυζμα), οπως γινεται και στην ΔΕΗ, ΟΤΕ , ΕΥΔΑΠ, ΕΡΤ, ΝΕΤ, ΥΠΠΟ, ΕΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΟ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, κλπ, κλπ....
Σιγουρα υπαρχουν και πολλοι (θελω να πιστευω οι περισσοτεροι) που μπηκαν με την αξια τους, η εστω και "κατα τυχη".
Η ΟΑ ηταν ειναι, και θα ειναι δημοσια επιχειρηση (ετσι οπως βαινει ο "διαγωνισμος"), και φυσικα θα ηταν ατοπο, να ισχυρισθει κανεις οτι αποτελει εξαιρεση του κανονα!
:D
 
εχω διαβασει και εγω καποια βιβλια των ιπταμενων της ΟΑ.εχω την εντυπωση οτι επι εποχη Ωναση τα κριτηρια ηταν αυστηρως αξιοκρατικα ειδικοτερα στις προσληψεις ιπταμενων.βεβαια απο τοτε που περασε η ολυμπιακη στο δημοσιο τα κριτηρια φανταζομαι αλλαξαν.
 
το 2007 μαζευητκαν γυρω στα 10 ατομα της ολυμπιακης και γραψαν ενα βιβλιο με εμπειριες τους απο τα ταξιδια,
περνουσαν κατσε καλα, ζωη και κοτα,
σε οποια χωρα πηγαιναν,
μενανε 2-3 μερες στα ακριβοτερα ξενοδοχεια,
κανανε ψωνια,
τουρισμο,
παντρευονταν το προσωπικο μεταξυ τους,
η τελευταια αεροσυνοδος στο βιβλιο λεει
οτι βρηκε τη δουλεια απο ΑΓΓΕΛΙΑ :D
καλα ποιον δουλευει?

ενα κομματι ουρανου ειναι ο τιτλος
εκδοσεις λιβανη 2007
isbn 978-960-14-1539-0
 
kritikos":3l6g7knk said:
εχω διαβασει και εγω καποια βιβλια των ιπταμενων της ΟΑ.εχω την εντυπωση οτι επι εποχη Ωναση τα κριτηρια ηταν αυστηρως αξιοκρατικα ειδικοτερα στις προσληψεις ιπταμενων.βεβαια απο τοτε που περασε η ολυμπιακη στο δημοσιο τα κριτηρια φανταζομαι αλλαξαν.

Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
Ειδικα για τους χειριστες, μπορει καποιοι να μπηκαν με "βυζμα", αλλα πολλοι κοβωνται στην διαρκεια της καρριερας τους, αν η αποδοση τους δεν ειναι η αναμενομενη.
Τουλαχιστον δε σε αυτον τον τομεα η ΟΑ εξακολουθει να ειναι σωστη.
 
εγω εχω διαβασει 2 βιβλια(μια αεροσυνοδος θυμαται κ η αεροσυνοδος) που εγραψαν πρωην ιπταμενενες της ΟΑ.και οι δυο μπηκαν επι εποχη Ωναση.ειδικα στο πρωτο βιβλιο η συγγραφεας κ. Πιταουλη περιγραφει πως ηταν τα πραματα επι εποχη Ωναση ποσο αξιοκρατικα ηταν τα κριτηρια και ποσο σκληρη και καλη ηταν η 6μηνη εκπαιδευση τους.
και ειπα οτι ειμαι πεποισμενος οτι τοτε τα κριτηρια ηταν αυστηρως αξιοκρατικα.δεν ειπα οτι μετα που περασε η Ολυμπιακη στο δημοσιο μπηκαν ολοι με μεσον αλλα σιγουρα ενα σεβαστο ποσοστο αφου δεν υπηρχε ελεγχος.

Υ.Γ:επειδη εχω διαβασει πολλα βιβλια περι ιπταμενων βρισκω το "μια αεροσυνοδος θυμαται" το καλυτερο.
 
docORL":gaenh7tj said:
Ειδικα για τους χειριστες, μπορει καποιοι να μπηκαν με "βυζμα", αλλα πολλοι κοβωνται στην διαρκεια της καρριερας τους, αν η αποδοση τους δεν ειναι η αναμενομενη.
Τουλαχιστον δε σε αυτον τον τομεα η ΟΑ εξακολουθει να ειναι σωστη.


docORL, θύμισέ μου, πόσους μόνιμους συγκυβερνήτες έχει η ΟΑ? Ανθρώπους δηλαδή που όταν έφτασε η σειρά τους να περάσουν από σχολείο κυβερνητών, κόπηκαν και παρέμειναν Κ2?

Αυτήν την στιγμή κανένας? Στο παρελθόν υπήρξαν ελαχιστότατες περιπτώσεις ανθρώπων που για πολλούς και διαφόρους λόγους ξεπέρασαν τα 53 και δεν είχαν βγεί Κ1 και ....βγήκαν σε σύνταξη ή πήραν άλλες θέσεις στην εταιρέια.

ΤΟ λέω γιατί σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες τις Ευρώπης υπάρχουν έστω και λίγοι permanent F/Os. Τι διάολο? Στην ΟΑ το selection των πρωτοδιοριζόμενων είναι τόσο καλό που προβλέπει την εξέλιξη ενός 24χρονου χειριστή με 250 ώρες, πώς θα είναι μετά από 15 χρόνια? :doubt:


Όταν λές κόπηκαν, εννοείς κόπηκαν από κάποιο route check ή pc και μετά το ξαναπέρασαν επιτυχώς. Έτσι δεν είναι?
 
kritikos":v0x2bae0 said:
Υ.Γ:επειδη εχω διαβασει πολλα βιβλια περι ιπταμενων βρισκω το "μια αεροσυνοδος θυμαται" το καλυτερο.

Του οποίου η "συγγραφέας" έβγαινε να το προωθήσει στα μεσημεριανάδικα και να τσακώνεται στα παράθυρα με τη Βροχοπούλου για τα μάτια του πρώην φροντιστή ονόματι Κλεάνθη, που έπαιζε με τη Βροχοπούλου στο ρηάλιτι "The Wall". Επίσης με συγκίνησε βαθύτατα το κεφάλαιο που μιλούσε για τη γνωστή συνάδελφο και μετέπειτα Πρώτη Κυρία (αντί να πέσει κανείς στα Prozac, μπορεί να πάρει και να διαβάσει το εν λόγω κεφάλαιο). Μου είναι δύσκολο να φανταστώ τι έγραψαν οι "συγγραφείς" των χειρότερων βιβλίων, αλλά είπαμε: το βαρέλι δεν έχει πάτο.

Τα παραπάνω είναι καθαρά προσωπικές μου απόψεις. Το βιβλίο το έχω διαβάσει και τυχαίνει να γνωρίζω και τη "συγγραφέα" προσωπικά.
 
δεν μπορω να ξερω το ποιον της συγγραφεος.ειπα οτι μου αρεσει γιατι αποτυπωνει την χρυση εποχη της ΟΑ επι Ωναση την οποια εμεις οι νεοτεροι δεν ζησαμε και μας φανταζει μαγικη.δεν μιλησα για τροπο συγγραφης απλα για περιεχομενο.
 
gonso":3rshl1ni said:
docORL":3rshl1ni said:
Ειδικα για τους χειριστες, μπορει καποιοι να μπηκαν με "βυζμα", αλλα πολλοι κοβωνται στην διαρκεια της καρριερας τους, αν η αποδοση τους δεν ειναι η αναμενομενη.
Τουλαχιστον δε σε αυτον τον τομεα η ΟΑ εξακολουθει να ειναι σωστη.


docORL, θύμισέ μου, πόσους μόνιμους συγκυβερνήτες έχει η ΟΑ? Ανθρώπους δηλαδή που όταν έφτασε η σειρά τους να περάσουν από σχολείο κυβερνητών, κόπηκαν και παρέμειναν Κ2?

Σημερα εχει αν δεν κανω λαθος εναν. Καποτε ειχε περισσοτερους. Καποιοι βγηκαν στην συνταξη, αλλοι κοπηκαν για ιατρικους λογους, και καποιος αλλος παραιτηθηκε και τωρα ειναι κυβερνητης στην Ιταλια.

Αυτήν την στιγμή κανένας? Στο παρελθόν υπήρξαν ελαχιστότατες περιπτώσεις ανθρώπων που για πολλούς και διαφόρους λόγους ξεπέρασαν τα 53 και δεν είχαν βγεί Κ1 και ....βγήκαν σε σύνταξη ή πήραν άλλες θέσεις στην εταιρέια.

Τα 53 ηταν καποτε το ριο ηλικιας για να βγεις συνταξη και να παρεις το FOAPE. Σημερα δεν ισχυουν αυτα.

ΤΟ λέω γιατί σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες τις Ευρώπης υπάρχουν έστω και λίγοι permanent F/Os. Τι διάολο? Στην ΟΑ το selection των πρωτοδιοριζόμενων είναι τόσο καλό που προβλέπει την εξέλιξη ενός 24χρονου χειριστή με 250 ώρες, πώς θα είναι μετά από 15 χρόνια? :doubt:
Η εξελιξη εξαρταται πρωτιστως απο την αναπτυξη της εταιριας. Η σειρα μου βγηκε κ1, στα 5 με 6 χρονια (84)-90-91.
Δυστυχως σημερα υπαρχουν κ2 της σειρας 90 , και καποιοι της ιδια σειρας ειναι ηδη κ1 8 χρονια!


Όταν λές κόπηκαν, εννοείς κόπηκαν από κάποιο route check ή pc και μετά το ξαναπέρασαν επιτυχώς. Έτσι δεν είναι?
Κοπηκαν στην εκπαιδευση τους ως κ1. Αυτο ειναι αποτελεσμα κακης αποδωσης στο simulator, line training .
Κανεις δεν κοπηκε απο ενα και μονο τσεκ.(pc-rc).
Δινεται δευτερη ευκαιρια μετα απο 1 χρονο (ελαχιστος χρονος), και αν η δευτερη ευκαιρια ειναι αποτυχουσα, τοτε ο χειριστης παραμενει μονιμος κ2.
Καποτε εδωσαν και τριτη ευκαιρια, με την προιποθεση αν ο χειριστης αποτυγχανε, θα "κατεβαινε" στο εδαφος.
Απ'οτι γνωριζω κανενας απο τους κομμενους δεν πηρε αυτο το ρισκο.
Δεν ξερω αν οι απαντησεις μου στα ερωτηματα σου σου ελυσαν τις αποριες.
Καλη χρονια
 
Top