Για επιβατες εκτος Σένγκεν.

  • Thread starter Thread starter Georgi_1964
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Georgi_1964

First-Class-Member
Εγγραφή
24/04/2014
Μηνύματα
567
Likes
74
Οι επιβατες εκτος Σενγκεν που εχουν πτηση με ανταποκριση στο αερολιμενα Θεσσαλονικης χρειαζονται θεωρηση (Visa) .Διαφορετικα χανουν την πτηση τους.
Και ακομα κατι.Ελεγα πριν λεγες μερες να σας αφησω και να διαγραφω απο το φορουμ για μην σας κουραζω ομως απο οτι φαινεται χρειαζομε ακομα τις συμβουλες σας.
Τοτε καντε ακομα λιγακι υπομονη :)
 
Να κανω μια ερωτηση στους ιδικους που εχουμε.Μετα τα εργα που κανουν τωρα θα εχουμε περιοχη τρανζιτ στο αεροδρομιο Μακεδονια ; Με ενδιαφερει για τον μηνα Οκτώβριο του 2018.
Απο την αλλη καπως για μενα ειναι περιεργο οτι μια σοβαρη εταιρεια οπως η aegean που δεν ειναι κρατικη κανει τετοια λαθη .Στο σαιτ της εταιρειας πουθενα δεν γραφει οτι για τα εισιτηρια μεσω της Θεσσαλονικης για επιβατες σε πτησεις απο κρατος εκτος Σενγκεν που ο τελικος του προορισμος ειναι κρατος εκτος Σενγκεν πρεπει υποχρεωτικα να εχουν βιζα εαν η πτηση ειναι μεσω Θεσσαλονικης.Μονο γραφουν για το αεροδρονιο Αθηνων που εκει γνωριζουμε οτι μεχρι 24 ωρες οι επιβατες τρανζιτ δεν εχουν κανενα προβλημα και τιποτε αλλο.
Υπαρχουν περιπτωσεις των επιβατων που ειχαν εισιτηριο απο Τελ Αβιβ με ανταποκριση στη Θεσσαλονικη που δεν τους αφησαν να πεταξουν.Σε αλλες περιπτωσεις που η πτηση ηταν απο Λαρνακα μεσω της Θεσσαλονικης δεν ειχαν κανενα προβλημα.Και παλια που ειχα ρωτησει στο αεροδρομιο και πριν λιγες μερες μου απαντησαν οτι υπαρχει περιοχη στο αεροδρομιο για τρανζιτ επιβατες.
 
μπορεί πρακτικά να μην υπάρχει τρανζιτ περιοχη σοτ αεροδρόμιο αλλά μπορεί όποιος φτάσει Θεσσαλονική απο το διαβατηριακό έλεγχο με συνοδεία αστυνομίας να τον μεταφέρουν στην εκτος σεγκεν περιοχή του αεροδρομίου.
 
IATA/TASOS και εγω νομιζω οτι αν ηθελε να το λυσει αυτο το προβλημα η εταιρεια θα το ειχε κανει.
Κατι ακομα που προσεξα νομιζω οτι αυτα τα εισιτηρια τα αγοραζουν απο διαδικτυακα ταξιδιωτικα γραφεια. Νομιζω το σαιτ της εταιρειας τετοια δυνατοτητα δεν τους δινει.Προς Τελ Αβιβ δεν μπορουν να αγορασουν ομως για πτησεις απο το Τελ Αβιβ μπορουν και εκει νομιζω λογικα θα ειναι μονο με ανταποκριση μεσω Αθηνων.
Ας μας γραψει κατι και ο aakunz που τα γνωριζει καλα.
 
Βασικά δεν είναι θέμα της εταιρείας αλλα του αεροδρομίου. Οτι και αν γίνει, στη Θεσσαλονίκη υπάρχει πρόβλημα.
Οσο για το εισιτηριακό της Α3, είναι άλλο θέμα. Μπορεί να μην θέλει να υπάρχουν εισιτήρια του τύπου MOW-SKG-TLV , ώστε π.χ το ρεβενιου να ασχολείται παραπάνω , να τους συμφέρει το Point to point , να μην έχει δηλωθεί στην ATPCO για να μπορεί να βγει εισιτήριο .... γενικότερα πολλά μπορεί να υπάρχουν!
Απλά να μην μπερδέυεσαι με τα θέματα του αεροδρομίου και της εταιρείας.
 
DME-SKG-TLV
18:15 Μόσχα Domodedovo προς 21:25 Θεσσαλονίκη Μακεδονία 0h 55min χρόνος μετεπιβίβασης σε Θεσσαλονίκη
2h 10min 22:20 Θεσσαλονίκη Μακεδονία προς 00:30 1 Τελ Αβίβ
TLV-ATH-DME
05:30 Τελ Αβίβ Ben Gurion προς 07:35 Αθήνα Ελ. Βενιζέλος
1h 25min χρόνος μετεπιβίβασης σε Αθήνα
3h 25min 09:00 Αθήνα Ελ. Βενιζέλος προς 12:25 Μόσχα Domodedovo
Κοιταξα στο σαιτ της εταιρειας και αυτο βλεπω μου δινει με ανταποκριση μεσω SKG.
Για μενα το πιο σωτο θα ηταν να μην ειχε την δυνατοτητα καποιος να αγαρασει τετοιο εισιτηριο αφου γνωριζει η εταιρεια οτι υπαρχει προβλημα στο αεροδρομιο.
Για την πτηση απο Λαρνακα μεσω Θεσσαλονικη 100% δεν υπαρχει προβλημα .
Η διαδικασια ειναι ακριβως οπως μας την εγραψε ο IATA/TASOS
μπορεί πρακτικά να μην υπάρχει τρανζιτ περιοχη στο αεροδρόμιο αλλά μπορεί όποιος φτάσει
Θεσσαλονική απο το διαβατηριακό έλεγχο με συνοδεία αστυνομίας να τον μεταφέρουν στην εκτος σεγκεν περιοχή του αεροδρομίου.
Τους περνουν τα διαβατηρια και απλως περιμενουν σε καποιο μικρο χωρο του αεροδρομιο.
Για μενα νομιζω σε αυτες της περιπτωσεις η εταιρεια για οσους εχουν προβλημα με την βιζα να τους αλλαζει το εισιτηριο για την ιδια ημερα με ανταποκριση μεσω Αθηνων χωρις χρεωση.
Και απο οτι βλεπω δεν το κανει.Να χρεωνεις τον επιβατη που σε μεγαλο βαθμο φταις εσυ για μενα ειναι λαθος.
 
όπως έγραψα και πριν, δεν είναι θέμα της Αιγαίου.
Πρόβληματικό το αεροδρόμιο.
π.χ φτάνει Ρώσος στη Θεσσαλονίκη, δεν μπορεί να κάνει είσοδο στην Ελλάδα (λογικό), η λύση είναι πίσω στη Ρωσία. Ναι, αλλά ο άνθρωπος έχει εισιτήριο σε συνέχεια προς Τελ Αβιβ, βαλίτσα τσεκαρισμένη τελικό προορισμό, πολύ πιθανόν και κάρτα επιβίβασης.
Οπότε δεν κάνει είσοδο στην Ελλάδα, και τον μεταφέρουν στην τράνζιτ εκτός Σέγκεν. Ειναι απλό.
Για ποιο λόγο, αφού υπάρχει λύση, να δημιουργηθεί πρόβλημα ? Και απο τη στιγμή που του επιβάτη του βγαίνει πιο φθηνό γιατί να μην το αγοράσει? Επίσης για ποιο λόγο η Α3 να του κάνει re-issue το εισιτήριο ? Να χρεωθεί η εταιρεία επιπλέον φόρους Αθηνων ? Ο επιβάτης θα το δεχτεί να πληρώσει , τους επιπλέον φόρους ?
Σορυ κιόλας αλλά έχεις <<κολήσει>> με ένα θέμα που πρακτικά υπάρχει λύση, θεωρώ οτι η Α3 αν είχε πρακτικό πρόβλημα με κάποιο τρόπο (που εχω αναφέρει παραπάνω, δε θα το άφηνε.
 
Έχω την εντύπωση, ότι το transit στην Θεσσαλονίκη είναι γενικώς προβληματικό, ακόμα κι αν κινείσαι εντός Σένγκεν. Ήθελα να πετάξω KIT-SKG-ATH με τα RJ85 της EL, μία από τις Κυριακές του καλοκαιριού του 2017. Όσους κι αν ρώτησα, όλοι με απέτρεψαν, λέγοντας ότι η SKG δεν έχει τράνζιτ περιοχή και ότι θα έπρεπε να βγω και να ξαναπεράσω έλεγχο ασφαλείας, με αποτέλεσμα να είναι εντελώς αμφίβολο το αν θα προλάβαινα την πτήση SKG-ATH, που θα γινόταν με το ίδιο αεροπλάνο.
 
Οπότε δεν κάνει είσοδο στην Ελλάδα, και τον μεταφέρουν στην τράνζιτ εκτός Σέγκεν. Ειναι απλό.
IATA/TASOS δεν καταλαβες τι εχω γραψει στην αρχη του θεματος.Κανενας δεν ενδιαφερεται να κανει εισοδο στην Ελλαδα.Απλως οι επιβατες δεν μπαινουν στο αεροσκαφος στο Τελ Αβιβ γιατι δεν τους αφηνει η εταιρεια και χανουν την πτηση τους .
Για μενα η τους επιβατες δεν ειναι προβλημα αν τους κρατησουν σε ενα μικρο δωματιο στο αεροδρομιο για λιγες ωρες ,τους ενδιαφερει να φτασουν μονο στον τελικο τους προορισμο.Αν ταλαιπωρηθουν και λιγο αυτο δεν τους ενδιαφερει ετσι κι αλλιως τουριστες ειναι.
 
Φαντάζομαι, εφόσον δεν υπάρχει πρόβλεψη από τον νόμο για βίζα τράνζιτ και πρέπει να περάσεις τα σύνορα (που είναι ο έλεγχος διαβατηρίων) τότε απαιτείται βίζα, αφού το αεροδρόμιο δεν έχει ενιαίο χώρο τράνζιτ (κάποιες χώρες απαιτούν βίζα ακόμα και αν έχουν τέτοιο χώρο, πχ ΗΠΑ). Έχει ενδιαφέρον αν αυτό το γνωρίζει το ντεσκ στην Μόσχα, γιατί αν αυτή η υπόθεση ισχύει, κανονικά δεν πρέπει να επιτρέψει την επιβίβαση προς SKG κάποιου που δεν έχει βίζα για Ελλάδα.

ΥΓ Georgi_1964 μην φύγεις, ποιος θα μείνει ειδικός στα ανατολικά θέματα; !
 
Top