Ξυλοπόπησαν επιβάτη σε πτήση της United

AirNamibia

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
1.282
Likes
240
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
HVN
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Νόμοι …. Ξενόμοι…άμα θέλουν να σε πετάξουν έξω από την πτήση…θα γίνει και αν δεν θες θα φας και ξύλο.
Δημοκρατικές διαδικασίες

http://www.pronews.gr/portal/20170411/d ... d-airlines
:( :evil: :(
 
Και πριν λίγες μέρες ο πρόεδρος της UNITED δήλωσε πως οι εταιρίες του κόλπου δεν είναι αεροπορικές εταιρίες. Τα χάλια του δεν τα βλέπει ;;;
 
Mιλάμε για έγκλημα της αεροπορικής... Το διάβαζα χθές στη USAToday, εξηγούσε ένας τι γίνεται με τα overbooking που είναι συνηθισμένο και νόμιμο φαινόμενο στις ΗΠΑ. Η αεροπορική μπορεί να δώσει μέχρι και 1.350 δολλάρια αποζημίωση, έπειτα είναι στην ευχέρια της αν θα ανέβει κι άλλο. Αυτοί σταμάτησαν στα 800, βρήκαν 2 εθελοντές στους 4 που έψαχναν, πέταξαν τον άλλον έξω έτσι και τον ήπιαν κανονικά...
 
Μα το overbooking είναι νόμιμο (σχεδόν?) παντού, όχι μόνο στις ΗΠΑ (δεν ξέρω αν το νόμιμο ποσοστό είναι υψηλότερο στις ΗΠΑ όμως). Μου έχει τύχει κι εμένα σε διάφορα μέρη, από Αυστραλία μέχρι Ντουμπάι - γι αυτό άλλωστε και παίζουν upgrades από economy σε business/first, και γι αυτό και πάντα περνάω από το check-in counter και ρωτάω αν η πτήση είναι overbooked και έχουν upgrades available. :mrgreen: Το θέμα δεν είναι το overbooking, είναι η αθλιότητα που ακολούθησε, και η αδιανόητη αχρηστοσύνη τους στο να χειριστούν ένα σύνηθες ζήτημα.
 
Δεν ήταν overbooking ήταν αποπομπή 4 επιβατών για να επιβιβαστούν 4 υπάλληλοι υπό καθεστώς 'non-rev' για επιχειρησιακούς λόγους.
 
Το overbooking στις ΗΠΑ είναι πρακτική πολύ περισσότερο συνηθισμένη από την Ευρώπη και νομίζω ότι έχει να κάνει και με την έλλειψη προστασίας σε σχέση με τις Ευρωπαϊκές (και άρα αποζημίωσης). Επίσης η αποζημίωση που δίνεται είναι σε δωροεπιταγές της εταιρείας (με κάποια επιφύλαξη - δεν γνωρίζω αν είναι πάντα έτσι), οπότε δεν είναι πάντα το ίδιο: $500 σε εισιτήρια της United δεν μου λέγαν και πολλά, αν θα έπρεπε να τα ξοδέψω σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε αντίθεση με τα Ευρώ της LH για παράδειγμα που τα παίρνεις στο χέρι.

Σήμερα με περισσή ευχαρίστηση διάβασα ότι η μετοχή τους έχασε $600 εκατομμύρια και ελπίζω να έμαθε το αφεντικό τους ότι οι πελάτες του και οι άνθρωποι γενικότερα δεν είναι τσουβάλια με αλεύρι.
 
Και σιγα να μην το αφηναν να περασει στο απυροβλητο , ετσι ευκολα . !!! ;)
Γνωστη για το χιουμορ της ιστοσελιδα δημοσιευσε αυτο το ( στυλ Πρωταπριλιατικο ) αρθρο ,
που ( μεταξυ σοβαρου και αστειου ) αναφερει οτι μια αλλη αεροπορικη εταιρια ( FR ) θα χρεωνει 15 ευρω ΕΞΤΡΑ
τον καθε επιβατη που θα αναγκαστει να αποβαλει απο τα αεροπλανα της , χωρις την συγκαταθεση του . !! :thx: :thx:
...''Θαυμαστε'' το αρθρο =

http://waterfordwhispersnews.com/2017/0 ... off-plane/
 
Και εκτός από την λανθασμένη μεταχείρηση της συγκεκριμένης κατάστασης, ο CEO της εταιρείας σε εσωτερικό e-mail προς τους υπαλλήλους - το οποίο φυσικά διέρρευσε - ρίχνει πλάγιες ευθύνες και στον επιβάτη...

Ο οποίος φυσικά προετοιμάζεται να εισπράξει πολλαπλάσια αποζημιωση προσφεύγοντας στα δικαστήρια...
 
Η United επιχειρεί να περισώσει ό,τι περισώζεται, α) παρουσιάζοντας τη δική της εκδοχή των γεγονότων, β) αναφέροντας τα σημεία, στα οποία έγιναν λάθη γ) παρουσιάζοντας βελτιώσεις στην πολιτική και την εκπαίδευση του προσωπικού της και δ) προσφέροντας μέχρι και $10.000 για κάθε εθελοντή σε περίπτωση overbooking και $1.500 για κάθε οριστικά χαμένη αποσκευή.

https://hub.united.com/united-review-ac ... 96105.html
 
Top