flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.509
- Likes
- 1.074
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Καλά αυτό είναι λίγο υπερβολικό. Αυτά έχουν συμφωνηθεί μετά από συλλογικές διαπραγματεύσεις με τους πιλότους και τα σωματεία τους. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει κούραση, προσπαθώ να δουλέψω συχνά στο καπάκι από πτήση (που κάθομαι, δεν πιλοτάρω) και είναι δύσκολο, από την άλλη καταλαβαίνω ότι δεν μπορεί μια εταιρεία να έχει 2 πιλότους stand by εκτός έδρας επειδή οι επιβάτες είναι εξαγριωμένοι για 1.5 ώρα καθυστέρησης (πόσο μάλλον όταν στο 99.9% των περιπτώσεων δεν φταίνε οι πιλότοι ή οι συνοδοί). Ούτε μπορεί να γράφει μια εταιρεία έναν πιλότο πχ για 6 ώρες σε περίπτωση που υπάρχει καθυστέρηση, αν μιλάμε για αυτό.Φυσικά και συνεχίζω να πετάω, όχι όμως γιατί εχω εμπιστοσύνη στους κανονισμούς EU FTL οι οποίοι είναι κομμένοι και ραμμένοι στα μέτρα των εταιρειών.
Στο τέλος δεν είναι προς το συμφέρον μιας εταιρείας να πετάει με τους πιλότους της (πολύ) κουρασμένους, τους λόγους τους καταλαβαίνουμε. Απλά κάπου ένα όριο θα μπει και σίγουρα αυτό το όριο δεν θα είναι να είσαι στο 100% ξεκούραστος.