Wizz Air στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter Kyriakos Sahinidis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σφαγη στη βαση της Βιέννης..ουσιαστικα μενουν με 3 α/φη και μετα τους 12 προορισμους κόβουν αλλους 15..Aπό Ελλάδα κοβουν ATH, SKG, HER, JMK, JTR, RHO!.Mένουν CHQ,CFU,ZTH..Xαρά σε OS, FR..Εντυπωση κανει οτι κοβουν δημοφιλεις θερινους προορισμους τοσο σε Ελλαδα οσο κ Ισπανια, την στιγμη που ολοι περιμενουν το καλοκαιρι να ρεφαρουν
 
να κόψει την Ουκρανία (που θα την κόψει τελικά), να κόψει το Μιλάνο, να κόψει τη Λάρνακα να το καταλάβω. Μα τη Βιέννη;

Θα μου πείς όπως όλοι οι έλληνες πήγαν από μία φορά Σόφια (την έκοψε), Βουκουρέστι (το έκοψε) το ίδιο έγινε και με τη Βιέννη.... κρίμα
 
Το πρόβλημα με τη Βιέννη είναι προφανώς ότι σε πολλά απ’ τα δρομολόγια της Wizz πετάνε και FR και OS ή ακόμα και τέταρτη ή πέπτη εταιρία. Και FR / Wizz / OS σε δρομολόγια όπως VIE-SKG το χειμώνα ήτανε σαφώς υπερβολικά.

Αν κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί κόβει τους καλοκαιρινούς προωρισμούς σε Ελλάδα, Ισπανία κλπ. Αφού όλοι μιλάνε για αναμενόμενη αύξηση τουριστών.
 
Μιας και εργάζομαι στον τουρισμό, και διαβάζω συχνά πυκνά email για τη σεζόν οτι μας ακύρωσαν την πτηση, μας μετέφεραν την πτήση, και άλλες δικαιολογίες, έχω μια εικασία οτι πτήσεις λίγο πιο μακρινές ακυρώνονται, και μπαίνουν μετά από μέρες πάλι ή με διαφορετική ώρα, ή +1 μια μέρα. Προφανώς αλλαγές δρομολογίων εξαρτώνται από διάφορους τομείς, αλλά πόσο νωρίτερα αν ακυρώσει μια πτηση η αεροπορική ειναι καλυμένη με μια απλή επιστροφή χρημάτων; Γιατί με τα καύσιμα διαρκώς να ανεβαίνουν, αν πχ κάποια πτήση εχει πουλήσειήδη το 20-30% των θεσεων σε χαμηλή τιμή, αναμένοντας και υψηλότερη ζήτηση αργότερα, ισως συμφέρει την αεροπορική να την ακυρώσει, να επιστρέψει τους ναυλους χωρίς να υποχρεώνεται να βρει εναλλακτική στους πελάτες (45? 60 μέρες?) και μετά να ξαναπουλήσει την ίδια πτήση με υψηλότερος ναυλους/επίναυλους καυσίμων.

Μυυ κάνει εντύπωση πχ οταν μου γράφουν πελάτες οτι η Ryanair μας ακύρωσε την πτήση οπότε πρέπει να ακυρώσουμε και εμείς το δωμάτιο (χωρις να ειναι δικαιολογία καθώς εχουν ετσι κ αλλιώς free cancellation), και έχω την ίδια απορία, του στυλ, ποιος ακυρώνει τώρα οταν θεωρξητικά αναμένεις χαμό φέτος.
 
Νέος προορισμός για την Wizz η Σκιάθος

Bari - Skiathos από 7 Ιουλίου 2022 - 2x
Naples - Skiathos από 4 Ιουλίου 2022 - 2x
Rome Fiumicino - Skiathos από 9 Ιουλίου 2022 - 2x
 
Η εταιρεία φαίνεται να έβγαλε από το πρόγραμμα της το AUH-CHQ...τι συνέβη ξέρει κανείς;
 
Απαράδεκτη προτροπή του CEO της Wizzair προς τα πληρώματα να μην αρρωσταίνουν και να πετάνε έστω και με κόπωση!


Κάποιος πρέπει να του πει ότι αν νομίζει πως η ασφάλεια μιας πτήσης είναι ακριβή, ας δει πόσο κοστίζει ένα δυστύχημα! :mad:
Σορρυ Wizzair, με έχασες από πελάτη...
 
Μπράβο, μπράβο
Ο ένας καλεί τα crew να εμφανιστούν για δουλειά πάση θυσία, ο άλλος δεν δίνει δεκάρα αν δεν έχουν τρόπο να πιούν νερό και τους βάζει να κάνουν αγορές για να πιάσουν τους στόχους ανά δρομολόγιο και να μην τους σουτάρει και εμείς, όλοι οι χαρούμενοι η όχι και τόσο χαρούμενοι επιβάτες, νιώθουμε epic, στην τοποθεσία xyz γιατί πετάξαμε με 9,99.
 
Βρίσκονται σε πανικό, όχι μόνο η Wizz αλλά και πολλές ακόμη εταιρίες. Πίστευαν ότι θα βγάλουν τα σπασμένα σε ένα καλοκαίρι, ανακοίνωσαν πτήσεις, πούλησαν παραπάνω εισητήρια χωρίς να έχουν το ανάλογο προσωπικό. Και όταν ένας Manager βρίσκεται σε πανικό, μόνο ηλίθιες ιδέες/προτάσεις μπορούν να βγουν από το στόμα του.

Οικογένεια από τη Βρετανία πέταξε στην Τενερίφη με την Wizzair αλλά ακυρώθηκε η πτήση της επιστροφής. Η αεροπορική τους είπε ότι η επόμενη διαθέσιμη πτήση μπορεί να είναι σε ενάμιση μήνα.

Όπως είπε και ο Άκης σε άλλο topic, είναι να μην σου κάτσει. :mrgreen:
 
Αν δεν ξαναπετάς με μία εταιρεία επειδή σε ένα τουίτ κάποιος είπε ότι κάποιος άλλος είπε κάτι με το οποίο ο πρώτος διαφωνεί, ζήτω που καήκαμε.

Ο CEO της Wizz λέει ότι ένα στα πέντε μέλη πληρώματος δηλώνει ασθένεια και δεν προσέρχεται επειδή απλώς νιώθει κουρασμένο
με αποτέλεσμα να ακυρώνονται πτήσεις την τελευταία στιγμή με τεράστιο κόστος και επιπτώσεις στους επιβάτες.

Επιπλέον, συμπληρώνω εγώ, υπάρχουν νόμοι και κανονισμοί. Κανείς δεν μπορεί να πετάξει πέραν του νόμιμου ωραρίου. Η προτροπή του CEO είναι "δουλέψτε όπως προβλέπεται", όχι (όπως μεταφέρεται) "δουλέψτε πέραν των νόμιμων ορίων περί κόπωσης".

Από εκεί και πέρα, ισχύει ότι οι αεροπορικές (όπως και τα αεροδρόμια, η εστίαση, οι πολυεθνικές, όλοι) έχουν χάσει το έδαφος κάτω απ' τα πόδια τους αφού δεν βρίσκουν προσωπικό και δεν μπορούν να συντονίσουν την προσφορά υπηρεσιών με τη ζήτηση και τις προσλήψεις. Το σουντόκου δεν βγαίνει, και ο καθένας κάνει ό,τι μπορεί.
 
Top