Μιας και εργάζομαι στον τουρισμό, και διαβάζω συχνά πυκνά email για τη σεζόν οτι μας ακύρωσαν την πτηση, μας μετέφεραν την πτήση, και άλλες δικαιολογίες, έχω μια εικασία οτι πτήσεις λίγο πιο μακρινές ακυρώνονται, και μπαίνουν μετά από μέρες πάλι ή με διαφορετική ώρα, ή +1 μια μέρα. Προφανώς αλλαγές δρομολογίων εξαρτώνται από διάφορους τομείς, αλλά πόσο νωρίτερα αν ακυρώσει μια πτηση η αεροπορική ειναι καλυμένη με μια απλή επιστροφή χρημάτων; Γιατί με τα καύσιμα διαρκώς να ανεβαίνουν, αν πχ κάποια πτήση εχει πουλήσειήδη το 20-30% των θεσεων σε χαμηλή τιμή, αναμένοντας και υψηλότερη ζήτηση αργότερα, ισως συμφέρει την αεροπορική να την ακυρώσει, να επιστρέψει τους ναυλους χωρίς να υποχρεώνεται να βρει εναλλακτική στους πελάτες (45? 60 μέρες?) και μετά να ξαναπουλήσει την ίδια πτήση με υψηλότερος ναυλους/επίναυλους καυσίμων.
Μυυ κάνει εντύπωση πχ οταν μου γράφουν πελάτες οτι η Ryanair μας ακύρωσε την πτήση οπότε πρέπει να ακυρώσουμε και εμείς το δωμάτιο (χωρις να ειναι δικαιολογία καθώς εχουν ετσι κ αλλιώς free cancellation), και έχω την ίδια απορία, του στυλ, ποιος ακυρώνει τώρα οταν θεωρξητικά αναμένεις χαμό φέτος.