Στον αντίποδα της κρίσης στην Ολυμπιακή αεροπορία, μπορούμε ίσως να ελπίζουμε σε κάτι:
Η AEGEAN ανακηρύχθηκε η καλύτερη τουριστική επιχείρηση της χρονιάς και βραβεύτηκε για την προσφορά της στον Ελληνικό Τουρισμό κατά την διάρκεια τελετής των ετήσιων βραβείων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, την Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2005.
Στην ομιλία του ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Μάκης Φωκάς, ανέφερε:
"Η είσοδος της Aegean Airlines στο συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας με ένα στόλο νέων και σύγχρονων αεροσκαφών ανέτρεψε όλα τα μέχρι τότε δεδομένα στις ελληνικές αερομεταφορές. Η λειτουργία της δημιούργησε ανταγωνιστικές συνθήκες στην αεροπορική αγορά που ήταν σχεδόν μονοπωλιακή. Συνέβαλε στην πύκνωση των αεροπορικών συνδέσεων τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, παρέχοντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες της.
Κατάφερε να αντιμετωπίσει το εξαιρετικά δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, στο οποίο λειτουργούν οι αερομεταφορές και να σταθεί μόνη της χωρίς κρατικές ενισχύσεις, τη στιγμή που γνωστές διεθνείς αεροπορικές εταιρείες κλυδωνίζονται, συγχωνεύονται ή συνενώνονται.
Η Aegean Airlines, αν και θεωρείται νέα επιχείρηση στον χώρο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, με την αξιοπιστία που επέδειξε, κέρδισε την εμπιστοσύνη των πελατών της και κατόρθωσε να αποσπάσει το πρώτο βραβείο ευρωπαϊκού περιφερειακού αερομεταφορέα. Ευελπιστούμε ότι τώρα που επεκτείνεται και στο χώρο των ναυλωμένων πτήσεων, η συμβολή της στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα θα καταστεί ανεκτίμητη".
Το βραβείο παρέλαβε από τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Πρόεδρος της AEGEAN κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε την επιτροπή του Ξ.Ε.Ε. γι' αυτή την τόσο τιμητική διάκριση, μεταξύ άλλων δήλωσε: "Όταν 7 χρόνια πριν, μία ρομαντική ομάδα τολμώ να πω, αποφασίσαμε να δραστηριοποιηθούμε στις τακτικές αερομεταφορές δεν περιμέναμε ότι θα αντιμετωπίσουμε τόσα εμπόδια και τόσες αντιξοότητες. Καταφέραμε όμως να σταθούμε στα πόδια μας και να ανεβάσουμε τον πήχυ της ποιότητας των αερομεταφορών στη χώρα μας. Από την πρώτη στιγμή η φιλοσοφία μας ήταν η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Έξι χρόνια μετά όλοι εμείς στην AEGEAN εργαζόμενοι και διοίκηση παραμένουμε εστιασμένοι στην ποιότητα σε όλα τα επίπεδα και έτσι θα συνεχίσουμε".
source:http://www.aegean-air.gr/aegeangr/news/news1.asp?news_id=111
Η AEGEAN ανακηρύχθηκε η καλύτερη τουριστική επιχείρηση της χρονιάς και βραβεύτηκε για την προσφορά της στον Ελληνικό Τουρισμό κατά την διάρκεια τελετής των ετήσιων βραβείων του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, την Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2005.
Στην ομιλία του ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κ. Μάκης Φωκάς, ανέφερε:
"Η είσοδος της Aegean Airlines στο συγκοινωνιακό χάρτη της χώρας με ένα στόλο νέων και σύγχρονων αεροσκαφών ανέτρεψε όλα τα μέχρι τότε δεδομένα στις ελληνικές αερομεταφορές. Η λειτουργία της δημιούργησε ανταγωνιστικές συνθήκες στην αεροπορική αγορά που ήταν σχεδόν μονοπωλιακή. Συνέβαλε στην πύκνωση των αεροπορικών συνδέσεων τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, παρέχοντας ένα υψηλό επίπεδο υπηρεσιών στους πελάτες της.
Κατάφερε να αντιμετωπίσει το εξαιρετικά δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, στο οποίο λειτουργούν οι αερομεταφορές και να σταθεί μόνη της χωρίς κρατικές ενισχύσεις, τη στιγμή που γνωστές διεθνείς αεροπορικές εταιρείες κλυδωνίζονται, συγχωνεύονται ή συνενώνονται.
Η Aegean Airlines, αν και θεωρείται νέα επιχείρηση στον χώρο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, με την αξιοπιστία που επέδειξε, κέρδισε την εμπιστοσύνη των πελατών της και κατόρθωσε να αποσπάσει το πρώτο βραβείο ευρωπαϊκού περιφερειακού αερομεταφορέα. Ευελπιστούμε ότι τώρα που επεκτείνεται και στο χώρο των ναυλωμένων πτήσεων, η συμβολή της στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα θα καταστεί ανεκτίμητη".
Το βραβείο παρέλαβε από τον Υπουργό Τουριστικής Ανάπτυξης κ. Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο Πρόεδρος της AEGEAN κ. Θεόδωρος Βασιλάκης, ο οποίος αφού ευχαρίστησε την επιτροπή του Ξ.Ε.Ε. γι' αυτή την τόσο τιμητική διάκριση, μεταξύ άλλων δήλωσε: "Όταν 7 χρόνια πριν, μία ρομαντική ομάδα τολμώ να πω, αποφασίσαμε να δραστηριοποιηθούμε στις τακτικές αερομεταφορές δεν περιμέναμε ότι θα αντιμετωπίσουμε τόσα εμπόδια και τόσες αντιξοότητες. Καταφέραμε όμως να σταθούμε στα πόδια μας και να ανεβάσουμε τον πήχυ της ποιότητας των αερομεταφορών στη χώρα μας. Από την πρώτη στιγμή η φιλοσοφία μας ήταν η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών. Έξι χρόνια μετά όλοι εμείς στην AEGEAN εργαζόμενοι και διοίκηση παραμένουμε εστιασμένοι στην ποιότητα σε όλα τα επίπεδα και έτσι θα συνεχίσουμε".
source:http://www.aegean-air.gr/aegeangr/news/news1.asp?news_id=111