22/01 η πτήση fr9022 WMI-ATH αναχωρούσε στις 7κ30. Η πύλη έκλεινε κατα τις 7. Πηγαίνοντας με αυτοκινητο στο αεροδρόμιο πετύχαμε δυστυχημα στον αυτοκινητόδρομο. Ειχαμε αναχωρήσει κατα τις 6 παρά από την πόλη (Βαρσοβία) για να ειμαστε εκει 6κ30 να περασουμε ελεγχο και να συνεχίσουμε χαλαρα για την πύλη χωρίς άγχος. Λόγω του δυστυχηματος και του ότι δεν υπήρχε άλλος δρόμος για το Modlin που να διασχίζει το ποτάμι και να προσεγγίζει το αεροδρόμιο πέσαμε σε τρομερό μποτιλιάρισμα. Φτάσαμε στην είσοδο του terminal 8:05 χωρίς ελπίδα να μας περιμένει κάποιο αεροπλάνο. Ειχάμε ήδη ετοιμάσει στοιχεία για κράτηση εισητηρίων την επόμενη. Λέμε Ryan είναι όσοι και να έμειναν "πίσω" λόγω traffic δεν πρόκειται να περιμένει. ΚΑΙ ΟΜΩΣ!!! Διαψευστήκαμε Οικτρα προς μεγάλη μας χαρά ! Στον έλεγχο μας ειδοποίησε κάποιος που μίλησε με το πλήρωμα πως θα περιμένουν όσους έχουν φτάσει αλλά να κάνουμε γρήγορα. Αφού προσπεράσαμε ΟΛΕΣ τις ουρές και μας λυπήθηκαν οι προπορευόμενοι για μια άλλη πτήση (που δεν βιάζοταν) τελειώσαμε σχετικά γρήγορα τον ελεγχο βουρ τρέχοντας για την πύλη που απλά μας υπέδειξαν τον δρόμο και τρέχοντας (κυριολεκτικά) για το αεροσκάφος ανεβήκαμε αυτή την πολύ ωραία σκάλα. Μπήκαμε εμείς και μέτρησα άλλους 35 μετά από εμάς. Από ότι κατάλαβα καμια 50ρια άτομα θα το χάναμε σίγουρα αν έφευγε στην ώρα του. Κάτσαμε άρων άρων και μετά την απαραίτητη αποπαγοποίηση (που πρώτη φορά πετυχάινω στις δεκάδες πτήσεις μου) λόγω μεγάλης παραμονής στο έδαφος αναχωρήσαμε κατά τις 08:45. Η προισταμένη του πληρώματος καμπίνας μας είπε πως έμαθαν για το traffic στον δρόμο και ο πιλότος επικοινώνησε με το Δουβλίνο που του έδωσαν περιθώριο 15 λεπτών αναμονής. Αυτό το 15λεπτο ίσως "τεντώθηκε" λίγο-πολύ με ευθύνη όλων για να μην μείνει κάποιος πισω. Στα 5 χρόνια που δουλέυει στην εταιρία είπε πως δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ αεροσκάφος της Ryan να περιμένει τους επιβατες ενώ έχουν καθυστερήσει και ούτε μάλλον θα ξανασυμβεί. Η πτήση τελικά έφυγε γεμάτη. Ούτε και εγώ το πέριμενα με όσα έχω δει διαβάσει και γνωρίζω για την εν λόγω εταιρία. Αλλά εκπλήχθηκα θετικά και θα ήθελα να στείλω τις ευχαριστίες και την ικανοποίηση μου για αυτή την κίνηση που έδειξε ένα πρόσωπο κοντά στον επιβάτη ξέροντας πως κόστισε τελικά κάτι αυτός ο έξτρα χρόνος παραμονής.