Ναι αλλά εκτός από την θερμοκρασία αέρα εισαγωγής δεν σε ενδιαφέρει και η θερμοκρασία στα μέταλλα ?
Και στο κάτω κάτω το σκεπτικό σου δε με πείθει. Διότι στον στροβιλο η θερμοκρασία θα είναι άνω των 500 βαθμών σε λειτουργία ενώ στο πιστόνι είναι πολύ κάτω από 500 και οριακά θα τους φτάσει σε συνθήκες ακραίες.
Οπότε δεν πείθομαι έτσι εύκολα με το +200, πχ σε μια κρύα μηχανή γιατί να υφίσταται ? Που βρέθηκε η ενέργεια να ζεσταθεί ? Τώρα αν μετράς την ενέργεια της συμπίεσης που αυξάνει τη θερμοκρασία, έχει και το εμβολοφορο.
Τέλος πάντων θεωρώ απίθανο κατασκευαστής να μην έχει προβλέψει προθέρμανση, αλλά κουβέντα να γίνεται. Αποκλείεται πραγματικά.
Σχετικά με τους χειριστές διαφόρων μηχανών. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό.
Εγώ προσωπικά αν δεν ζεσταθεί χωρίς φορτίο δεν πιέζω καμιά μηχανή, σε αεροπλάνο ιδίως θα κολαγα άσχημα. Κι μόνο στην σκέψη στην άνοδο να αρχίσω να έχω misfires, αποκλείεται. Για κάνενα λόγο όμως. Και η εμβολοφορα δεν είναι δύσκολο να αρχίσει να χάνει, και το έχω ακούσει να φεύγει αεροπλανο αμέσως και μου έκανε φοβερή εντύπωση.
Και αυτός είναι ο λόγος που έγραψα, θυμήθηκα εκείνο το περιστατικό.
Εννοείται ότι ο κατασκευαστής θα έχει σύστημα προθέρμανσης, κρύα μηχανή δεν θα αφήσει να πιεστεί (τουλάχιστον δεν θα το επιδιώξει με τον τρόπο λειτουργίας που δίνει)
Και στο κάτω κάτω το σκεπτικό σου δε με πείθει. Διότι στον στροβιλο η θερμοκρασία θα είναι άνω των 500 βαθμών σε λειτουργία ενώ στο πιστόνι είναι πολύ κάτω από 500 και οριακά θα τους φτάσει σε συνθήκες ακραίες.
Οπότε δεν πείθομαι έτσι εύκολα με το +200, πχ σε μια κρύα μηχανή γιατί να υφίσταται ? Που βρέθηκε η ενέργεια να ζεσταθεί ? Τώρα αν μετράς την ενέργεια της συμπίεσης που αυξάνει τη θερμοκρασία, έχει και το εμβολοφορο.
Τέλος πάντων θεωρώ απίθανο κατασκευαστής να μην έχει προβλέψει προθέρμανση, αλλά κουβέντα να γίνεται. Αποκλείεται πραγματικά.
Σχετικά με τους χειριστές διαφόρων μηχανών. Ο καθένας κάνει αυτό που πιστεύει σωστό.
Εγώ προσωπικά αν δεν ζεσταθεί χωρίς φορτίο δεν πιέζω καμιά μηχανή, σε αεροπλάνο ιδίως θα κολαγα άσχημα. Κι μόνο στην σκέψη στην άνοδο να αρχίσω να έχω misfires, αποκλείεται. Για κάνενα λόγο όμως. Και η εμβολοφορα δεν είναι δύσκολο να αρχίσει να χάνει, και το έχω ακούσει να φεύγει αεροπλανο αμέσως και μου έκανε φοβερή εντύπωση.
Και αυτός είναι ο λόγος που έγραψα, θυμήθηκα εκείνο το περιστατικό.
Εννοείται ότι ο κατασκευαστής θα έχει σύστημα προθέρμανσης, κρύα μηχανή δεν θα αφήσει να πιεστεί (τουλάχιστον δεν θα το επιδιώξει με τον τρόπο λειτουργίας που δίνει)