Τραυματισμοί από αναταράξεις σε πτήση της LΗ , MUC-LIS

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

gioannis

First-Class-Member
Εγγραφή
29/01/2005
Μηνύματα
897
Likes
0
Περιοχή
Kiato (KOR-PIKAD)
Μια πτηση ρουτινας απο Μοναχο για Λισαβωνα η οποια εκανε αναγκαστικη προσγειωση στην Γενευη λογω αναταραξεων με αποτελεσμα τραυματισμους 20 περιπου επιβατων.Στο .net (ΝΑΙ ΤΟ ΑΔΕΛΦΟ)διαβασα οτι μελος του πληρωματος εσπασε το ποδι,επισης απο καποιον Ελβετο που γραφει εκει οτι χτες το απογευμα ο καιρος στην Βορεια Ελβετια ηταν χαλια.Πως και δεν αποφεύχθηκε ? http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 661988.htm , http://www.e-tipos.com/newsitem?id=88891 , http://www.airliners.net/aviation-forum ... in/4407799
 
Δεν ξερω τελικα αν θα γινοταν να αποφευγονται οι πτησεις πανω απο τις Αλπεις.
Οποτε περναω πανω απο εκει δεν υπαρχει περιπτωση να μην κουνησει.
 
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τις Άλπεις.Τουλάχιστον 2-3 φορές το χρόνο πετάω SKG-MUC και ελάχιστες φορές κουνηθήκαμε αρκετά.Αυτά συμβαίνουν παντού
 
Velerefontis":7i0ej4so said:
Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με τις Άλπεις.Τουλάχιστον 2-3 φορές το χρόνο πετάω SKG-MUC και ελάχιστες φορές κουνηθήκαμε αρκετά.Αυτά συμβαίνουν παντού

Τι σχέση έχει η διαδρομή SKG-MUC με τις Άλπεις;
 
περνας πανω απο τις αυστριακες αλπεις...νομιζω οτι ποτε δεν κουνηθηκαμε ετσι ωστε να το θυμαμαι, την διαδρομη την κανω πανω απο 10 φορες τον χρονο..
 
Απλη γεωγραφια φιλε Xaris..
 
Φίλοι μου καλησπέρα

ΟΙ αναταράξεις είναι επικίνδυνες να πάθει ζημιά το αεροπλάνο; π.χ. στα όργανα ή και να πέσει;
ευχαριστώ
 
Αρχικά, μπορείς να διαβάσεις για τις αναταράξεις στο άρθρο της wikipedia, αν και είναι πέραν του δέοντος αναλυτικό και φυσικά απαιτεί την γνώση αγγλικών.

Τέλος πάντων, οι αναταράξεις χωρίζονται ως προς την έντασή τους σε ασθενείς-μέτριες-ισχυρές, και ο κάθε τύπος αεροσκάφος/ελικοπτέρου δύναται να πετάει σε αυτές ανάλογα με τους περιορισμούς που ορίζει ο κάθε κατασκευαστής στο flight manual.

Ένα αεροπλάνο μπορεί να περάσει από τις αναταράξεις αλώβητο, αν και δομικά καταπονείται περισσότερο εν μέσω αναταράξεων απ ότι αν περνούσε από ομαλή ροή αέρα. Δευτερευόντως, αν οι αναταράξεις συνδυαστούν και με άλλα προβλήματα (πχ δομικές αόρατες κοπώσεις, ξεχασμένα εκκρεμή αντικείμενα στον θάλαμο διακυβέρνησης κλπ), μπορούν ακόμα και να "ρίξουν" ένα αεροσκάφος.

Κατά τη γνώμη μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα που δημιουργούν οι αναταράξεις, είναι πιθανούς τραυματισμούς επιβατών/μελών πληρώματος που κινούνται στην καμπίνα χωρίς να είναι δεμένοι και δημιουργία άγχους στους επιβάτες που βλέπουν τα ακροπτερύγια του αεροσκάφους να πηγαίνουν μέχρι και ένα μέτρο πάνω-κάτω.
 
Top