to pio ''asheto'' aeroplano pou taksidepsate pote?

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Junior

Economy-Class-Member
Εγγραφή
03/03/2003
Μηνύματα
104
Likes
0
En to metaksu kati allo,
tha ithela na rotiso,poio einai to pio ''asheto'' aeroplano me to opoio taksidepsate pote?
Gia na katalavete ti ennoo,apla anafero oti to 1998 etuhe kai taksidepsa SKG-ATH-HERme OA,kai to SKG-ATH itan me B737,eno ATH-HER me ....Jumbo Jet :!: :!: :!: Dustuhos den boro na thymitho ti modelo akrivos itan.Pantos emena de me halase,giati eiha tin hara na taksidepso gia proti (kai mallon teleutaia) :( fora sti zoi mou me Jumbo (''2orofo'') kai malista tis OA. :)


Epsaksa ligo kai horis na pairno orko isos itan to 747....
http://www.flugzeugbilder.de/show.cgi?80418
(To opoio prosopika to vrisko polu koukli.To galazio stin koilia tou paei!)
 
(dtrash: ikikia den einai galazia, einai gri. fenete mono galazia)

opos kai o dtrash eiha kai ego prin arketa hronia prepi na tan to 1995 tin efkeria na petakso me LH 747 apo Frankfurti gia Annobero (ptisi 45 lepton) eno kanonika auto to dromologio ginete me 737. I LH ebaze ekino ton kairo 747 kathos sto annobero ekino ton kairo eitan i ekthesi CEBIT.

ela allo asheto aeroplano eitan auto:

http://www.airliners.net/open.file/192940/M/

eitan na petakso me tin Cronus to 1997 apo Alexandroupoli gia Stuttgart. To aeroplano tis Cronus epathe blabi kai mas feran 10 ores argotera auto to sarabalo 727. to asteio eitan oti to aeroplano prota pige Thessaloniki gia anefodiastmo kai meta petakse Strassburg (France). Stin Germania apagoreuotan na prosgiothi auto 727 - gia logous asfalias :?
 
Akomn kai 727 me D check kai plnrws avaba8mismeva (veo pilotnpio opws tns Ghana Airways) dev epitrepovtai stn gepmavia oxi movo logw asfaleias alla kai logw.. 8opubou :!:

Kpima giati to movo 727 pou exw dei apo mesa eivai to pilotnpio evos 727 tns LH sto Deutsches Museum edw sto Movaxo.. :? Alla to pilotnpio eivai kabla.. :D
 
auto pou grafeis makedona den einai sosto: prota polla kita pote ekana to taksidi: ekino ton kairo kai i Makedonikes petousan me to "Vermion" kai "Menalon" 727-200.

Stin germania den ypirhe tote apagoreusi gia B727 logo thoribou, alla ama den kano lathos den yparhei oute tora, toulahiston gia cargo kai gia aeroplana me hush kit
 
To 1997 de mou etuxe va petuxw eva 727, para to gegovos oti katebnka 2 fores ellada (mia gia diakopes kai mia giati pe8ave n giagia mou )

Akousa oti aeposkafn me hush kit eivai akoma pavw apo ta opia.. Ta cargo ta epitrepouve giati sav skafn eivai mazika se xpnsn kai n allagn tous se eva 'xtupnma' 8a govatize tis etaipies.. Alla vomizw oti meta to 2008 kai auta 8'apagoreutouv (mporei va kavw la8os, alla vomizw kapou va to diabasa priv mepikous mnves) H DHL exei aposupei kiolas mepika avtika8istwvtas ta me 734 F


Se ka8e periptwsn polu 8a n8ela va peta3w me kapoio istoriko 8npio... 727 n 707 n MD-10 n L-1011 n Super Conny... :)
 
Υπάρχουν τρεις κατηγορίες θορύβου στις οποίες η ICAO έχει ταξινομήσει όλα τα αεροσκάφη:

:arrow: Μη πιστοποιημένα αεριωθούμενα: Αεροσκάφη, που κατασκευάστηκαν πριν το 1969 (π.χ. Β707, DC8, Caravelle)
:arrow: Chapter 2: Αεροσκάφη, που πήραν την άδεια λειτουργίας πριν τον Οκτώβριο 1977 (π.χ. B741, DC-9-30, B732, B727)
:arrow: Chapter 3: αεροσκάφη, που πήραν την άδεια λειτουργίας μετά τον Οκτώβριο 1977 (π.χ. B742, B744, MD11, A340, B767, MD87, A310, A320).

Η εγκαθίδρυση μιας τέταρτης κατηγορίας (Chapter 4), αποφασίστηκε το 2001 από την ICAO και θα ισχύει για όσα αεροσκάφη κατασκευάζονται μετά από το 2006. Αυτή η νέα κατηγορία θα βρίσκεται κατά -10db(Α) κάτω από τα όρια της τρίτης.

Από τις 1 Απριλίου 2002 απαγορεύεται σε όλα τα αεροσκάφη των κατηγοριών 1 και 2 η διέλευση από τον εναέριο χώρο της ΕΕ. Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις. Οι διατάξεις αυτές προβλέπουν πως τα αεριωθούμενα υποηχητικά αεροπλάνα θα μπορούν να κυκλοφορούν και μετά την 1η Απριλίου 2002 υπό τις εξής προϋποθέσεις: α) να έχουν ηλικία μικρότερη των 25 ετών και β) να είναι εφοδιασμένα με το αποκαλούμενο Hushkit ένα σύστημα μείωσης του θορύβου.
 
AH DHLADH DEN THA VLEPO SE LIGO TA TUPOLEV KAI TA ILLIUSHIN ?
 
na se sigouros tasso oti i ellines tha broune ena tropo gia prosgiononte ta Tupolev kai ta Illyschin stin ellada. :wink:

oso thoribo kai na kanoune : einai aeroplanares !!! ta blepo sto annobero pou erhonte para polla apo auta kai mou aresoun para poly

apoti gnorizo ta TU-154B tha aproreutoun

alla

ta TU-154M tha mporoun akoma na prosgiononte.


to ksero , akougete ligo periergo :?:
 
sthn arxh auta ta rosika ta hsousa para poly , alla tora auta ta vromiarika an apogoreutoun tha mou leipsoun poly. mallon h ee tokanei gia na agorasoun airbus gia thn oikonomia tous . alla h iiliushin den etoimazei kainourgia modela ?

tespa
 
hmmm.... i Ilyushin gnorizo mono to 114 pou miazei me to BAe ATP.

i Tupolev to 334 pou miasei san fouskomeno DC-9

kai eina mikrotero TU-204 to TU-204-300

kai ena allo montelo pou miazei san ena BAe 146 (AVRO) me dyo kinitires. Alla den thimame pos to lene kai pios to kataskeuazei
 
Top