Hristos
Concorde-Class-Member
Timouria tou member El-Greco,
File El-Greco,
Tis teleftees 2 meres isouna arketes fores online,
kai pali, then labame mia eksigisi gia tin katastasi tis telefteas devteras,
proxtes, eixa tin entiposi oti me tin ekfrasi sou
tha exeis kapia stoixia gia ta pragmata pou se enoxloune,
ala mexri tora then elaba oute PM, oute Mail, oute tipota, kai se parakalesa gia mia apantisi...
oles tis fores, pou epathes timouria, then mpirame oute mia sobari eksigisi,
giavto pistevo, oti, oute kan then se endiaferi, na alaksis ton tropo sou, i na ise toulaixston ligo pio
eksipiretikos,
xtes to proui to sisitisame to thema afto, ean tha se kanoume ban, nai i oxi,
kai to eklogiko apotelesma, eitane ksekatharo,
- xoris tin dikia mou simetoxi stin eklogi, kai xoris na parakaleso tous sinadelfous mou gia ban,
se kaname idi kiales fores ban, kai then alakses ton tropo sou...
oli mas kanoume plakes, oli mas kriniasoume kapou kapou, ala i ligoteri ksekinane na brisoune tou alous,
idietera, oli mas kseroume ti grafoume,
to forum mas exei mia ruthmisi, ta gnosta "Forum Rules" - se kathe Topic: "Diabaste prin grapsete"
kai oute kan then tis diabases,
i timoria sou: toulaixston 6-8 ebdomades ban, kai meta tha ksana milame, ean tha se ksana afisoume sto forum mas,
opos kseris, mporis na parakolouthis to Forum os Guest, giavto then tha xasis kai tipota,
kai se parakalo, min kanis tin dokimi, na ksanagraftis me alo onoma, opos to ekanes sto proto sou ban,
exoume tin IP sou, kai then tha mas ksefigis
to Ban tha ksikinisi simera tin nixta stis 11.00AM (germaniki wra), gia na se dosoume kai ligo kairo, an teixon na thes na grapsis kati i na alaksis diefnisi email me tous filous sou ktlp....
Kali sou mera
File El-Greco,
Tis teleftees 2 meres isouna arketes fores online,
kai pali, then labame mia eksigisi gia tin katastasi tis telefteas devteras,
proxtes, eixa tin entiposi oti me tin ekfrasi sou
then aksisis ton Co-admin
tha exeis kapia stoixia gia ta pragmata pou se enoxloune,
ala mexri tora then elaba oute PM, oute Mail, oute tipota, kai se parakalesa gia mia apantisi...
oles tis fores, pou epathes timouria, then mpirame oute mia sobari eksigisi,
giavto pistevo, oti, oute kan then se endiaferi, na alaksis ton tropo sou, i na ise toulaixston ligo pio
eksipiretikos,
xtes to proui to sisitisame to thema afto, ean tha se kanoume ban, nai i oxi,
kai to eklogiko apotelesma, eitane ksekatharo,
- xoris tin dikia mou simetoxi stin eklogi, kai xoris na parakaleso tous sinadelfous mou gia ban,
se kaname idi kiales fores ban, kai then alakses ton tropo sou...
oli mas kanoume plakes, oli mas kriniasoume kapou kapou, ala i ligoteri ksekinane na brisoune tou alous,
idietera, oli mas kseroume ti grafoume,
to forum mas exei mia ruthmisi, ta gnosta "Forum Rules" - se kathe Topic: "Diabaste prin grapsete"
kai oute kan then tis diabases,
i timoria sou: toulaixston 6-8 ebdomades ban, kai meta tha ksana milame, ean tha se ksana afisoume sto forum mas,
opos kseris, mporis na parakolouthis to Forum os Guest, giavto then tha xasis kai tipota,
kai se parakalo, min kanis tin dokimi, na ksanagraftis me alo onoma, opos to ekanes sto proto sou ban,
exoume tin IP sou, kai then tha mas ksefigis
to Ban tha ksikinisi simera tin nixta stis 11.00AM (germaniki wra), gia na se dosoume kai ligo kairo, an teixon na thes na grapsis kati i na alaksis diefnisi email me tous filous sou ktlp....
Kali sou mera