jetflight":x07bsszp said:
Για αυτο το λογο διαφωνω με την πολιτικη της Α3.
Δυστυχώς με αυτά που γράφεις, δεν διαφωνείς μόνο με την τιμολογιακή πολιτική της Aegean αλλά και με αυτήν σχεδόν των περισσοτέρων αεροπορικών εταιριών.
Και φυσικά οι επιβάτες θα πληρώσουν τα αεροσκάφη! Γιατί να τα πληρώσει ο κ. Βασιλακης [και ο κάθε Βασιλάκης] από την τσέπη του; Χάρη μας κάνουν να μας μεταφέρουν;
Δημιουργεί κακή εντύπωση με τιμές υπερβολικές; Για ρώτα κι εμένα που ταξίδεψα DUS-SKG-DUS μέσα στον Αύγουστο με 110 EUR! Τι εντύπωση μου δημιούργησε; Σίγουρα όχι κακή! Και ναι, το εισιτήριο το έκλεισα τον Μάρτιο; Και τι έγινε; Από την στιγμή που ξέρω πότε έχω άδεια, γιατί να μην κλείσω την θέση μου;
"Υπαρχει και η λογικη που λεει οτι οταν τα εσοδα γινουν ισα με τα συνολικα εξοδα τοτε απο εκεινο το σημειο αν δεν ριξει τις τιμες αφου δεν θα εχει ζημια να τις αφησει ιδιες." Αυτή όμως δεν επιτρέπετε να είναι η λογική μιας ιδιωτικής εταιρίας. Στόχος μιας επιχείρησης, είναι η μεγιστοποίηση των κερδών της (κάπως έτσι το έμαθα στο μάθημα της Πολιτικής Οικονομίας, Γ Λυκείου).
Έφερες το παράδειγμα της tuifly. Για τσέκαρε καλύτερα τις σελίδες των δύο εταιριών. Σίγουρα η Aegean δεν είναι "πολύ ακριβότερη". Ακόμη και σε κρατήσεις για πτήσεις σε μια-δυο βδομάδες.
Όπως κατάλαβες, δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτά που έγραψες. Σίγουρα από την μια πλευρά κατανοώ αυτά που γράφεις, αλλά πιστεύω πως η οπτική γωνία με την οποία βλέπεις το θέμα δεν είναι η σωστή. Για ιδιωτική επιχείρηση μιλάμε. Όχι για φιλανθρωπικό ίδρυμα. Εσύ, αν ήσουν ο κ. Βασιλάκης και έβλεπες ότι με αυτόν τον τρόπο μεγιστοποιείς τα κέρδη σου, τι θα έκανες;
Υ.Γ. Διέσπασα την παραπάνω συζήτηση από το θέμα
"Aegean: Αύξηση στον επίναυλο καυσίμου"