Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Οι τιμες της Α3 ειναι πολυ ακριβες και οταν κλεισει καποιος σε ταυτοχρονη στιγμη ενα εισητηριο και με τις ΟΑ θα διαπιστωσει οτι οι τιμες της δευτερης ειναι σαφως χαμηλοτερες! 2 υποθεσεις μπορω να κανω και οποιος διαφωνει δεκτη η αποψη του:Οι πληροτητες και η προτιμηση του επιβατικου κοινου ειναι σε υψηλα επιπεδα η θελουν να ξεχρεωσουν στην Airbus βαζοντας να πληρωσουν το μαρμαρο οι επιβατες. Δηλαδη εαν εκλεινε η ΟΑ τι τιμες θα εχει. Μηπως θα μας γυρισει στις εποχες που τα εισητηρια εκανα 100 και 200 χιλιαδες δρχ;
 
Οι τιμές της Aegean είναι πανάκριβες μόνο αν κλείσεις το εισητήριό σου την τελευταία στιγμή.
Αν το κλείσεις πολύ καιρό πριν θα σου κοστίσει (σε πολλές περιπτώσεις) λιγότερο από το μισό κόστος της ΟΑ.
Ουσιαστικά "τιμωρεί" τους επιβάτες της τελευταίας στιγμής, εκμεταλευόμενη είτε την άγνοιά τους για την πολιτική τιμολόγισης των (περισσότερων) αεροπορικών εταιρειών, είτε το "κατεπείγον" του ταξιδιού.
 
Σωστο αυτο που λες. Κατα τη δικη μου αποψη ειναι απαραδεκτο να τιμωρει με τσουχτερες τιμες εισητηριων τους επιβατες της τελευταιας στιγμης που μπορει να κλεινουν και μια εβδομαδα πριν την πτηση. Κανονικα θα επρεπε αυτους να βλεπει με καλυτερο ματι διοτι οι περισσοτεροι για παραδειγμα εξαιτιας του οτι μπορει να τους τυχει κατι ευχαριστο η δυσαρεστο αποφασιζουν τη συγκεκριμενη στιγμη να ταξιδεψουν. Απο την αλλη δεν ειναι και πανακια οτι οσο πιο νωρις τοσο φτηνοτερα.Π.χ ξερουν οτι πολυς κοσμος ταξιδευει τα Χριστουγεννα και απο τωρα οι τιμες ειναι στα υψη. Η τιμολογιακη πολιτικη των ΟΑ ειναι πιο τιμια ακομα και στις ακριβοτερες χρεωσεις.
 
jetflight":sym7rley said:
Η τιμολογιακη πολιτικη των ΟΑ ειναι πιο τιμια ακομα και στις ακριβοτερες χρεωσεις.
Το θέμα όταν έχεις μια επιχείρηση, δεν είναι να είσαι τίμιος, αλλά να είσαι κερδοφόρος. Αυτός που κόβει το εισιτήριό του τελευταία στιγμή το κόβει (συνήθως) γιατί ΠΡΕΠΕΙ να το κόψει. Άρα δεν έχει άλλη επιλογή και έτσι θα πληρώσει ότι να του πεις. Γιατί αυτό να μην το "αξιοποιήσει" μια εταιρία;
 
Aγαπητέ jetflight, μου φαίνεται πως σκεπτόσουν φιλανθρωπικές οργανώσεις και όχι επιχειρήσεις όταν έγραφες αυτές τις γραμμές :).
H τιμολόγηση των εισητηρίων κάθε εταιρίας επιχειρεί να ακολουθήσει όσο πιο επικερδώς μπορεί τον πρώτο κανόνα της οικονομίας, δηλ. τον κανόνα της αγοράς και της ζήτησης. Όταν η ζήτηση είναι πιο μεγάλη, π.χ. με ταξιδιώτες της τελευταίας στιγμής που δεν έχουν ευελιξία στο πρόγραμμά τους, ασφαλώς και οι τιμές είναι αυξημένες.

jetflight":311qhjie said:
Σωστο αυτο που λες. Κατα τη δικη μου αποψη ειναι απαραδεκτο να τιμωρει με τσουχτερες τιμες εισητηριων τους επιβατες της τελευταιας στιγμης που μπορει να κλεινουν και μια εβδομαδα πριν την πτηση. Κανονικα θα επρεπε αυτους να βλεπει με καλυτερο ματι διοτι οι περισσοτεροι για παραδειγμα εξαιτιας του οτι μπορει να τους τυχει κατι ευχαριστο η δυσαρεστο αποφασιζουν τη συγκεκριμενη στιγμη να ταξιδεψουν. Απο την αλλη δεν ειναι και πανακια οτι οσο πιο νωρις τοσο φτηνοτερα.Π.χ ξερουν οτι πολυς κοσμος ταξιδευει τα Χριστουγεννα και απο τωρα οι τιμες ειναι στα υψη. Η τιμολογιακη πολιτικη των ΟΑ ειναι πιο τιμια ακομα και στις ακριβοτερες χρεωσεις.
 
Η Aegean προσπαθει να πληρωσει τα νεα αεροπλανα μεσω των επιβατων οι οποιοι πρεπει να πληρωσουν πανακριβα εισητηρια. Δεν ειναι καθολου σωστο να αναφερει οσο πιο νωρις τοσο πιο φτηνα και σε περιοδους οπως των Χριστουγεννων που γνωριζει οτι θα υπαρξει ζητηση να κλεινεις απο τωρα πανακριβες τιμες περιπου 40-50 μερες πριν! Απο την αλλη αν οι ΟΑ κρατουσαν ακομα την αξιοπιστια τους σιγουρα η Α3 δεν θα εφαρμοζε τετοιο συστημα. Θεωρει δεδομενη την προτιμηση του κοσμου κυριως στα εσωτερικα δρομολογια και για αυτο χρεωνει ετσι. Ναι μεν η Α3 δημιουργει καλη εντυπωση σε σχεση με τις ΟΑ αλλα σιγουρα δημιουργει κακη με τετοιες τιμες υπερβολικες και οχι απλα υψηλες. Υπαρχει και η λογικη που λεει οτι οταν τα εσοδα γινουν ισα με τα συνολικα εξοδα τοτε απο εκεινο το σημειο αν δεν ριξει τις τιμες αφου δεν θα εχει ζημια να τις αφησει ιδιες.Και στις 2 περιπτωσεις θα εχει κερδος απλα με την περαιτερω αυξηση οσο πλησιαζουν οι μερες για την πτηση βγαζει υπερμετρο κερδος και δυστυχως παιζει με τη νοημοσυνη μας οτι για τα ακριβα εισητηρια ευθυνονται η ΥΠΑ και το ΑΙΑ.Απο Θεσσαλονικη για Μοναχο εχει πολυ ακριβοτερες τιμες απο την TUIfly. Γιατι;Επειδη η δευτερη ειναι Low cost? Δεν νομιζω η Α3 εχει υπερμετρες χρεωσεις χωρις τους φορους οι οποιοι συμληρωνουν και αλλο την ακριβεια. Ετσι οι μονες περιπτωσεις να πληρωσει καποιος οντως ενα φτηνο εισητηριο με την Α3 ειναι η να ταξιδεψει κανεις σε νεκρη περιοδο δηλαδη Νοεμβριο καλη ωρα αλλα παλι πολλες μερες πριν! η οταν θελει καποιος να ταξιδεψει π.χ Χριστουγεννα θα βρει ενα σχεδον φτηνο εισητηριο αφου κλεισει απο τον Σεπτεμβριο το αργοτερο χωρις δικαιωμα ακυρωσεις λες και δεν μπορει να τυχει κατι στον καθενα μας και να το αλλαξει.Δηλαδη εαν εγω κλεισω 2-3 μηνες πριν θα πρεπει να θεωρω δεδομενο οτι δεν θα αλλαξω για τον Α η Β λογο το εισητηριο και αν το κανω να χασω τα χρηματα μου. Για αυτο το λογο διαφωνω με την πολιτικη της Α3. Ολο το σκηνικο των φτηνων εισητηριων ειναι ενα διαφημιστικο τρικ για ανηδεους και οχι αυτους που γνωριζουν τα πραγματα.
 
jetflight":x07bsszp said:
Για αυτο το λογο διαφωνω με την πολιτικη της Α3.
Δυστυχώς με αυτά που γράφεις, δεν διαφωνείς μόνο με την τιμολογιακή πολιτική της Aegean αλλά και με αυτήν σχεδόν των περισσοτέρων αεροπορικών εταιριών.

Και φυσικά οι επιβάτες θα πληρώσουν τα αεροσκάφη! Γιατί να τα πληρώσει ο κ. Βασιλακης [και ο κάθε Βασιλάκης] από την τσέπη του; Χάρη μας κάνουν να μας μεταφέρουν;

Δημιουργεί κακή εντύπωση με τιμές υπερβολικές; Για ρώτα κι εμένα που ταξίδεψα DUS-SKG-DUS μέσα στον Αύγουστο με 110 EUR! Τι εντύπωση μου δημιούργησε; Σίγουρα όχι κακή! Και ναι, το εισιτήριο το έκλεισα τον Μάρτιο; Και τι έγινε; Από την στιγμή που ξέρω πότε έχω άδεια, γιατί να μην κλείσω την θέση μου;

"Υπαρχει και η λογικη που λεει οτι οταν τα εσοδα γινουν ισα με τα συνολικα εξοδα τοτε απο εκεινο το σημειο αν δεν ριξει τις τιμες αφου δεν θα εχει ζημια να τις αφησει ιδιες." Αυτή όμως δεν επιτρέπετε να είναι η λογική μιας ιδιωτικής εταιρίας. Στόχος μιας επιχείρησης, είναι η μεγιστοποίηση των κερδών της (κάπως έτσι το έμαθα στο μάθημα της Πολιτικής Οικονομίας, Γ Λυκείου).

Έφερες το παράδειγμα της tuifly. Για τσέκαρε καλύτερα τις σελίδες των δύο εταιριών. Σίγουρα η Aegean δεν είναι "πολύ ακριβότερη". Ακόμη και σε κρατήσεις για πτήσεις σε μια-δυο βδομάδες.

Όπως κατάλαβες, δεν μπορώ να συμφωνήσω με αυτά που έγραψες. Σίγουρα από την μια πλευρά κατανοώ αυτά που γράφεις, αλλά πιστεύω πως η οπτική γωνία με την οποία βλέπεις το θέμα δεν είναι η σωστή. Για ιδιωτική επιχείρηση μιλάμε. Όχι για φιλανθρωπικό ίδρυμα. Εσύ, αν ήσουν ο κ. Βασιλάκης και έβλεπες ότι με αυτόν τον τρόπο μεγιστοποιείς τα κέρδη σου, τι θα έκανες; :wink:

Υ.Γ. Διέσπασα την παραπάνω συζήτηση από το θέμα "Aegean: Αύξηση στον επίναυλο καυσίμου"
 
Πάντως σε γενικες γραμμές τουλάχιστον στις γραμμές εσωτρερικού δεν ισχυέι οτι η Aegean είναι φθηνότερη από την Ολυμπιακή. Τουλάχιστον για Σάμο και Ηράκλιεο που κοιτούσα για την περίοδο των Χριστουγένων, η Ολυμπιακή κατά μέσο όρο σου έδινε τη δυνατότητα να κλείσεις με καλύτερες τιμές. Μάλιστα προς αυτή τη κατέυθυνση βοηθά και το site της Ολυμπιακής, που σε διευκολύνει να βρεις ποια ειναι η καλύτερη τιμή... Δηλαδή είναι πολύ εύκολο να πας απο τη μια μέρα στην άλλη...
 
εγώ θα ήθελα να κάνω μια διαπίστωση όσον αφορά τα εισιτίρια της τελευταίας στιγμής. πριν απο 4 περίπου μήνες το εισιτήριο της τελευταίας στιγμής(κ το πιο ακριβό που είχα πληρώσει)ήταν στα 110-114ευρω(δεν θυμάμαι ακριβώς).τελευταία φορά που αναγκάστηκα να βγάλω τελευταίας στιγμής εισιτήριο το πλήρωσα 143ευρώ.να φανταστείται ότι νόμιζα οτι είχα bussines class.παραλήγο να γίνω τρελή ρόμπα.
για τις περιόδους που αναφέρατε(νομίζω χριστούγεννα) έχει πάρει το μάτι μου σε κάποια ψιλά γράμματα ότι τα πολύ φτηνά εισιτήρια(κατηγορία U) στισ περιόδος:
20 δεκμβ-10 ιανου(περίπου σας λέω),την περίοδο του πάσχα κ τους ιούλιο-αύγουστο είναι πολύ περιορισμένα. εγώ πιστέυω πως δεν υπάρχουν.
 
Ακη γνωριζω πολυ καλα οτι κατι παρομοιο με την Α3 κανουν ολες οι αεροπορικες εταιριες ακομα και η Low cost. H διαφορα ειναι οτι ναι μεν σε εισητηρια τελευταιας στιγμης χρεωνουν υπερογκα ομως οι τιμες εκινησης των χαμηλων ναυλων ειδικα σε Low Cost einai τιμες 1 η των 2 Ε αντε να ειναι 10Ε! Η Α3 ξεκιναει απο τα 19 και συνηθως εχει τιμες εκινησης γυρω στα 50 Ε αναλογα με τον προορισμο χωρις φορους. Με τετοια εκκινηση δεν μιλαμε οτι ειναι και πολυ φτηνα. Οταν εννοει νωρις πρεπει να το εφαρμοζει και οχι να βλεπει ποτε θα υπαρχει σιγουρη πληροτητα και απο το Νοεμβρη να πουλαει Θεσσαλονικη Αθηνα με 114 Ε! χωρις φορους. και αλλα μελη εχουν διαπιστωσει οτι σε ταυτοχρονη στιγμη οι ΟΑ πουλανε φθηνοτερα και μαλιστα υπαρχουν επιλογες τιμων. Στο εξωτερικο δεν γνωριζω επακριβως στο εσωτερικο επειδη υπαρχει η ψευδεσθηση στους Ελληνες οτι η Α3 ειναι πολυ καλυτερη απο τις ΟΑ προτιμουν την Α3.Η πραγματικοτητα ειναι οτι η Α3 ειναι καλυτερα οργανομενη οχι ομως οτι προσφερει κατι το φοβερα ανωτερο απο τις ΟΑ. Ο κ.Βασιλακης θελει να βγαζει υπερμετρο κερδος εγω σαν πελατης του θελω απλα να βγαζει κερδος στα πλαισια της λογικης και της οικονομικης καταστασης των περισσοτερων Ελληνων. Και οι 2 εταιριες χρεωνουν υπερμετρα με ακριβοτερη την Α3.
 
Top