Τιμολογιακή πολιτική της Olympic Air

  • Thread starter reyad
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Στο στάδιο της επανεξέτασης μου έβγαζε την τιμή χωρίς τους φόρους, ενώ τώρα τους βγάζει κανονικά. Τζάμπα χάρηκα :rant:
 
Συγκεκριμένα για τη γραμμή του Άμστερνταμ έρχονται διάφορες αλλαγές στο σύστημα υπολογισμού των φόρων προκειμένου να εναρμονιστεί το σύστημα τιμολόγησης με αυτό της KLM (επίκειται codeshare, δες εδώ. Δε θα μου έκανε εντύπωση αν η ΟΑ έκοβε και τελείως τη γραμμή - μακάρι να βγω ψεύτης)
 
Γι αυτό τώρα υπολογίζει στους φόρους αεροδρομίου για το AMS και τον επίναυλο;Τι λογική είναι αυτή;Και η Α3 συνεργάζεται με τη LH αλλά χρόνια τώρα τιμολογεί με το δικό της τρόπο.
Πάντως είναι λογικό να θέλει να στείλει το AMS.Σε ένα δίκτυο κοντινών μόνο δρομολογίων, το AMS φαντάζει ξεκάρφωτο, εκτός και αν βαράει τρελές πληρότητες.
Δεν τολμώ βέβαια να φανταστώ πως θα τιμολογεί η KLM σε αυτήν την περίπτωση!
 
τις τελευταιες 3 εβδομαδες τουλαχιστον τοσο το AMS οσο και η IST φευγουν το λιγοτερο με 130 επιβατες.
οποτε δεν νομιζω με τετοιες πληροτητες να θελουν να τα στειλουν.
νομιζω οτι θελουν να διευρυνουν τη συνεργασια τους κυριως για τα connections
 
Συγχωρείστε με για το offtopic αλλά οι πληροφορίες σου για τις πληρότητες που βασίζονται? Κάποια δεδομένα που έχω για τις πτήσεις προς Αθήνα (από τις 2 τελευταίες μέρες) άλλα λένε :

04SEP OA152 AMS-ATH 102 άτομα με το SXOAR (63%)
04SEP OA154 AMS-ATH 59 άτομα με το SXOAG (43%)
05SEP OA152 AMS-ATH 80 άτομα με το SXOAR (49%)

04SEP OA316 IST-ATH 83 άτομα με το SXOAQ (51%)
04SEP OA320 IST-ATH 156 άτομα με το SXOAR (96%)!!!
05SEP OA316 IST-ATH 90 άτομα με το SXOAQ (55%)
05SEP OA320 IST-ATH 105 άτομα με το SXOAR (65%)

Μόνο η χτεσινοβραδινή IST ήταν σχεδόν γεμάτη (με δεδομένο πως ήταν και Κυριακή βράδυ αλοίμονο αν δεν είχε καλή πληρότητα). Κατά τα άλλα δεν είναι και τρελά τα νούμερα (σαν πληρότητες μόνο κοιτώντας τα)
 
η πηγη ειμαι εγω....χαχαχα....απλα ειμαι AMS τωρα.
Ηρθα με την 151 στις3/9 με 152 επιβατες. Νομιζω με το SX-OAH.
Απο την πολη επεστρεψα στη 1/9 με 88 περιπου επιβατες,που ομως στην πτηση μου για εκει
στις 28/8 το αεροσκαφος πρεπει να ειχε γυρω στους 125 με 130 επιβατες.
Πεταω πολυ συχνα λογω δουλειας και με τις 2 εταιρειες και τωρα που το παρατηρω τα 3 τελευταια
τα εκανα με το OAH το οποιο και δεν μ αρεσει σαν αεροσκαφος.
 
Δηλαδη ενα ευρωπαικο προορισμο(εκτος Βαλκανιων) ειχε η νΟΑ θα τον κοψει και αυτον?
 
Παιδια περα απο τις φημες μην βιαζεστε ακομα... Αν ηταν η ΟΑ να κοψει τον προορισμο θα εβγαζε η KLM τις πτησεις κοινου κωδικου πανω στις ΟΑ151-ΟΑ152? Απλα θα εβγαινε μια ανακοινωση που θα ελεγε οτι τα εισιτηρια μεταφερονται σε οποιονδηποτε ΙΑΤΑ carrier (κλπ κλπ) δηλαδη στην KLM. Τωρα προς το παρον τα πραγματα ειναι ενθαρυντικα και δειχνουν οτι η πτηση παραμενει και πως η KLM θα παρει δικο της κωδικο στην ΟΑ, οπως και αντιστοιχα ετσι θα κανει η ΟΑ στην KLM!
 
Η πτήση της OA διατηρείται και θα πάρει κωδικό KL, προς το παρόν, μόνο σαν feeder. Ήδη έκλεισα ένα εισιτήριο για Newcastle με το ATHAMS να γίνεται με ΟΑ. Ο ρόλος της ΟΑ στο Amsterdam αναμένεται να είναι ανάλογος με το ρόλο που είχε η Αιγαίου στα πρώτα βήματα της συνεργασίας με τη Lufthansa (feeders προς Γερμανία).
 
Δηλαδή αυτά είναι διαθέσιμα και στο site της ΟΑ ή μόνο απο ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι διαθέσιμα? Ίσως αν πάνε καλά τα πράγματα να κάνουν κάτι ανάλογο με την Air France επιτέλους.
 
Top