Τηλεφωνικό κέντρο aegean

  • Thread starter Thread starter pssara
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Σα δε ντρεπονται εκει περα, επιμενω απο την Πεμπτη να επικοινωνησω ματαια φυσικα. Μια φορα απαντησαν, με εβαλαν ξανα σε αναμονη αλλα 10 λεπτα οσπου επεσε η γραμμη. Γνωριζει καποιος, πως και σε ποιον μπορουμε να κανουμε παραπονα?? ή απλα να αρχισουμε τα μπινελικια σε αυτους του τηλ. κεντρου (που τα ξυνουν&^($($((%££"&$%"&£")??????????????????????????????????
 
gm747":1e2kkfyb said:
Γνωριζει καποιος, πως και σε ποιον μπορουμε να κανουμε παραπονα??
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (δεν μου έχουν απαντήσει ποτέ):

Τηλ.: +30 210 6261921
Fax: +30 210 6261941
 
gm747":1gi45dcp said:
ή απλα να αρχισουμε τα μπινελικια σε αυτους του τηλ. κεντρου (που τα ξυνουν&^($($((%££"&$%"&£")??????????????????????????????????
ΕΙναι απαραδεκτο αυτο που λες, και σου εξηγω γιατι.
Κανενας εργαζομενος σε τηλεφωνικο κεντρο δεν τα ξυνει(οποιος εχει δουλεψει καταλαβαινει, δεν θελει επεκταση το θεμα). Αν εχει αναμονη το τηλεφωνικο κεντρο δεν φταιει ο υπαλληλος, αλλα ο μονος που φταιει ειναι ο ανθρωπος που σχεδιασε το τμημα με ελλειψεις σε προσωπικο για να καλυψει την εισερχομενη δουλεια. Το να παρεις και να βρισεις καποιον ο οποιος κανει τη δουλεια του ειναι απαραδεκτο. Ειναι ενα στοιχειο του Ελληνα που καποια στιγμη πρεπει να εκλειψει. Με ποια λογικη πας και βριζεις οποιον να'ναι?? Εσενα θα σου αρεσε να σκιζεσαι στη δουλεια, να μην παιρνεις ανασα (λογω κακης διαχειρισης ανθρωπινου δυναμικου απο τους ανωτερους) και να σου φωναζουν οτι δε δουλευεις? Λιγη ηρεμια ρε παιδια δε βλαπτει!
 
καλησπέρα ...θα συμφωνήσω απόλυτα με τον ΝFEEFE δεν μπορείς να βρίζεις τους υπαλλήλους δεν φταίνε σίγουρα.απο την άλλη μπορεις να κάνεις παράπονα είτε τηλεφωνικά είτε με fax είτε με mail απο οσο ξέρω μπες στην σελίδα της εταιρείας και θα βρείς το mail και τα τηλέφωνα ..αυτήν την περίοδο τα τηλεφωνικά κέντρα φαντάζομαι όλων των αεροπορικών εταιρειών είναι μπλοκαρισμένα απο κόσμο λόγω απεργίας 24/02 είναι λογικό όλοι να τηλεφωνούν για να μάθουν τι θα γίνει αλλά anyway αυτο είναι άλλο θέμα .το σωστότερο για μένα είναι να φτάσουν τα παράπονα εκεί που πρέπει και σίγουρα δεν θα γίνει αυτό βρίζοντας και ενοχλώντας τους υπαλλήλους!κανείς δεν ξίνεται σε ιδιωτική εταιρεία!
 
Συμφωνώ επίσης, είναι πολύ εξυπηρετικοί οι υπάλληλοι στην Aegean και αν έχει λίγη αναμονή δεν πειράζει, κάθεσαι και πέντε λεπτάκια στο ακουστικό και ακούς τον Χατζιδάκι, δεν έγινε και τίποτα για μια φορά που θα περιμένεις..
 
georgiaA3":12dgspad said:
Συμφωνώ επίσης, είναι πολύ εξυπηρετικοί οι υπάλληλοι στην Aegean και αν έχει λίγη αναμονή δεν πειράζει, κάθεσαι και πέντε λεπτάκια στο ακουστικό και ακούς τον Χατζιδάκι, δεν έγινε και τίποτα για μια φορά που θα περιμένεις..

Τον Χατζιδακη τον ακουω με τις ωρες αν θελω, προτιμω στο σπιτι μου φυσικα, γιατι απλα η μουσικη ειναι μοναδικη, εκπληκτικη!! Ολοι οι υπαλληλοι δεν ειναι ιδιοι, και τελος με πεντε λεπτα δεν θα εμπαινα καν στο κοπο να το σχολιασω... 3 μερες ομως ειναι τουλαχιστον γελοιο!!!! Και μη μου πειτε, επαιρνα και πρωι, και μεσημερι, και απογευμα, και βραδυ μεχρι το τελος της βαρδιας.....
Οσον αφορα το σχολιο για να στειλω εμαιλ ή φαξ με παραπονα, κατι τετοιο θα ηταν εντελως ματαιο...
Τελος, δεν θα εβριζα ποτε καποιον χωρις να εχω αποδειξεις, εννοουσα οτι θα εκανα εντονως τα παραπονα μου για αυτη την ανεξηγητη αναμονη, προσθετοντας ειρωνικα βεβαια, οτι τοση αναμονη συνεισφερει στην διασφαλιση ποιοτητας, που λεει και το μηνυμα τους....... Το συμπερασμα ειναι οτι στο customer service/care μια ζωη ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ θα ειμαστε..
 
Το να πάρεις και να βρίσεις κάποιον υπάλληλο έτσω και με αποδέιξεις όπως είπες ή ακόμη και να τον ειρωνευτείς αυτό νομίζω είναι γελοίο!Ο υπάλληλος είναι εκεί για σένα πριν λίγο μιλούσε με άλλον επιβάτη που περίμενε όπως καλή ώρα περίμενες και εσύ και ακολουθεί κι άλλος αυτή είναι η δουλειά του!Η εταιρεία έχει πολλούς επιβάτες ,έχει προσφορά αυτήν την περίοδο, έχει απεργία την τετάρτη κ.α. είναι λογικό να περιμένεις όταν έχει πολύ δουλειά και στο super market όταν έχει πολύ κόσμο στο ταμείο περιμένεις στην ουρά σου δεν αρχίζεις να βρίζεις τον κόσμο τους υπαλλήλους κτλ και μπορώ να σου δώσω και άλλα παραδείγματα που χρειάζεται να περιμένεις !δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχεις την υπομονή !Απο την άλλη θίγεις το θέμα με το customer service δοκίμασες και δεν σου απάντησε κανένας γιατί εγώ μπορώ να σου πω δική μου εμπειρία και άλλων φίλων μου που είχαν απάντηση και την εξυπηρέτηση που τους άξιζε εξάλλου αυτό μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εταιρεία ποιοτική εξυπηρέτηση!
 
φιλε/η GM747 δες τα λίγο πιο θετικά τα πράγματα...... :mrgreen: μπορεί στα πλαίσια της επικειμενης συνεργασίας α3-οα να φτιαχτεί ένα ιδανικό τηλεφωνικό κέντρο όπου το επίπεδό του θα είναι απαράμιλλης τυπικότητας,εγκυρότητας, ταχύτητας, εξυπηρετικότητας , συνέπειας κου του λου κου του λου :twisted:
 
Γνωρίζει κανένας αν στο 801-11-20000 καταγράφονται οι συνομιλίες και αν υπάρχει σχετική ενημέρωση εκ των προτέρων; Πολλές εταιρείες το κάνουν για "λόγους διασφάλισης ποιότητας και βελτίωσης παρεχόμενων υπηρεσιών".
 
evans A3":3buec44r said:
..Η εταιρεία έχει πολλούς επιβάτες ,έχει προσφορά αυτήν την περίοδο, έχει απεργία την τετάρτη κ.α. είναι λογικό να περιμένεις όταν έχει πολύ δουλειά και στο super market όταν έχει πολύ κόσμο στο ταμείο περιμένεις στην ουρά σου ...
Καταλαβαίνω ότι έχει πολύ δουλειά. Αλλά αν στο σουπερμάρκετ δεν φύγει ο κόσμος από την ουρά δεν κλείνουν τα ταμεία και κλειδώνουν τουσ πελάτες μέσα όταν κλείσει το κατάστημα. Επίσης, στο σουπερμάρκετ αν έχει ουρά φέυγεις και πάς σε άλλο. Δεν έχει προπληρώσει τα προιόντα.
Για μένα είναι απαράδεκτοι εδώ και μια βδομάδα δεν μπορώ να τους βρώ στο τηλέφωνο.
 
Top