Ετοιμη να αποπλεύσει η easyCruise
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2004 07:00
ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ του 2005 θα «ανοίξει πανιά» η easyCruise του Στέλιου Χατζηιωάννου. Την ημερομηνία αυτή εξετάζει ως την πλέον πιθανή για να ξεκινήσει το φιλόδοξο πρόγραμμά του για την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του και στον τομέα της κρουαζιέρας ο Ελληνας επιχειρηματίας.
Ο κ. Στέλιος Χατζηιωάννου.
Το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την «εκκίνηση» της νέας του εταιρείας που θα προσφέρει κρουαζιέρες χαμηλού κόστους θα καθοριστεί μόλις ο Στέλιος Χατζηιωάννου και οι συνεργάτες του βρουν το second hand κρουαζιερόπλοιο που ταιριάζει στις προδιαγραφές που έχουν θέσει.
Το σχέδιο του Στέλιου Χατζηιωάννου ο οποίος επιθεωρεί αυτή την περίοδο κρουαζιερόπλοια ηλικίας όχι μεγαλύτερα από 15 χρόνων, είναι να «βρει» ένα χωρητικότητας μέχρι 8.000 gt, το οποίο θα μπορεί αν φιλοξενήσει περίπου 200 επιβάτες. «Ένας αριθμός 200 περίπου επιβατών μπορεί να αποφέρει έσοδα ανάλογα με 1.000 για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια», τόνισε σε δηλώσεις του.
Παράλληλα δεν αποκλείει την περίπτωση να παραγγείλει σε ναυπηγεία την κατασκευή ενός νεότευκτου κρουαζιερόπλόιου, για το οποίο αναφέρει ότι είναι δυνατό να παραλάβει μέσα στο 2006, ενώ επίσης έχει ρίξει το «βλέμμα» του και στην περίπτωση αγοράς και μετατροπής ενός επιβατηγού - οχηματαγωγού ώστε οι επιβάτες να μπορούν να παίρνουν και τα αυτοκίνητά τους.
Η στρατηγική
Η στρατηγική που θέλει να αναπτύξει ο Στέλιος Χατζηιωάννου προβλέπει την προσφορά γρήγορων ταξιδιών στη Μεσόγειο το καλοκαίρι και την Καραϊβική το χειμώνα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του, το κρουαζιερόπλοιο δεν θα ταξιδεύει περισσότερο από έξι ώρες την ημέρα. «Ένα λιμάνι την ημέρα» τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, όπως είχε υπογραμμίσει στο συνέδριο Cruise & Ferries, στην πορεία θα δημιουργήσει και ένα νέο σύστημα κρατήσεων μέσω Ιnternet, βάσει του οποίου θα προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις σε όσους πελάτες πραγματοποιήσουν έγκαιρα τις κρατήσεις τους, ενώ οι τιμές για τις κρουαζιέρες θα ξεκινούν από τα 29 δολάρια τη βραδιά.
Στο σύστημα το οποίο σχεδιάζει ο Στέλιος Χατζηιωάννου θα συμπεριλαμβάνονται και αεροπορικά ταξίδια, τα οποία θα έχουν χαμηλό κόστος, και τα οποία θα δίνουν την ευκαιρία στον επιβάτη να μη «δεσμεύεται» για ολόκληρη τη διάρκεια μιας κρουαζιέρας.
Επίσης, στα μικρότερου μεγέθους πλοία που σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει, ώστε να μειώσει το κόστος, ο επιβάτης θα πληρώνει μόνο για όσες υπηρεσίες επιθυμεί να απολαύσει στη διάρκεια της κρουαζιέρας.
Σύμφωνα με τη στρατηγική για την easyCruise, το πλέον σημαντικό «σημείο» είναι η χρησιμοποίηση Ιnternet για τις κρατήσεις, το οποίο θα μειώσει το συνολικό κόστος 25 με 30%.
Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2004 07:00
ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ του 2005 θα «ανοίξει πανιά» η easyCruise του Στέλιου Χατζηιωάννου. Την ημερομηνία αυτή εξετάζει ως την πλέον πιθανή για να ξεκινήσει το φιλόδοξο πρόγραμμά του για την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του και στον τομέα της κρουαζιέρας ο Ελληνας επιχειρηματίας.
Ο κ. Στέλιος Χατζηιωάννου.
Το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την «εκκίνηση» της νέας του εταιρείας που θα προσφέρει κρουαζιέρες χαμηλού κόστους θα καθοριστεί μόλις ο Στέλιος Χατζηιωάννου και οι συνεργάτες του βρουν το second hand κρουαζιερόπλοιο που ταιριάζει στις προδιαγραφές που έχουν θέσει.
Το σχέδιο του Στέλιου Χατζηιωάννου ο οποίος επιθεωρεί αυτή την περίοδο κρουαζιερόπλοια ηλικίας όχι μεγαλύτερα από 15 χρόνων, είναι να «βρει» ένα χωρητικότητας μέχρι 8.000 gt, το οποίο θα μπορεί αν φιλοξενήσει περίπου 200 επιβάτες. «Ένας αριθμός 200 περίπου επιβατών μπορεί να αποφέρει έσοδα ανάλογα με 1.000 για τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια», τόνισε σε δηλώσεις του.
Παράλληλα δεν αποκλείει την περίπτωση να παραγγείλει σε ναυπηγεία την κατασκευή ενός νεότευκτου κρουαζιερόπλόιου, για το οποίο αναφέρει ότι είναι δυνατό να παραλάβει μέσα στο 2006, ενώ επίσης έχει ρίξει το «βλέμμα» του και στην περίπτωση αγοράς και μετατροπής ενός επιβατηγού - οχηματαγωγού ώστε οι επιβάτες να μπορούν να παίρνουν και τα αυτοκίνητά τους.
Η στρατηγική
Η στρατηγική που θέλει να αναπτύξει ο Στέλιος Χατζηιωάννου προβλέπει την προσφορά γρήγορων ταξιδιών στη Μεσόγειο το καλοκαίρι και την Καραϊβική το χειμώνα. Σύμφωνα με το σχεδιασμό του, το κρουαζιερόπλοιο δεν θα ταξιδεύει περισσότερο από έξι ώρες την ημέρα. «Ένα λιμάνι την ημέρα» τόνισε χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, όπως είχε υπογραμμίσει στο συνέδριο Cruise & Ferries, στην πορεία θα δημιουργήσει και ένα νέο σύστημα κρατήσεων μέσω Ιnternet, βάσει του οποίου θα προσφέρει σημαντικές εκπτώσεις σε όσους πελάτες πραγματοποιήσουν έγκαιρα τις κρατήσεις τους, ενώ οι τιμές για τις κρουαζιέρες θα ξεκινούν από τα 29 δολάρια τη βραδιά.
Στο σύστημα το οποίο σχεδιάζει ο Στέλιος Χατζηιωάννου θα συμπεριλαμβάνονται και αεροπορικά ταξίδια, τα οποία θα έχουν χαμηλό κόστος, και τα οποία θα δίνουν την ευκαιρία στον επιβάτη να μη «δεσμεύεται» για ολόκληρη τη διάρκεια μιας κρουαζιέρας.
Επίσης, στα μικρότερου μεγέθους πλοία που σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει, ώστε να μειώσει το κόστος, ο επιβάτης θα πληρώνει μόνο για όσες υπηρεσίες επιθυμεί να απολαύσει στη διάρκεια της κρουαζιέρας.
Σύμφωνα με τη στρατηγική για την easyCruise, το πλέον σημαντικό «σημείο» είναι η χρησιμοποίηση Ιnternet για τις κρατήσεις, το οποίο θα μειώσει το συνολικό κόστος 25 με 30%.