thesi stin eksodo kindinou gia 120,00 EUR

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
A

Anonymous

Guest
sto germaniko Focus diabasa oti i LTU skopeuei tis theseis stis eksodous kyndinou na tis poulaei se epibates me epipleon epibarisnsi 120,00 EUR. I germaniki organisi yptamenon sinodon diamartirithike kathos mehri tora i theseis aftes dinontousan se epibates oi opii ehoun tin dinami na anoiksoun se periptosi anagis tis eksodous kyndinou
 
Dnladn ama evas fiongkos plnpwsei 120 ? mporei automata va tnv avoi3ei? dev to katalabaivw auto....
 
akribos stefane, perisotera den leei i eidisi. i dikai mou empiria mehri tote eitane oti i aeroporikes eteries eitan shetika halares sto pios kathete stin eksodo kindino. ekseresi: i Swiss/Swissair/Crossair
 
στην virgin atlantic είναι 50 λίρες έξτραανα άτομο.....και σε πολλές αγγλικές εταιρίες charter το ίδιο
 
Μού έχει τύχει να ταξιδέψω με Swissair (το 1980 όμως) και να κάτσω σε έξοδο κινδύνου (σε DC8,που ήταν το "αμέσως επόμενο" registration από αυτό που είχε κάνει runway overrun στο LGAT).Ούτε επιβάρυνση πλήρωσα,ούτε κανείς με ρώτησε άν θα μπορούσα να ανοίξω την έξοδο σε περίπτωση ανάγκης.

Πώς κρίνουν οι εταιρείες ποιός επιβάτης "εχει την δύναμη" να ανοίξη το emergency exit;

Και,μιά και με τον τρόπο αυτό,ο εν λόγω επιβάτης σε περίπτωση ανάγκης γίνεται κατά κάποιο τρόπο "μέλος τού πληρώματος" και αποκτά μιά ευθύνη,τον ρωτάει κανείς άν την αποδέχεται;
 
Hastaroth":rlkl84lb said:
Πώς κρίνουν οι εταιρείες ποιός επιβάτης "εχει την δύναμη" να ανοίξη το emergency exit;

Και,μιά και με τον τρόπο αυτό,ο εν λόγω επιβάτης σε περίπτωση ανάγκης γίνεται κατά κάποιο τρόπο "μέλος τού πληρώματος" και αποκτά μιά ευθύνη,τον ρωτάει κανείς άν την αποδέχεται;
Αν δεν κάνω λάθος, το μόνο που χρειάζεται για να καθίσει κανείς σε έξοδο κινδύνου είναι να μην είναι υπερήλικας ή ανήλικος και, βέβαια, να είναι αρτιμελής. Στο κάτω κάτω υπάρχουν και πολλά μέλη πληρώματος καμπίνας που δεν είναι..."θηρία", οπότε οι έξοδοι κινδύνου φαντάζομαι ότι θα πρέπει να είναι σχεδιασμένες, έχοντας λάβει και αυτό υπόψη.

Όσο για το δεύτερο, μου έχει τύχει έως τώρα πολύ λίγες φορές (σε KLM και Hellas Jet) το πλήρωμα να ενημερώνει τους επιβάτες σε εξόδους κινδύνου για τον τρόπο λειτουργίας τους και για το ότι θα πρέπει να ανοίξουν την έξοδο οι ίδιοι οι επιβάτες σε περίπτωση που χρειαστεί.
 
Στην American Airlines, με την οποία πετάω συνήθως στην Αμερική, πάντα με ρωτάνε αυτοπροσώπως αν είμαι ικανός και διατεθιμένος να κάνω ότι χρειάζεται στην έξοδο κινδύνου. Μερικές φορές μάλιστα ο/η αεροσυνοδός δίνει μια σύντομη προφορική περιγραφή, πέρα από το απλώς να διαβάσω τη safety card. Από όσο ξέρω, αυτά είναι συνήθη στις αμερικανικές αεροπορικές εταιρίες.
 
Φαινεται πως ειναι η νεα μοδα...
Virgin Express introduced a new online booking feature that allows passengers to reserve aisle or window seats with additional legroom on its flights via its website. Passengers wishing to have more space can book guaranteed extra legroom seats for eur10 ($12) per one-way flight. Virgin Express also offers the pre-seat facility on standard seats for eur2.50 per seat.
http://www.atwonline.com
 
Top