Θερινή σύνδεση τουρ. προορισμών με Asia-Pacific

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Είναι γνωστό ότι οι εισερχόμενοι τουρίστες από μεγάλες αγορές όπως Κίνα, Ιαπωνία, Αυστραλία κτλ είναι πολύ λίγοι σε σχέση με τα μεγέθη τους οπότε σκεφτόμουν αν θα ήταν καλή ιδέα να προσπαθήσουν τουριστικοί προορισμοί να συνδεθούν απευθείας με DXB, AUH και DOH. Νομίζω θα ήταν μεγάλη υπόθεση ΕΚ, ΕΤ, QR, ακόμη και η FZ, να μας έχουν στα δίκτυά τους αλλά και να μας διαφημίζουν στις ιστοσελίδες τους.

Ποιά η άποψη σας? Θα γέμιζε ένα Α320 τη θερινή περίοδο ας πούμε δύο φορές την εβδομάδα για Ρόδο, Ηράκλειο κτλ? Προσωπικά πιστεύω ότι θα άξιζε να ασχοληθούμε έστω και δοκιμαστικά, ακόμη και με παροχή κινήτρων...
 
Ούτε ένας/μία?

Παρακαλώ τους Mod να το διαγράψουν, δεν υπάρχει λόγος να παραμείνει....
 
Να κάνω εγώ τον σεφτέ στις απαντήσεις;

Είχε γίνει μια παρόμοια συζήτηση με την γραμμή για Κίνα, και δεν ξέρω αν οι τουρίστες από αυτές τις χώρες θέλουν να δουν θάλασσα κλπ (για διαφορετικούς λόγους ο καθένας). Νομίζω οι Κινέζοι - από ότι βλέπω και εδώ στο Παρίσι - τους ενδιαφέρει περισσότερο η LV και τα Cartier, παρά όλα τα άλλα. Ίσως για Σαντορίνη τους νιόπαντρους, αλλά πόσους να χωρέσεις εκεί;

Την ίδια στιγμή όμως πιστεύω ότι όλα είναι θέμα σωστού μάρκετινγκ και αν γίνει σωστή προσέγγιση με κάποια εταιρεία που να γνωρίζει την αγορά, μπορείς να δημιουργήσεις ρεύμα. Και ποιος Ιαπωνέζος δεν θέλει να μάθει για τους δικούς μας μύθους και τον Μίνωα;

Ίσως όχι η ΕΚ που δεν έχει Α320 και 737 αλλά οι άλλες με το δίκτυο που έχουν σε αγορές όπως την Άπω και Μέση Ανατολή και την Ινδία, ίσως να είχανε τύχη.
 
Οι γάμοι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία αφού χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται τόσο οι γάμοι όσο και οι προορισμοί που επιλέγουν χωρίς ουσιαστικά να έχει γίνει κάτι προγραμματισμένα κ οργανωμένα απο πλευράς μας. Συμφωνώ για το μάρκετινγκ, μιλάμε άλλωστε για αγορές πολύ διαφορετικές απ΄τις παραδοσιακές ωστόσο έχω την εντύπωση ότι θα είχαμε μια καλή εικόνα αν κυνηγούσαν 2-3 προορισμοί την ένταξή τους στα δίκτυα των ΜΕΒ-3 (η EK μπορεί να μην έχει "μικρά" α/φη, έχει όμως η συνεργάτιδα flydubai). Επιπλέον μη ξεχνάμε ότι μπορούν να τραβήξουν κίνηση απο Αυστραλία ενώ και Ιορδανία, Λίβανος, Κουβέιτ (το Ιράκ το καβάτζωσε η SKG) και φυσικά τα ίδια τα Η.Α.Ε μπορούν να δώσουν κόσμο.
Anyway, να 'σαι καλά flesland που μοιράστηκες τις σκέψεις σου και στο Τόκυο που θα πάς -πέραν του ότι περιμένουμε trip report- να μας διαφημίσεις όσο μπορείς. :mrgreen:
 
Δεν έχω γνωρίζει πολλούς Ιαπωνέζους, αλλά με όσους έχω μιλήσει μού έχει μείνει ότι θέλουν να ακούσουν για την μυθολογία και τους 12 θεούς. Φυσικά εγώ δεν είμαι έγκυρη έρευνα αγοράς αλλά πρέπει να έχουμε στον νου ότι ο κάθε λαός έχει άλλα ενδιαφέροντα.

Δυστυχώς όμως δεν έχω ακούσει συγκεκριμένες δράσεις για να προσελκύσουμε τουρισμό σε χώρες όπως η Ινδία για παράδειγμα, που έχει έναν τεράστιο πληθυσμό ανερχόμενων πλουσίων και κουλτούρα show-off τα πλούτη μας και τις εκδρομές μας (χώρια αγορές όπως η Μαλαισία και η Κορέα που είμαστε ανύπαρκτοι - σόρρυ η ΕΑ έδειρε έναν κορεάτη τουρίστα άκουσα κάπου, οπότε μας ξέρουν). Αντιθέτως και χωρίς να σχετίζομαι με τον τουρισμό με κάποιον τρόπο (εκτός του ότι είμαι ο ίδιος τουρίστας συχνά) βλέπω τον ΕΟΤ να αλλάζει λόγκο και σλόγκαν κάθε χρονιά, υπουργοί τουρισμού να είναι ένας διπλωμάτης, μια ηθοποιός-μοντέλο και μια κόρη υπουργού-μοντέλο (χωρίς να έχω κάτι μεμπτό εναντίον τους, νομίζω ότι είναι όσο άσχετοι όσο εγώ με το θέμα,) και γενικά έλλειψη μακροχρόνιας στρατηγικής. Η οποία για να υπάρξει πρέπει να είναι τεχνοκρατικής και όχι πολιτικής προέλευσης, αυτή είναι η γνώμη μου.

Αν για παράδειγμα μαζί με την μεγάλη έκταση στην Ρόδο (που μου διαφεύγει το όνομα) μπει και στο τραπέζι για την πώληση στους Άραβες, να έρχεται και η Qatar 2 φορές την εβδομάδα, δεν νομίζω ότι θα το τσιγκουνευόντουσαν και πολύ ή ότι τουλάχιστον δεν θα το δοκίμαζαν. Αυτό βέβαια, αν το Διαγόρας μεταμορφωθεί από κοτέτσι που στάζει η οροφή, σε αεροδρόμιο που μπορεί να δέχεται πελάτες που πληρώνουν 2 και 3 χιλιάρικα την βραδιά εκεί που μένουν.

Ένα παράδειγμα είναι για μένα το Κόστα Ναυαρίνο, που βομβαρδίζει στοχευμένα Γερμανούς πλούσιους, μέσα από περιοδικά που πουλάν σε πλούσιους για παράδειγμα. Και να η Α3 που πάει στην Καλαμάτα. Όπως και 1-2 άλλες.

edit:
μόλις είδα ότι η υπουργός τουρισμού μετέχει σε διαφημιστικό βίντεο του ΕΟΤ.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 4WXZa9mneg
 
Εγώ νομίζω ότι χωρίς να το θές,εννοείς ότι η απουσία εθνικής αεροπορικής εταιρείας είναι αισθητή και εμφανής.Διότι αντί να λέμε να προσπαθήσουμε (τίνι τρόπω;)να προσελκύσουμε τουρίστες μέσω Ντουμπάι, Άμπου Ντάμπι και Ντόχας,θα λέγαμε στην Ολυμπιακή πχ να κάνει προσφορές μέσω τών γραφείων της. Αν υπήρχε η απευθείας σύνδεση με τήν Αυστραλία μέσω Μπανγκόκ,θα ήταν αυτό πού χρειαζόταν.Και βέβαια, μιά και αναφέρεις τήν Ιαπωνία,πρίν από είκοσι χρόνια υπήρχε η γραμμή τής Ολυμπιακής πρός Τόκυο. Οπως μού είπε κάποτε συνάδελφος στην ΟΑ,στην αρχή η γραμμή δεν πήγαινε καλά,όμως μετά από δύο χρόνια (1992) πού είχε γίνει "αστέρι",τήν σταμάτησαν και είχε μείνει με τήν απορία γιατί.Όπως διάβασα όμως κάπου,πριν από δέκα-δώδεκα χρόνια,τα δικαιώματα για τήν εκμετάλλευση τής γραμμής δόθηκαν στις Τουρκικές αερο- γραμμές σαν αντάλλαγμα για μιά μεγάλη παραγγελία αεροσκαφών Airbus. > Δεν ξέρω με ποιόν τρόπο γίνονται αυτές οι συμφωνίες,τι ημερομηνία λήξεως έχουν κ.ο.κ< Αυτή τήν καταχώρηση τήν αφιερώνω εξαιρετικά σε όλους όσους προτιμούσαν συστηματικά να πετούν με άλλες εταιρείες σνομπάροντας τήν Ολυμπιακή,και τώρα αρχίζουν σιγά-σιγά να συνειδητοποιούν τήν άλλη της αξία,πού είχαν παραβλέψει.
 
Δηλαδή η ΟΑ έπαψε να είναι αυτό που ήταν επειδή ο κόσμος τη σνόμπαρε και δε ταξίδεψε μαζί της; Ας μη πω άλλα γιατί θα βούμε εκτός θέματος και θα κλειδωθούμε και θα φταίω κι εγώ.

Ο fleshland θυμάται σωστά, το θέμα είχε ξανασυζητηθεί παλαιότερα, και υποστήριζα ακριβώς αυτή την άποψη: Οι Κινέζοι (Γιαπωνέζοι, και πάσης φύσεως Ασιάτες με παχιά πορτοφόλια) δεν ενδιαφέρονται για τη θάλασσα. Δε ξέρουν καν πως να συμπεριφερθούν στο νερό. Πάτε σε χώρα με ήλιο και παραλίες (Ταϋλάνδη, Μαλαισία κλπ) και παρατηρήστε ότι εκείνοι που λιάζονται έξω είναι οι Ευρωπαίοι, και εκείνοι που είναι στο νερό, είναι οι Έλληνες και οι Ιταλοί. Οι Ασιάτες σε πολλές περιπτώσεις δεν ξέρουν καν να κολυμπάνε, ενώ είναι πάντα στη σκιά καθώς απεχθάνονται τον ήλιο.

Αν είχαμε ελπίδες να φέρουμε τουρίστες από Ασιατικές χώρες εδώ, θα έπρεπε να συνδυαστεί με μια εκτεταμένη προβολή της Ιστορίας, των μνημείων, της κουλτούρας, του φαγητού, και (όσο κι αν ακούγεται ρηχό) της δυνατότητας shopping therapy με high end brands. Τέτοια μπορεί να προσφέρει η Αθήνα (σε καλό συνδυασμό π.χ. με Δελφούς, Επίδαυρο και καμιά Αίγινα για την εμπειρια του νησιού), και άντε 1-2 πόλεις ακόμα. Νησιά σα την Ρόδο ή την Κρήτη δε θα δούνε ποτέ ορδές τουριστών από την Ασία, εκτός κι αν για κάποιο ανεξήγητο λόγο (π.χ. Γιαπωνέζικη ταινία στη Ρόδο;;;) γίνει μόδα στη χώρα τους κάποιο νησί.

Και κάτι τελευταίο για τον ΕΟΤ: Δυστυχώς είναι ένας οργανισμός δεκανίκι του κάθε υπουργού, που τον βάζει μπροστά και τον χρησιμοποιεί κατά το δοκούν. Για παράδειγμα το ΤΡΑΓΙΚΟ βιντεάκι που γύρισαν στην Αγγλία και δε καταλαβαίνεις αν διαφημίζει την Ελλάδα στους Άγγλους ή την Αγγλία στους Έλληνες, είναι καθαρά πρωτοβουλία της κας Υπουργού και όχι του οργανισμού.
 
Πές κι άλλα,δεν θα το κλειδώσουν,μην ανησυχείς,όσο μιλάμε για εταιρείες πού δεν υπάρχουν πιά και δεν αναφερόμαστε σε κάποιες άλλες μην τύχει και θιγούν,διότι είναι ταμπού να μιλάμε γι αυτές.Εγώ πάντως παρατήρησα ότι από τη στιγμή πού κλειδώθηκε ένα άλλο νήμα,έχασε ξαφνικά και το ενδιαφέρον του.Ελπίζω να το σημείωσαν κάποιοι αυτό γενικώς.Η συζήτηση για τον τουρισμό τής χώρας μας είναι φυσικά υπεράνω αεροπορικών εταιρειών και δεν θα πέσουμε στην εύκολη παγίδα να βγούμε εκτός θέματος.Εγώ απλά είπα κάτι πού μού φάνηκε λογικό.Πώς μπορούμε να μιλάμε για αύξηση τής τουριστικής κίνησης δι' αντιπροσώπων,μιά πού η απουσία τής εθνικής εταιρείας δεν καλύφθηκε τελικά από άλλες,κάτι πού κάποιοι θεωρούσαν δεδομένο. Αυτό είπα...
 
Γιώργο Μάναρη καθώς γνωρίζεις η κρατική ΟΑ πέθανε και ότι και να κάνουμε δεν γυρνάει πίσω. Ούτε μπορεί το κράτος να επιδοτεί εταιρείες - καλώς ή κακώς- από την στιγμή που είμαστε στην ΕΕ. Αν θες την γνώμη μου και τώρα να υπήρχε ΟΑ δεν θα μπορούσε ούτε κατά διάνοια να ανταγωνιστεί εταιρείες που δεν πληρώνουν φόρους, έχουν γείτονες να τους ξεμπλέκουν αν χρωστάνε και οι υπάλληλοι τους δουλεύουν 12 ώρες χωρίς δικαιώματα στην απεργία, στις εγκυμοσύνες, συνδικαλισμό κλπ. Η κουβέντα επικεντρώνεται περισσότερο στις εταιρίες του κόλπου γιατί έχουν τεράστιο δίκτυο και μπορούν δυνητικά μέσα από 100+ προορισμούς που έχουν να βρουν τον κόσμο που μπορεί να γεμίζει το 90% ενός Α320. Επίσης γεωγραφικά βολεύει η θέση τους για αλλαγή, όπως και του κόμβου της Κων/λης.

Αναρωτιέμαι εδώ αν το εμπορικό/τουριστικό επιμελητήριο (Δωδεκανήσου/Ρόδου ή Κρήτης για παράδειγμα) έχει αναλάβει δράσεις για να δει τις πιθανότητες ενός τέτοιου εγχειρήματος. Στα Ιωάννινα διαβάσαμε πριν λίγο καιρό ότι η ΤΗΥ τους επισκέφτηκε έστω και για καλό και μόνο.
 
Top