Είναι γεγονός ότι το περιστατικό θα μπορούσε να οφείλεται σε πολλές και διάφορες αιτίες.
Μια που αναφέρθηκε είναι η αυτοκτονία. Δεν γνωρίζω όμως περίπτωση αυτοκτονίας όπου ο αυτόχειρας με τη θέλησή του να μπήκε σε μηχανή του κιμά. Σε όλες τις περιπτώσεις αυτοχειρίας που γνωρίζω, οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν ήταν διαφορετικές. Αυτός είναι ο λόγος που με κάνει να πιστεύω την περίπτωση της αυτοκτονίας μάλλον απίθανη.
Η περίπτωση της 1ης μέρας εργασίας χωρίς καμία εκπαίδευση στην πίστα, σημαίνει ότι ένα πλήθος κανονισμών καταστρατηγήθηκαν. Θέλω να πιστεύω ότι κάτι τέτοιο που δεν έχει συμβεί ούτε στην Ελλάδα, δεν συνέβη στην Ευρώπη και μάλιστα σε μια χώρα που υποτίθεται τηρεί όλους τους κανονισμούς.
Τη δεκαετία του 80, συνέβησαν μερικά τέτοια περιστατικά στο Ελληνικό. Ειδικότερα στις 28/6/1987 ένας τεχνικός της ΟΑ αναρροφήθηκε από κινητήρα. Επέζησε με σοβαρά τραύματα, χάρη στην άμεση κινητοποίηση όλου του προσωπικού που βρισκόταν τη στιγμή εκείνη και την άμεση διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα. Ο τεχνικός ήταν έμπειρος και μόνο η κούραση και κάποια στιγμιαία εσφαλμένη εκτίμηση, ήταν αρκετά για το αποτέλεσμα.
Σίγουρα στο idle ο κινητήρας είναι λιγότερο επικίνδυνος, αυτό όμως μπορεί να οδηγήσει ευκολότερα στο μοιραίο σφάλμα. Αν στην περιοχή το προσωπικό είχε στραμμένη την προσοχή του σε άλλα σημεία και δεν αντιλήφθηκαν αμέσως το θέμα, τα δευτερόλεπτα που μεσολάβησαν υπήρξαν μοιραία.
Μακάρι να βγει κάποιο πόρισμα. Σίγουρα θα ρίξει φως στο περιστατικό, το οποίο όμως είναι στα όρια. Στο παρελθόν τουλάχιστον, συχνά δεν έβγαιναν πορίσματα για παρόμοια περιστατικά.