Τέταρτη αεροπορική συμμαχία;

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.507
Likes
1.068
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ανοίγω το τόπικ από ένα άρθρο που διάβασα χτες στους FT και αναφέρονταν στην συνεργασία των ΑΑ, BA και Iberia και την σημασία τους για την αγορά φιλέτο Β.Αμερική- Ευρώπη (πριν μπω στο θέμα να αναφέρω ότι είχα διαβάσει κάπου πριν 2-3 μήνες, νομίζω στον Economist, ότι η ΒΑ εγκαταλείπει την Αυστραλία γιατί α) δεν μπορει να ανταγωνιστεί τις αραβικές και τις ασιατικές β) βγάζει περισσότερα όταν πετάει NYC).

Ξανά στο πρώτο αρθρο: η περίπτωση σχηματισμού 4της συμμαχίας αναφέρθηκε αόριστα (όπως πάντα στην αρχή) από κάποιους 'aviation specialists' και αφορά κυρίως την Virgin και το περιθώριο που έχει πια να ανταγωνιστεί την ΒΑ στο ΗΒ. Πέρα από το Τ5 στο LHR ας μην ξεχνάμε ότι η ΒΑ προσφέρει το all business με Α318/steep approach από LCY. Στο παιχνίδι εμπλέκονται σύμφωνα με το άρθρο η Emirates και η Etihad (που έχει ήδη codesharing με την Virgin Blue)...
 
Εγώ είχα οραματιστεί μια συμμαχία που θα προσέφερε semi-low cost πτήσεις για short/medium αποστάσεις και full-service για medium/long αποστάσεις.
Όπως την φανταζόμουν θα περιλάμβανε αρχικά όλες τις θυγατρικές του Virgin Group συμπεριλαμβανομένης της αμερικάνικης και ιδανικά έχοντας απορροφήσει την BMI, την Singapore (που θα άφηνε την Star Alliance γιατί δεν είναι και πολύ ευχαριστημένη), την Norwegian και την Air Berlin. Όμως η Air Berlin τα βρήκε με τους τρίτους οπότε δε βλέπω κανέναν πιθανό μεγάλο carrier από ηπειρωτική Ευρώπη.
Επίσης φανταζόμουν και την Air Baltic στα μέλη, αλλά με μικρότερο βάρος από τους προαναφερθέντες.
 
Lewton, δεν είναι άσχημο το όραμα σου. Βέβαια, αφήνει κάποιες τρύπες αλλά για αρχικό σχήμα pal mal :great: ...

Το θέμα της 4ης συμμαχίας έχει κάνα δίμηνο που ανακινήθηκε για πρώτη φορά (απ' τον Scott McCartney του WSJ), όπου με αφορμή την συνένωση των ffp του Virgin group έθετε το ερώτημα αν πάει (o Branson) για global airline ή 4η συμμαχία...

Flesland, ξέχασες να μας δώσεις το link. Would you be so kind? Eυχαριστώ :D και τα λέμε στη βουλή-απ' έξω. Όχι στους psekasmous :twisted: :arrow: trailer :thx:
 
Ξέχασα την Jet Blue που ήταν σημαντικό κρίκος στο σχέδιο όπως το είχα φανταστεί.

Φαντάσου την Virgin Atlantic να συνέδεε Gardermoen και Tegel* με κάποιο αεροδρόμιο της ανατολικής ακτής στο οποίο θα εγκαθίδρυαν hub η Virgin America και η Jet Blue. Δεδομένων και των πολύ αποτελεσματικών cost structure τους (σε σχέση με τις παραδοσιακές δυνάμεις), ο συνδυασμός των AirBerlin/Norwegian-->Virgin Atlantic-->VirginAmerica/JetBlue θα έμπαινε δυναμικά στη μάχη των transatlantic flights.
Και θα είχε και πολύ δυνατή παρουσία στην Αυστραλία (κάτι που θα τραβούσε σε μια τέτοια υποτιθέμενη συμμαχία την Singapore που θα έμπαινε έτσι στο μάτι της Jet Star και εμμέσως στης άσπονδης συμμάχου Thai). Την Singapore θα την τραβούσε και ενδεχόμενο feeding της πτήσης με την οποία πάει στο JFΚ από Γερμανία, αλλά με στάση στο Tegel αντί FRA.
*Άρα το Tegel μπορεί να μοιράζεται μεταξύ Singapore και Virgin Atlantic.
 
OA701":82f778sj said:
Flesland, ξέχασες να μας δώσεις το link. Would you be so kind? Eυχαριστώ :D

Το link είναι αυτό
http://www.ft.com/cms/s/0/4045cd5c-d175 ... abdc0.html

αλλά ακόμα και register να κάνετε δεν θα το έχετε ολόκληρο. Οπότε please see on attachment δεν φέρω ευθύνη για ενδεχόμενο στραβισμό, το άρθρο είναι μια ευγενική χορηγία της Deutsche Lufthansa που μοιράζει εφημερίδες δωρεάν...

Το ζουμί για μένα είναι τι θα γίνει με τις αραβικές. Φαντάζεστε την Emirates που είναι συμμαχία από μόνη της να συνεργάζεται και με άλλη μεγάλη; Επίσης το συζητούσαμε πέρυσι για το αν η Etihad θα εξαγόραζε την ΕΚ, κάτι που δεν επαληθεύτηκε αλλά στο μέλλον κανείς δεν ξέρει. Ήδη η του ''Κόλπου'' τράβηξε τον δρόμο της σμίκρυνσης για να επιβιώσει, θα χωρέσουν άλλες 3 τόσο μεγάλες στην περιοχή;

Επίσης ας μην ξεχνάμε τι θα κάνει η ΟΑ, τέτοιο κελεπούρι ελεύθερο;

Για να είμαι ειλικρινής θα ήμουν πολύ περίεργος να ήμουν εκεί: μπορεί η γη να ξαναγίνει επίπεδη; ;)
 

Attachments

  • mybb2019.jpg
    mybb2019.jpg
    64,3 KB · Προβολές: 1.005
Flesland, είσαι άρχοντας! :great: Φωτό της εφημερίδας? :thx: Στραβώθηκα λιγάκι αλλά τα κατάφερα...

Η ΕΚ αν έχω καταλάβει καλά δεν σκοπεύει να ασχοληθεί με το άθλημα αφού (θεωρεί ότι) είναι απο μόνη της συμμαχία. Βέβαια, απ' ότι διάβαζα χθές (θα τα ανεβάσω αύριο πιά), έχει στοχοποιηθεί απο ένα κονσόρτιουμ περίπου 25 αεροπορικών, με όλα τα καλά παιδιά μέσα (Delta, AF, BA), για τα export credit benefits που απολαμβάνει στις αγορές α/φών (όπως στοχοποιήθηκε και η Korea Air). Αν κάνει κάτι μελλοντικά μάλλον ως retaliation θα το έβλεπα. Ενδιαφέρον θα έχει και η πορεία των Qatar και Etihad, που είναι σαφώς μικρότερα μεγέθη. Τέλος, για την Gulf, κάπου πήρε το μάτι μου ότι μετά το downsizing ετοιμάζεται για "συμμάχιασμα".

Lewton, το πήγες μακριά το σχέδιο σου. :cool: Στη μόνη που έχω μια μικρή ένσταση είναι η jetblue, αφού το να γίνεται διακίνηση intercontinental επιβατών μέσα στη Γερμανία της LH και να χρησιμοποιηθή η αμερικανική επένδυση της απο άλλους, λιγάκι δύσκολο. Η US Air ή η loco Southwest που μέσω της AirTran πάτησε ακόμη καλύτερα ανατολικά, ίσως ταιριάζει καλύτερα...
 
Παιδια νομιζω υπαρχει αντιστοιχο ποστ για την 4η συμμαχια, η οποια ειναι η προταση της EL AL με το ονομα WE!(western-eastern) με αμεσα ενδιαφερομενες την aerosvit και παρομοια μεγαθηρια...
Ενδιαφερον project αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να επιβιωσει.
Kαι το λινκ του α.νετ
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/4901552/
 
OA701":1dwknucd said:
Ενδιαφέρον θα έχει και η πορεία των Qatar και Etihad, που είναι σαφώς μικρότερα μεγέθη. Τέλος, για την Gulf, κάπου πήρε το μάτι μου ότι μετά το downsizing ετοιμάζεται για "συμμάχιασμα".
Νομίζω ότι τις δύο πρώτες που αναφέρεις αν αποφασίσουν να «συμμαχιάσουν» ( :D ) θα τις υποδεχτούν με ανοιχτές αγκαλιές οι υπάρχουσες συμμαχίες αφού έχουν κενό στην περιοχή.
(Η Star θα βρει και την ευκαιρία να πετάξει εκτός τους Τούρκους. :twisted: )

Μια 4η συμμαχία στην οποία θα παίζει η El Al δεν υπάρχει περίπτωση να τραβήξει αραβική εταιρία, ωστόσο θα ήταν ενδιαφέρουσα η απόπειρα δημιουργίας μιας συμμαχίας με κέντρο βάρους διαφορετικό από το στάνταρ (Ανατολική Ασία-Αμερική-Ευρώπη). :great:
 
Γεια σε όλους ,

Εγω από ότι εχω καταλάβει είναι οτι αργά η γρήγορα θα μήνουν 3-4 μεγκα-εταιρείες. Η ΒΑ/ΙΒ/ΑΑ αφού έχουν καλύψει Βορεια/Νοτεια Αμερική και Ιντρα-Ευρωπαικοί προορισμοί έχουν έρθει σε επαφες με Thai / Singapore /Air China / Korean σε αναζήτησ συμμαχίας για να καλύψουν την Ασία όταν δημιουργήσουν την ΙΑ (International Airline).

Από την άλλη η LH ακολουθεί άλλη στρατηγηκή "τρόγωντάς" αγοραζοντας άλλες εταιρείες και το δικτυο της έιναι τεράστιο.

Εχουμε και την AF/KLM που πιθανολογείτε να ενωθέι με την UA για να δημιουργηθεί μία μέγκα-εταιρεία.

Η Emirates - Etihad είναι αρκετά κοντά αφού ανοίκου και οι 2 στα ΗΑΕ αλλα ότι και αν συμβεί η Emirates θα επικρατήσει καθώς το brand της έχει ξεπεράσει και την Coca Cola στην μέση Ανατολή και Ασία. Οι 2 εταιρείες δεν το έχου αποκλύσει και ιδιατερα μετά την ολοκλήρωση του αεροδρομίου Jebel Ali JXB το οποίο απέχει μόλις 30' και από το DXB και AUH. Το σίγουρο είναι ότι όταν θα δεχτούν "επίθεση" θα αντιδράσουν και το χειρότερο έιναι ότι οι 2 εταιρείες μαζί θα ξεπεράσουν σε στόλο τα 600 αεροσκάφη.(359 ΕΚ και 268 EY)
 
OA701":zleimq76 said:
Όχι στους psekasmous :twisted: :arrow: trailer :thx:

Το ποστ αυτό πάει str8 για Κουβά (βοήθειά μας), αλλά δεν άντεχα να μην το γράψω, έστω, για όσους το προλάβουν :twisted:

Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, η κίνηση ενάντια στους ψεκασμούς είναι να αναγκάσουμε όλα τα αεροπλάνα να πετάνε κάτω από τα 30k feet για να μην βγάζουν contrails??? ROFLMFAO :banana:
 
Top