flesland
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 14/09/2008
- Μηνύματα
- 2.507
- Likes
- 1.068
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDK
Ανοίγω το τόπικ από ένα άρθρο που διάβασα χτες στους FT και αναφέρονταν στην συνεργασία των ΑΑ, BA και Iberia και την σημασία τους για την αγορά φιλέτο Β.Αμερική- Ευρώπη (πριν μπω στο θέμα να αναφέρω ότι είχα διαβάσει κάπου πριν 2-3 μήνες, νομίζω στον Economist, ότι η ΒΑ εγκαταλείπει την Αυστραλία γιατί α) δεν μπορει να ανταγωνιστεί τις αραβικές και τις ασιατικές β) βγάζει περισσότερα όταν πετάει NYC).
Ξανά στο πρώτο αρθρο: η περίπτωση σχηματισμού 4της συμμαχίας αναφέρθηκε αόριστα (όπως πάντα στην αρχή) από κάποιους 'aviation specialists' και αφορά κυρίως την Virgin και το περιθώριο που έχει πια να ανταγωνιστεί την ΒΑ στο ΗΒ. Πέρα από το Τ5 στο LHR ας μην ξεχνάμε ότι η ΒΑ προσφέρει το all business με Α318/steep approach από LCY. Στο παιχνίδι εμπλέκονται σύμφωνα με το άρθρο η Emirates και η Etihad (που έχει ήδη codesharing με την Virgin Blue)...
Ξανά στο πρώτο αρθρο: η περίπτωση σχηματισμού 4της συμμαχίας αναφέρθηκε αόριστα (όπως πάντα στην αρχή) από κάποιους 'aviation specialists' και αφορά κυρίως την Virgin και το περιθώριο που έχει πια να ανταγωνιστεί την ΒΑ στο ΗΒ. Πέρα από το Τ5 στο LHR ας μην ξεχνάμε ότι η ΒΑ προσφέρει το all business με Α318/steep approach από LCY. Στο παιχνίδι εμπλέκονται σύμφωνα με το άρθρο η Emirates και η Etihad (που έχει ήδη codesharing με την Virgin Blue)...