Τεχνική Βάση «Olympic Engineering»

  • Thread starter Thread starter NFEEFE
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Likes
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Ανοιξα αυτο το θεμα αφου πιστευω οτι ειναι καλο να υπαρχει και ενα ξεχωριστο θεμα για την τεχνικη βαση της Olympic Air.

Αρχιζω το νεο θεμα με ενα αρθρο αρκετα σχετικα με την προσφυγη της Olympic Air (δικαιη κατ'εμε) προς το Ειρηνοδικειο με αιτημα την απελευθερωση του χώρου απο τον παρατημενο εξοπλισμο της παλαιας εταιριας:
http://www.reporter.gr/default.asp?pid=16&la=1&art_aid=228246
Edit
Για λιγο με προλαβε και ο ΟΑ701...! :great:
 
Mαλλον η προσφυγη δεν θαχει τύχη
Διευκρινίσεις για τις ενέργειες της ως ειδική εκκαθαρίστρια των τριών εταιρειών της "παλαιάς Ολυμπιακής", παραχωρεί σε σχετική της ανακοίνωση η Εθνική Κεφαλαίου Α.Ε., με αφορμή τις δηλώσεις του προέδρου της MIG Α. Βγενόπουλου σε συνέντευξη Τύπου αναφορικά με την περιουσία της "παλαιάς Ο.Α.".
http://www.capital.gr/news.asp?id=855776
 
Re: Τεχνική Βάση «Olympic Engineering>>Μ

Μηπως ξερετε ποτε θα ξεκινησει η Olympic Engineering?
Ακουγεται οτι τα υποστεγά της είνα άδεια απο αεροπλανα για συντήρηση και οτι δεν εχει κάνει ακόμα προσλήψεις
 
παιδιά υπάρχει πρόσβαση στο κτήριο 53 μέσω συγκοινωνίας ή έστω με κάποιο τρόπο; ως το αεροδρόμιο θα φτάσω με μετρό
 
Zeppelin θα σου πρότεινα να πάρεις ένα τηλέφωνο στο ΑΙΑ να ρωτήσεις για την ύπαρξη μέσου μεταφοράς προς το 53. Αν δεν υπάρχει, πάρε ένα ταξί από το ισόγειο, έξω από τις αφίξεις. Δεν πιστεύω να σου πάρει πολλά, ούτε 3 λεπτά διαδρομή δεν είναι.
 
οι υπάλληλοι πως πάνε; όλοι έχουν αμάξι *πάντα* α ρε Ελλάδα
 
Φίλε Zeppelin όταν λειτουργούσε η παλιά ΟΑ, υπήρχαν 3 διαφορετικά δρομολόγια-γραμμές υπηρεσιακών λεωφορείων που έφερναν τους υπαλλήλους από σχεδόν όλη την Αττική σε όλες τις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου. {Catering, Τεχνική Βάση ΟΑ, υπόστεγο αεροπλοΐας κτλ}

Υπήρχε και ένα μικρό λεωφορείο, σαν αυτά του ΟΑΣΑ, το οποίο έκανε δρομολόγιο από τις αφίξεις προς τα γραφεία των πληρωμάτων της παλιάς ΟΑ. Ήταν σχεδόν πάντα γεμάτο με αεροσυνοδούς, φροντιστές & πιλότους. Δεν γνωρίζω αν αυτό ήταν υπηρεσιακό της παλιάς ΟΑ ή του ΑΙΑ.

Πάρε ένα τηλέφωνο στο αεροδρόμιο να ρωτήσεις πως να φτάσεις. Το τηλέφωνο, αν δεν κάνω λάθος, είναι το 210-3530000.
 
δεν ξέρουν την τύφλα τους. γι' αυτό ρώτησα εδώ
 
Να ξεκαθαρίσουμε ότι το 53 δεν ανήκει στις εγκαταστάσεις του ΑΙΑ, με την έννοια του ιδιοκτησιακού καθεστώτως. Είναι χώρος της ΟΑ. Πάρε για παράδειγμα τη μετάβαση κάποιου στο Εκθεσιακό κέντρο (στο Metropolitan). Αν κάποιος έρθει με μετρό στο Κεντρικό Αεροσταθμό επίσης δεν υπάρχει μέσο του ΑΙΑ (και εννοώ εσωτερικό λεωφορείο) για να σε πάει εκεί.
Επίσης, υπάρχουν εταιρείες που απασχολούν σημαντικό αριθμό εργαζομένων εκτός εγκαταστάσεων ΑΙΑ (πχ. Aegean πληρώματα και επιμελητεία και... και άλλες ειδικότητες ίσως) με έδρα την Παιανία. Η εταιρεία φροντίζει για τα δρομολόγιά τους από και προς τις εγκαταστάσεις του ΑΙΑ.
Για όλα τα παραπάνω, δεν υπάρχει ΑΙΑ μέσο μεταφοράς από και προς την Τεχνική Βάση της ΟΑ (αν δεν κάνω λάθος...)

όσο για το "δεν ξέρουν την τύφλα τους..." είναι λίγο τραβηγμένη η κριτική...νομίζω. Εργαζόμενος/η, σε τηλεφωνικό κέντρο δε σημαίνει απαραίτητα και "φωτεινός παντογνώστης".
 
στο τηλ. κέντρο είναι πολύ ευγενικοί και πρόθυμοι αλλά δε γνωρίζουν να σου πουν κάτι με σιγουρία όταν ρωτήσεις κάτι έξω από τα Α Β Γ Δ που ξέρουν.

Ένα εσωτερικό μικρό τρένο ή λεφορείο θα μπορούσε κ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να υπάρχει πάντα τόσο για το εκθεσιακό όσο και γενικώς. Ο μόνος τρόπος αν κατάλαβα καλά είναι να πάρει κάποιος ταξί και να πληρώσει σημαία & πιάτσα για μια απόσταση 1 χλμ που *απαγορεύεται να περπατήσεις κ να ήθελες.. Κάπου εκεί καταλαβαίνει κανείς ότι μετά την Αμερική η Ελλάδα σε αγάπη αμαξιού
 
Top