Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό...Departing -Arriving Time

prezakis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/11/2006
Μηνύματα
15
Likes
0
Καλημέρα σε όλους,
Μπορεί να φανεί χαζή ερώτηση σε κάποιους,αλλά είναι κρίσιμη στην επιλογή δρομολογίων όταν το ταξίδι σου εμπεριέχει μετεπιβίβαση.
Ρωτάω,λοιπόν, και δεν θέλω γέλια :rolleyes:
"Όταν κάνεις αναζήτηση σε πτήσεις για εξωτερικό σε μία εταιρεία και σου εμφανίζει τα αποτελέσματα,η ώρα αναχώρησης και άφιξης είναι τοπική?Δηλαδή για παράδειγμα,αν εγώ θέλω να ταξιδέψω Ρώμη(που έχει διαφορά μία ώρα με Αθήνα)και το δρομολόγιο είναι ATH(9:00)->FCO(10:10) ,αυτό τι σημαίνει?Ότι στις 9 το πρωΐ(ώρα Ελλάδας) το αεροπλάνο φεύγει από την Αθήνα και στις 10:10 το πρωΐ,ώρα Ιταλίας(11:10 ώρα Ελλάδας) θα είναι στη Ρώμη?Αυτό θα ισχύει και για το δρομολόγιο της άλλης εταιρείας που θα θέλω να ταξιδέψω ή κάθε εταιρεία χρησιμοποιεί την ώρα την χώρας στην οποία εδρεύει?Παράδειγμα,στη Ρώμη που έφτασα έχει δρομολόγιο Ρώμη(FCO)(11:05)->Δουβλίνο(DUB)(13:20),το προλαβαίνω ή έχω μπλέξει τα μπούτια μου με τις ώρες?

Ευχαριστώ κι αυτούς που θα χλευάσουν κι αυτούς που θα βοηθήσουν.
;)
 
prezakis":20xw5xs5 said:
Δηλαδή για παράδειγμα,αν εγώ θέλω να ταξιδέψω Ρώμη(που έχει διαφορά μία ώρα με Αθήνα)και το δρομολόγιο είναι ATH(9:00)->FCO(10:10) ,αυτό τι σημαίνει?Ότι στις 9 το πρωΐ(ώρα Ελλάδας) το αεροπλάνο φεύγει από την Αθήνα και στις 10:10 το πρωΐ,ώρα Ιταλίας(11:10 ώρα Ελλάδας) θα είναι στη Ρώμη?
Σωστόν ;)

Όλες οι ώρες αναχώρησης - άφιξης, σε όλες τις εταιρείες είναι τοπικές! Το αν προλαβαίνεις όμως μια πτήση σε κάποιο αεροδρόμιο, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Από το μέγεθος του αεροδρομίου μέχρι την πιθανή καθυστέρηση της πτήσης σου...

Σίγουρα είναι καλό να έχεις πάνω από 1.30 ώρα μεταξύ της αναμενόμενης ώρας άφιξης και της αναχώρησης της επόμενης πτήσης, για κάθε ενδεχόμενο. Στο περιβόητο ταξίδι για Παρίσι - St. Maarten θα φτάναμε 9.20 στο Παρίσι και θα φεύγαμε 11.00 και μάλιστα με την ίδια εταιρεία. Τελικά μια 40λεπτη καθυστέρηση απο Αθήνα μας ανάγκασε να τρέχουμε μια τεράστια απόσταση 4 terminals μακριά, για να προλάβουμε την επόμενη πτήση (η οποία τελικά είχε και αυτή καθυστέρηση).
 
Επισης, λογω των μετρων που εφαρμοζονται στον ελεγχο ασφαλειας (και με τις απαγορευσεις υγρων στοιχειων στις χειραποσκευες) πρεπει να λαμβανεις υποψη, εκτος απο την αποσταση των terminals, και το χρονο που χρειαζεται να "περασεις" τον ελεγχο ασφαλειας. Καθε αεροδρομιο εχει τις ωρες "μποτιλιαρισματος" του.

Θα συμφωνησω με τον 707 οτι η 1.30 ώρα μεταξύ της αναμενόμενης ώρας άφιξης και της αναχώρησης της επόμενης πτήσης ειναι ενα καλο περιθωριο.

Αλλα για να παραφρασω λιγο τον γνωστο νομο του Μερφυ....

"Η πιθανοτητα να αναχωρησει η δευτερη πτηση στην ωρα της, αυξανεται γεωμετρικα με το ποσο εχει καθυστερησει η πρωτη πτηση, και ποσο καθυστερηση υπαρχει στον ελεγχο ασφαλειας"

και αν ταξιδευεις για οποιοδηποτε λογο περαν της αναψυχης, τοτε το αγχος και η πιεση να προλαβεις ειναι αυξημενα...
τελικα, δεν υπαρχει καλυτερο συναισθημα απο οταν καθισεις στο καθισμα του α/φους, μετα απο ενα "μαραθωνιο" για να φτασεις μεχρι εκει.....
 
Ήδη ορισμένες εταιρίες (η LH είναι η μόνη που μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή) αναπροσάρμοσαν τα MCT's τους (Μinimum Connecting Times) στα hubs τους λόγω των νέων μέτρων ασφαλείας. Στο εξής, ο χρόνος που απαιτείται για να γίνει η μετεπιβίβαση στο αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης είναι μεγαλύτερος απ' ότι ήταν προηγουμένως και το σύστημα κρατήσεων συνδυάζει μεταξύ τους μόνο πτήσεις που είναι εντός του νέου χρονικού πλαισίου που ορίζει το νέο MCT.

Ως προς τις ώρες αναχώρησης και άφιξης, ναι είναι ΠΑΝΤΟΤΕ τοπικές. Κάπου είχα διαβάσει (σε κάποιο έντυπο της Thai) ότι σαν ώρα αναχώρησης ορίζεται η ώρα κατά την οποία κλείνει η πόρτα του αεροσκάφους και σαν ώρα άφιξης, η ώρα κατά την οποία ακινητοποιείται στο σημείο που θα αποβιβάσει τους επιβάτες.
 
Top