Ταυτόχρονη π/γ 2 α/φ κατέληξε σε σύγκρουση

  • Thread starter Thread starter Σάββας
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Σάββας

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
13/04/2009
Μηνύματα
39
Likes
0
Η ταυτόχρονη Π/Γ των δύο Α/Φ,στο Α/Δ της Yuba-ΗΠΑ, κατέληξε στην συγκρουση τους.
Ζωντανοι και οι δύο πιλότοι που πήγαιναν για Π/Γ στον ίδιο Δ/Δ.

Είχαν διαφορα ύψους και δεν έβλεπαν ο ένας τον άλλο.

Περισσότερες πληροφορίες, βίντεο και φωτογραφίες:
http://www.news10.net/news/local/story. ... 90&catid=2
http://www.wnct.com/nct/news/national/a ... ort/36944/
(προσέξτε τις 'ρίγες' στο μικρότερο αεροπλάνο που προκλήθηκαν από την έλικα του μεγαλύτερου)

Ήθελα να ήξερα, ελεγκτής ΠΕΑ δεν υπήρχε εκεί ή είναι και αυτό μία ελληνική εφεύρεση?
Απ'οσο ξέρω η ευσυνειδησία των 'δικών μας' έχουν γίνει αιτία να αποφευχθούν ουκ ολίγα αεροπορικά περιστατικά (το λιγότερο..)
 
Re: ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ Π/Γ 2 Α/Φ ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ

Σάββας":2k7tsegt said:
Ήθελα να ήξερα, ελεγκτής ΠΕΑ δεν υπήρχε εκεί ή είναι και αυτό μία ελληνική εφεύρεση?

Πιθανότατα δεν θα υπήρχε. Στη Αμερική (και σε άλλες χώρες) υπάρχουν χιλιάδες αεροδρόμια, ιδιωτικά, επαρχιακά, δημοτικά, κλπ που είναι τελείως "αδέσποτα" όλο ή το μεγαλύτερο μέρος του 24ωρου και πολλά απο αυτά έχουν πυκνή κίνηση αεροσκαφών γενικής αεροπορίας. Σε αρκετά μπορεί ο χειριστής να ανάψει και τα φώτα του διαδρόμου βάζοντας κάποια συχνότητα στο VHF. Εκεί δεν υπάρχει "είμαστε κλειστά, πηγαίνετε αλλού¨.
Ολα γίνονται με βάσει τις διαδικασίες και την προσωπική ευθύνη των χειριστών. Τα ατυχήματα σε σχέση με την τεράστια κίνηση αεροσκαφών ΓΑ είναι ελάχιστα.
Συγκρίσεις με Ελλάδα μην κάνεις, εκεί είναι "άλλος κόσμος"... :)
 
Σάββας":dxuaxszw said:
Ήθελα να ήξερα, ελεγκτής ΠΕΑ δεν υπήρχε εκεί ή είναι και αυτό μία ελληνική εφεύρεση?
Και εδώ στην Ελλάδα, σε αρκετά μικρά αεροδρόμια δεν υπάρχει ελεγκτής, για τον λόγο αυτό στο ραδιοτηλέφωνο καλούνται ως "Νεοχώρι Information" αντί για "Νεοχώρι Tower". Αυτός που είναι στον πύργο σε τέτοιο αεροδρόμιο δίνει μόνο πληροφορίες μετεωρολογίας και μπορεί να αναφέρει τι κίνηση γνωρίζει πως υπάρχει εκεί γύρω, αλλά δεν δίνει "Clear to land" ή "Clear to take off".
 
Kαι επισης αν σε ενα αεροδρομιο δεν υπάρχει καθόλου atc (ούτε καν information )τότε τα αεροπλάνα αναφέρουν σε μια συγκεκριμένη unicom συχνότητα τις προθέσεις τους χωρις να περιμένουν απαντηση απο κάποιον αλλα για να ενημερώσουν αλλους πιλότους που βρίσκονται στην περιοχή..συνήθως αυτή η συχνότητα είναι 119.40 για τα ελληνικά αεροδρόμια..
 
Η συχνότητα 119.40 αφορά μόνο τα αεροδρόμια που δεν έχουν ελεγκτή?
Όταν βρίσκεσαι εντός τερματικής ενός αεροδρομίου που έχει στάνταρ συχνότητα, αλλά εκείνη την ώρα είναι κλειστό, συνήθως καλείς στην συχνότητα του αεροδρομίου και δίνεις "τυφλή" αναφορά, ή/και καλείς στην 119.40? Εγώ συνήθως κάνω το πρώτο /end-offtopic
 
αν το αεροδρομιο είναι κλειστό,δεν θα υπάρχει ελεκτής άρα δεν υπάρχει λόγος να εκπέμψεις στην στανταρ συχνότητα του αεροδρομίου..ούτως ή άλλως συμφωνα με τη νομοθεσια δεν μπορεις να προσγειωθείς στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο..έτσι,δεν ειναι απαραίτητο να δωσεις αναφορά αλλα αν το κάνεις οι επιλογές είναι 2..ή παραμένεις στο athina information/makedonia information και συννενοήσε με ελεκτή ή κάνεις blind transmission στην unicom(119.40)..σε τέτοιες περιπτώσεις θα πάρεις οδηγίες απο το information
 
κυριοι,
οφειλω να ομολογίσω ότι δεν το γνώριζα.
η 119.40 υπάρχει καπου , επισημα, γραμμενη ως συχνότητα για τέτοιου είδους αεροδρόμια?
 
Aν δεν κανω λάθος υπάρχει στο ελληνικό AIP(Aeronautical Information Publications)
αλλα αρκετα βγήκαμε οφ τοπικ..καλυτερα να ανοιξουμε καινουργιο θέμα
 
Top