flightnumber
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/09/2005
- Μηνύματα
- 316
- Likes
- 0
https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?p=80993#p80993
Επειδή το θέμα πραγματικά έτεινε να ξεφύγει και επειδή δε μου αρέσει να κλειδώνουν "θέματα" είτε να καταλήγουν στα trash τα μηνύματα... Απαντάω εδώ για όσους κακώς εννόησαν τα "γραφόμενά" μου. Καλώντας τους να είναι πιο ήρεμοι.(συζήτηση κάνουμε, χαλαρά) Δε πρόκειται να απαντήσω σε αυτούς όμως που χρησιμοποιούν ειρωνεία ή που τους "κουράζουν" οι συζητήσεις (όμως συμμετέχουν πάντα!!!).
Το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΟΑ είναι τρέχον. Μου ζητήθηκε να παραθέσω ποια είναι τα θετικά για τη χώρα μας (κατά τη γνώμη μου) με την ύπαρξη ενός "εθνικού αερομεταφορέα". Πιστεύω ότι απάντησα. Τώρα αγαπητέ sv1xv να βάζεις ταμπέλες για το τί πιστεύει ο άλλος, σε ποιά πολιτική παράταξη ανήκει κλπ, πέρα ότι είναι εκτός θέματος( δεν ενδιαφέρει κανένα) δείχνει την έλλειψη επιχειρημάτων σου.( είναι ποιο εύκολο πάντα να βάλεις μια ταμπέλα, από το να κάτσεις να σκεφτείς).
Αγαπητέ KGP, επειδή με γνωρίζεις και προσωπικά, πιστεύω ότι ξέρεις ότι δεν έχω καμία μα καμία σχέση με τους Συνδικαλιστές κλπ κλπ. Ίσα ίσα τους αντιπαθώ, αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις 3-4 threads πιο πάνω θα το καταλάβαινες. Μου κάνει εντύπωση που ακόμα και εσύ σχολιάζεις με μια εκνευριστική δόση ειρωνίας (huh,what,lol κλπ) χωρίς όμως επιχειρήματα!
Έχουμε το εξής πρόβλημα σα λαός, δεν έχουμε καθόλου καλή μνήμη, είμαστε ξερόλες, δεν εκμεταλλευόμαστε τα καλώς κείμενα άλλων χωρών( μόνο τα αρνητικά).
Τα επιχειρήματα που παρέθεσα αφορούσαν μια ΟΑ ή Pantheon η οποία σίγουρα δε θα είναι όπως έχει καταντήσει σήμερα. Εύρωστη και κερδοφόρα. Γιατί είστε τόσο σίγουροι ότι αυτό δε μπορεί ποτέ να συμβεί? Γιατί επίσης είστε τόσο σίγουροι ότι αύριο ο ιδιώτης δε θα πάρει την ιδιωτικοποιημένη Πάνθεον και θα τη μεταφέρει στη Βουλγαρία(για παράδειγμα) που οι μισθοί είναι 300€? (Δεν είναι κάτι καινούριο) (Εγώ δε θέλω να έχω connection μέσω Σόφια!)
Όσο για τα τρένα και τα ΚΤΕΛ, πέρα ότι είναι σε ιβρυδική φάση, μη μου πείς ότι ένας επιχειρηματίας για να πάει Βρυξέλλες θα πάρει τρένα και κτελ! Στην Ευρώπη όμως αυτό μπορεί να γίνει, γιατί πέρα από τις αποστάσεις έχουν ξεκινήσει την ανάπτυξη υπερταχείας που ανταγωνίζεται ευθέως το αεροπλάνο.
Πηγαίνετε τώρα στα trip reports του φόρουμ μας, βλέπετε πολλά τριπ ριπορτς να λένε "πήρα το charter" προς μια χώρα? Πολλοί προτιμούν τον εθνικό αερομεταφορέα της εκάστοτε χώρας, για πολλούς λόγους. Τα Charter είναι αλήθεια ότι διακινούν τον περισσότερο κόσμο, αλλά συνήθως για συγκεκριμένες περιόδους και συχνότητες. Για μένα χρειάζονται και τα 2 (βλέπε μεγαλύτερη συνδεσημότητα). Όσο για τα ποσά που ακούστηκαν και γώ με τη σειρά μου θα τα αμφισβητίσω γιατί δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό! Μην ανησυχείς, aas59, για να το γράφω σημαίνει ότι το έχω βιώσει ότι η ΟΑ( παρόλα τα προβλήματα) έχει πιο αξιοπρεπές σέρβις από πολλές άλλες.(Την Emirates άστη ανήκει σε άλλη κατηγορία, μη συγκρίνεις βούρτσες!)
Μην καταδικάζεται τις χρεοκοπημένες εταιρίες, να καταδικάζετε αυτόν (ή αυτούς) που τις χρεωκόπησε! ( αν καεί το δάσος, φταίει ο εμπριστής, ΟΧΙ το δάσος που είναι έφλεκτο ή κάνω λάθος). Η όλη συζήτηση ξεκίνησε από το ανεπαρκές (γελείο) σχέδιο του κυρίου Χ. και την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν μια τόσο σημαντική υπόθεση. Κάποιος εύστοχα παρατήρησε την προχειρότητα (άρπα κόλλα) ακόμα και των pdf της παρουσίασης...
Τέλος ήθελα να τονίσω ότι μπορούμε να κρατήσουμε σε χαμηλούς τόνους το θέμα, με επιχειρήματα, χωρίς ειρωνείες. Επίσης δεν είναι απαραίτητο να συμμετέχουν όλα τα μέλη στον παρόν θέμα. Θα παρακαλούσα τους συντονιστές να αφήσουν το παρόν θέμα ξεκλέιδωτο για ανταλλαγές απόψεων και μόνο! Βέβαια αν έχουν διαφορετική άποψη θα τη σεβαστώ...
Αυτά για την ώρα...
Επειδή το θέμα πραγματικά έτεινε να ξεφύγει και επειδή δε μου αρέσει να κλειδώνουν "θέματα" είτε να καταλήγουν στα trash τα μηνύματα... Απαντάω εδώ για όσους κακώς εννόησαν τα "γραφόμενά" μου. Καλώντας τους να είναι πιο ήρεμοι.(συζήτηση κάνουμε, χαλαρά) Δε πρόκειται να απαντήσω σε αυτούς όμως που χρησιμοποιούν ειρωνεία ή που τους "κουράζουν" οι συζητήσεις (όμως συμμετέχουν πάντα!!!).
Το θέμα της ιδιωτικοποίησης της ΟΑ είναι τρέχον. Μου ζητήθηκε να παραθέσω ποια είναι τα θετικά για τη χώρα μας (κατά τη γνώμη μου) με την ύπαρξη ενός "εθνικού αερομεταφορέα". Πιστεύω ότι απάντησα. Τώρα αγαπητέ sv1xv να βάζεις ταμπέλες για το τί πιστεύει ο άλλος, σε ποιά πολιτική παράταξη ανήκει κλπ, πέρα ότι είναι εκτός θέματος( δεν ενδιαφέρει κανένα) δείχνει την έλλειψη επιχειρημάτων σου.( είναι ποιο εύκολο πάντα να βάλεις μια ταμπέλα, από το να κάτσεις να σκεφτείς).
Αγαπητέ KGP, επειδή με γνωρίζεις και προσωπικά, πιστεύω ότι ξέρεις ότι δεν έχω καμία μα καμία σχέση με τους Συνδικαλιστές κλπ κλπ. Ίσα ίσα τους αντιπαθώ, αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις 3-4 threads πιο πάνω θα το καταλάβαινες. Μου κάνει εντύπωση που ακόμα και εσύ σχολιάζεις με μια εκνευριστική δόση ειρωνίας (huh,what,lol κλπ) χωρίς όμως επιχειρήματα!
Έχουμε το εξής πρόβλημα σα λαός, δεν έχουμε καθόλου καλή μνήμη, είμαστε ξερόλες, δεν εκμεταλλευόμαστε τα καλώς κείμενα άλλων χωρών( μόνο τα αρνητικά).
Τα επιχειρήματα που παρέθεσα αφορούσαν μια ΟΑ ή Pantheon η οποία σίγουρα δε θα είναι όπως έχει καταντήσει σήμερα. Εύρωστη και κερδοφόρα. Γιατί είστε τόσο σίγουροι ότι αυτό δε μπορεί ποτέ να συμβεί? Γιατί επίσης είστε τόσο σίγουροι ότι αύριο ο ιδιώτης δε θα πάρει την ιδιωτικοποιημένη Πάνθεον και θα τη μεταφέρει στη Βουλγαρία(για παράδειγμα) που οι μισθοί είναι 300€? (Δεν είναι κάτι καινούριο) (Εγώ δε θέλω να έχω connection μέσω Σόφια!)
Όσο για τα τρένα και τα ΚΤΕΛ, πέρα ότι είναι σε ιβρυδική φάση, μη μου πείς ότι ένας επιχειρηματίας για να πάει Βρυξέλλες θα πάρει τρένα και κτελ! Στην Ευρώπη όμως αυτό μπορεί να γίνει, γιατί πέρα από τις αποστάσεις έχουν ξεκινήσει την ανάπτυξη υπερταχείας που ανταγωνίζεται ευθέως το αεροπλάνο.
Πηγαίνετε τώρα στα trip reports του φόρουμ μας, βλέπετε πολλά τριπ ριπορτς να λένε "πήρα το charter" προς μια χώρα? Πολλοί προτιμούν τον εθνικό αερομεταφορέα της εκάστοτε χώρας, για πολλούς λόγους. Τα Charter είναι αλήθεια ότι διακινούν τον περισσότερο κόσμο, αλλά συνήθως για συγκεκριμένες περιόδους και συχνότητες. Για μένα χρειάζονται και τα 2 (βλέπε μεγαλύτερη συνδεσημότητα). Όσο για τα ποσά που ακούστηκαν και γώ με τη σειρά μου θα τα αμφισβητίσω γιατί δεν έχουμε κάτι χειροπιαστό! Μην ανησυχείς, aas59, για να το γράφω σημαίνει ότι το έχω βιώσει ότι η ΟΑ( παρόλα τα προβλήματα) έχει πιο αξιοπρεπές σέρβις από πολλές άλλες.(Την Emirates άστη ανήκει σε άλλη κατηγορία, μη συγκρίνεις βούρτσες!)
Μην καταδικάζεται τις χρεοκοπημένες εταιρίες, να καταδικάζετε αυτόν (ή αυτούς) που τις χρεωκόπησε! ( αν καεί το δάσος, φταίει ο εμπριστής, ΟΧΙ το δάσος που είναι έφλεκτο ή κάνω λάθος). Η όλη συζήτηση ξεκίνησε από το ανεπαρκές (γελείο) σχέδιο του κυρίου Χ. και την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν μια τόσο σημαντική υπόθεση. Κάποιος εύστοχα παρατήρησε την προχειρότητα (άρπα κόλλα) ακόμα και των pdf της παρουσίασης...
Τέλος ήθελα να τονίσω ότι μπορούμε να κρατήσουμε σε χαμηλούς τόνους το θέμα, με επιχειρήματα, χωρίς ειρωνείες. Επίσης δεν είναι απαραίτητο να συμμετέχουν όλα τα μέλη στον παρόν θέμα. Θα παρακαλούσα τους συντονιστές να αφήσουν το παρόν θέμα ξεκλέιδωτο για ανταλλαγές απόψεων και μόνο! Βέβαια αν έχουν διαφορετική άποψη θα τη σεβαστώ...
Αυτά για την ώρα...