Με αφορμή την άφιξη του νέου αεροσκάφους και την παρουσία του με ανάλογη εορταστική εκδήλωση κλπ, την επόμενη εβδομάδα, θυμήθηκα την προ ετών επίσης πρώτη άφιξη/εκδήλωση του νέου τότε τύπου α/φ AIRBUS μετά την αλλαγή στόλου από τα BOEING, όπως και την πρώτη ονοματοδοσία/βάφτιση του Κλεισθένη.
Πέραν λοιπόν των σχολιασμών που αναφέρονται παραπάνω από πολλά μέλη περί του νέου livery και λοιπών ενδεχομένως αλλαγών, εγώ θέλω να σχολιάσω ότι η Α3 ενώ είναι μια αξιόλογη και ασφαλής εταιρία, στο τομέα εμπορικής σκοπιμότητας και παρουσίας, ρεκλάμας κλπ διακρίνεται από έλλειψη επαγγελματισμού και ουσιαστικού αποτέλεσματος, ίσως και ακατάλληλης στελέχωσης, καθότι δεν επιτρέπεται αυτή η προχειρότητα και ανακολουθία, συγκρινόμενη με άλλες εταιρίες ( αν και μέλος της Συμμαχίας)
Φάνηκε λοιπόν τότε ότι κάτι σωστό ξεκίνησε και θα συνεχιστεί με τα πρώτα βαφτίσια/ ονοματοδοσία του Κλεισθένη και εν συνεχεία του Ήθους /μου διαφεύγει η τρίτη ή και τέταρτη/, ενώ αδιαφόρησαν παντελώς για όλα τα υπόλοιπα α/φ.
Όλες οι σοβαρές εταιρίες μικρές ή μεγάλες έχουν ομοιόμορφη και ολοκληρωμένη εικόνα σε ο, τι αφορά τις ονομασίες α/φ τους και την εικόνα παρουσίας των ένστολων πληρωμάτων τους, σύμφωνα με τους κανονισμούς, φέροντες τα σωστά διακριτικά τους κλπ.
Αναμένω λοιπόν να δω τι θα γίνει σχετικά με τα όσα αναφέρω παραπάνω , δηλαδή αν θα συνεχίσουν τις ονοματοδοσίες για κάθε νέο α/φ που θα έρχεται, για τις νέες στολές των πληρωμάτων τους και βέβαια για όλα τα ουσιώδη που αφορούν το configuration της καμπίνας, τον αριθμό και το είδος καθισμάτων - κανονικών business ή κουρτίνας, μετά ή άνευ οθονών, IFE κλπ