Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

alex96":30522m1p said:
Κάτι βασικό:Όταν ένας εκ των δύο εξέρχεται του θαλάμου διακυβέρνησης,πρέπει να αντικαθίσταται από άλλο μέλος πληρώματος του αφους για το διάστημα της απουσίας του.Αυτό,προφανώς δε τηρήθηκε και την ευθύνη έχει ο άτυχος κυβερνήτης.

Προκειται για μια διαδικασια που απο την εμπειρια μας ως πληρωματα ξερουμε πως παραλειπεται γιατι δεν θεωρειται αρεστη ουτε στους μεν ουτε στους δε. Θυμαμαι απειρες φορες γκρινια στο πληρωμα καμπινας για το ποιος θα μπει μεσα. Και υπηρχαν ουκ ολιγες φορες που δεν εμπαινε κανενας αν δεν το απαιτουσε ο κυβερνητης. Καιρος λοιπον να παψουμε να ξεχωριζουμε τα καθηκοντα μας σε αυτα που μας αρεσουν και σε αυτα που δεν μας αρεσουν.

Αυτο που λες AGV δεν μπορει να συμβει γιατι τοτε θα μπορουσε ο κυβερνητης να επιστρεψει στο πιλοτηριο. Ο μονος τροπος για να μην μπορει το πληρωμα εκτος πιλοτηριου να εχει προσβαση στο πιλοτηριο ειναι να το αποτρεπει αυτος που ειναι μεσα. Και για να το αποτρεπει προφανως ειναι εν ζωη και εχει τις αισθησεις του.
 
AVG,δε ξέρω αν τα χειριστήρια του Α320 ταιριάζουν σε μια τέτοια υπόθεση.
 
alex96 το να υπάρχει πάντα και ένα δεύτερο μέλος του πληρώματος στο cockpit είναι κανονισμός που ισχύει και για τις Ευρωπαϊκές εταιρίες ή τον έχουν μόνο οι Αμερικανικές?

AGV εχει ξανασυμβεί άλλες δυο τουλάχιστον φορές. Μια πτήση της Egypt Air και μια πτήση της SriLankan.
Ενδεχομένως να έγινε το ίδιο και με τη πτήση της Μalaysian που χάθηκε στον ινδικό.
 
Για τις ευρωπαϊκες ισχύει αυτό.Δε γνωρίζω για τις Αμερικανικές.
 
Αν τελικά πρόκειται για ηθελημένη ενέργεια, αναλογιστείτε την τύχη των επιβατών των προηγουμένων πτήσεων του συγκεκριμένου συγκυβερνήτη, ειδικά αυτών που προσγειώθηκαν στη Βαρκελώνη το πρωί της ίδιας μέρας. Χωρίς να είμαι ειδικός, εκτιμώ ότι τέτοιες αποφάσεις τις έχεις ήδη πάρει πριν πιάσεις τα χειριστήρια τη μοιραία μέρα, οπότε ίσως η ζωή τους να οφείλεται στο οτι ο κυβερνήτης δεν είχε χρειαστεί τουαλέτα στο πρώτο σκέλος της πτήσης...
 
AGV":2fdqh6do said:
Αν αυτό το σενάριο είναι η περίπτωση, τότε είναι πολύ πιθανό να έπεσε προφανώς παρά τη θέλησή του πάνω στα χειριστήρια και να προκάλεσε την πτώση.

Τα Airbus δεν έχουν χειριστήρια μπροστά από τον πιλότο. Έχουν joystick που βρίσκεται δίπλα από το αλεξινέμιο...
 
Παντως το ολο σκηνικο ανοιγει εναν μεγαλο κυκλο ερευνων και συζητησεων περι του αεροπορικου μοντελου που εχει επικρατησει τα τελευταια χρονια...Ισως πλεον η υπερπροσφορα των διαθεσιμων χειριστων,οι γενικα χαμηλες αποδοχες που πλεον λαμβανουν οι ιπταμενοι πλην μεγαλων εταρειων οπου και εκει βλεπουμε οτι εχουμε πολεμο στο να μειωθουν για να αυξησουν οι εταιρειες τα κερδη τους(ναι και εκει βαζουν το χερι τους οι μεγαλο-μανατζερ για να τσιμπησουν 10.000€ μπονους παραπανω..),το εαν ολοι οι πιλοτοι παρακολουθουνται και απο ψυχολογους(περαν του ιατρικου τσεκ-απ)σε τακτα διαστηματα και βεβαια(ισως πεσετε να με φατε,καθαρα προσωπικη αποψη)στο εαν ειναι ικανοι να πετανε γιατι μια αδεια πιλοτου δεν διασφαλιζει οτι και ο πιλοτος ειναι ικανος.Σιγουρα ομως οι μεγαλες εταιρειες εχουν ασφαλιστικες δικλειδες γι'αυτο δεν ξερω το κατα ποσο ισχυει ομως για τις LOCO...Παντως απο παλαια ΟΑ (απο οτι μου εχουν πει)αν δεν αξιζες,χειριστηριο σαν 1ος δεν επιανες...
 
Καραμήτρος Air":1pgakv1c said:
AGV εχει ξανασυμβεί άλλες δυο τουλάχιστον φορές. Μια πτήση της Egypt Air και μια πτήση της SriLankan.
Ενδεχομένως να έγινε το ίδιο και με τη πτήση της Μalaysian που χάθηκε στον ινδικό.

Νομιζω οτι κατι αντιστοιχο ειχε συμβει πριν πολλα χρονια με ενα shorts της ολυμπιακης στον Κερκετεα, στη Σαμο.. Δεν ειμαι 100% σιγουρος, οντας μικρος και ο,τι πληροφοριες μαζευα, απο την 'Πτηση' καθε μηνα...
 
@AirServ

Ο συγκυβερνήτης είχε πάρει commendation για τις ικανότητες του (http://aviation-business-gazette.com/A4 ... falz-.html) άρα δεν τίθεται θέμα "ικανότητας".

Αυτό που πρέπει να ψάξουν είναι τι μπορεί να οδήγησε έναν άνθρωπο να "πάρει μαζί του" άλλους 149. Είχε κάτι; Είχε δείξει κάτι; Ή ήταν όλα όπως πρέπει και δεν το φανταζόταν κανείς;
 
Top