Συντριβή A320 germanwings στη νότια Γαλλία

Αληθεια, δεν παρατηρησε κανει απο το εδαφος την καθοδο του? Η ολη καθοδος διηρκησε περιπου 10 λεπτα, αρκετη ωρα να το δει καποιος.
 
Ο κυβερνήτης είχε 10 χρόνια εμπειρία σε Lufthansa και germanwings και 6.000 ώρες στα A32S. Το αεροσκάφος είχε συνολικά 58.300 ώρες στον αέρα σε περ. 46.700 πτήσεις, με τελευταίο μεγάλο check το καλοκαίρι του 2013. Ανάμεσα στους επιβάτες ήταν και μια σχολική τάξη με 16 παιδιά και δύο δασκάλους. :(

Μόλις ανακοινώθηκε ότι βρέθηκαν τα flight recorder.

Μερικές πρώτες φωτογραφίες από το σημείο του δυστυχήματος.
 
Η πρώτη επίσημη ανακοίνωση της γαλλικής BEA που επίσημα διενεργεί τη διερεύνηση:
Accident to the Airbus A320-211 registered D-AIPX, flight GWI18G, on 24 March 2015
Εφόσον ανασύρθηκαν τα μαύρα κουτιά, λογικά θα έχουμε γρήγορα απαντήσεις, πιθανό και μέχρι τέλος της εβδομάδας.
 
Η Germanwings από το μεσημέρι έχει αρκετές ακυρώσεις αναχωρήσεων από το αεροδρόμιο της Κολωνίας!
 
Η σημερινή 4U9525 (BCN-DUS) μετονομάστηκε σε 4U9441.
 
Η κατάσταση του CVR
CA8MlqyUUAEXKOp.jpg:large
 
Αν αυτό είναι όντως το CVR του εν λόγω αεροπλάνου, είναι σε πολύ κατάσταση. Το πορτοκαλί κυλινδρικό μέρος που φαίνεται ακέραιο είναι αυτό που περιέχει τα δεδομένα, το υπόλοιπο κουτί περιέχει τα κυκλώματα διασύνδεσης και τροφοδοσίας.
Αριστερά φαίνεται και το ULB (το ασημί κυλινδράκι με τις γαλάζιες γραμμές).
 
Τις τελευταίες ώρες διαβάζω και στο airliners.net, και στο spiegel αλλά και στο Avherald να παίζει πολύ το σενάριο του σπασμένου windshield. Δεν επιβεβαιώθηκε από κανένα, αλλά αναπαράγεται αρκετά αυτό το στοιχείο και κάπως ενώνει το παζλ. Αν όντως έσπασε στα 38000 ft, τότε εξηγεί την "σταθερή" κάθοδο και την μη αλλαγή πορείας του αεροσκάφους. Προφανώς ο χειριστής άλλαξε το altitude σε 6000 ft (αφού τα Gs που ασκούνταν στο πρόσωπο του τον έκαναν ανίκανο να ρυθμήσει σωστό υψόμετρο για μην προσκρούσει στα βουνά) και πριν προλάβουν να φορέσουν μάσκες, έχασαν τις αισθήσεις τους ή και ακόμα "τους ρούφηξε" ο σπασμένος ανεμοθώρακας, αν θεωρήσουμε πως σε cruising altitude οι χειριστές δεν είναι δεμένοι με τις ζώνες τους (βλ. Aloha Airlines 243). Το descent rate του α/φους ήταν κατά μέσο όρο 3500 fpm. Είναι όμως αυτό το descent rate ανάλογο ενός rapid descent λόγω decompression;
Επίσης, μπορεί κάποιος να καταλάβει την ερώτηση της ισπανίδας δημοσιογράφου;

http://www.euronews.com/2015/03/24/germ ... ed-to-say/
 
Τι ρώτησε ο δημοσιογράφος και αρνήθηκε να απαντήσει η εκπρόσωπος της Lufthansa; Η ερώτησή του δεν φαίνεται στο λινκ...
 
Top