convair
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 22/08/2006
- Μηνύματα
- 402
- Likes
- 198
- Περιοχή
- Athens
- Website
- www.707.gr
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
Η αποτύπωση από το FL δεν προσφέρει και πολλές πληροφορίες, πέραν των ιχνών. Μπορεί να δοθεί εξουσιοδότηση σε δεύτερο αεροσκάφος για προσέγγιση ( ή και περισσότερα) ανάλογα με το πόσο "χώρο" έχει η τερματική περιοχή και ανάλογα του σχεδιασμού των διαδικασιών. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σύνηθες το ΑΡΡ να εφαρμόζει διαχωρισμό καθ΄ ύψος. Για το συγκεκριμένο, χωρίς την ακριβή αποτύπωση από το ραντάρ, χωρίς να γνωρίζουμε τις εξουσιοδοτήσεις που είχαν λάβει τα δύο αεροσκάφη και χωρίς να γνωρίζουμε τι προσέγγιση έκανε ο καθένας, είναι παρακινδυνευμένο να προβούμε σε οποιαδήποτε σοβαρή ανάλυση η οποία ενδεχομένως μπορεί να εκθέσει αδικαιολόγητα είτε χειριστές είτε ΕΕΚ.
Δεν κάνουμε σοβαρή ανάλυση εδώ ούτε προδιαγράφουμε-μαντεύουμε τι θα βρει μια επίσημη διερεύνηση (αλήθεια εκκινήθει διαδικασία διερεύνησης συμβάντος στον Ε.Ο.Δ.Α.Σ.Α.Α.Μ. ; ). Εδώ είναι ενα φόρουμ, ένα ιντερνετικό 'καφενείο' για όσους ασχολούνται με αεροπορικά θέματα, κομματι ων οποίων είναι και η ασφάλεια πτήσεων. 'Οσον αφορα το συγκεκριμένο συμβάν τα πράγματα είναι σχετικά ξεκάθαρα άσχετα από δεδομένα radar στα οποία και δεν έχεις πρόσβαση. Τα ίχνη στο FR24 σε σχέση με τα radials & ΑPP charts 'μιλάνε' νομίζω από μόνα τους....