Συμμαχίες

  • Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Χρειάζονται οι αεροπορικές συμμαχίες;


  • Total voters
    8
  • Poll closed .

IATA

First-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
767
Likes
217
Καλησπέρα,
ανοίγω νέο θέμα γιατί δε βρήκα κάτι σχετικό. Αναρωτιέμαι αν οι αεροπορικές συμμαχίες είναι τόσο ισχυρές όσο στην προ covid εποχή και αν έχουν νόημα. Αυτό που βλέπω είναι ότι κάποια μέλη έχουν αποκλειστεί προσωρινά ή μόνιμα, ενώ τα εναπομειναντα έχουν τυπικές μάλλον παρά ουσιαστικές και θερμές σχέσεις συνεργασίας. Συμφωνεί κάποιος/α ή μόνο εγώ το αντιλαμβάνομαι; πιστεύετε ότι είναι εντάξει τα πράγματα όπως έχουν ή πρέπει να αλλάξει κάτι;
Προς στιγμήν οι επίσημες ιστοσελίδες δίνουν τα εξής στοιχεία:
Star Alliance - 26 μέλη
Oneworld - 15 μέλη
Skyteam - 20 μέλη

Μήπως χρειάζεται μια εξισορρόπηση δυνάμεων;
 
Μια μη-εξισορρόπιση που θα με βόλευε πολύ θα ήταν να πάει η ITA στην Star Alliance.
 
Δεν γνωρίζω από ποια άποψη ακριβώς θα σας βόλευε η ITA στην Star Alliance. Θέλετε να μας εξηγήσετε;
 
Και η Sky Express να πάει OneWorld? Η Αmerican ήδη πουλάει εισιτήριά της...
 
Γιατί να γίνει εξισορρόπηση και πώς μπορεί να γίνει; Να παρέμβουν η ΙΑΤΑ, o ICAO και ο ΟΗΕ;
Το θέμα δεν είναι το μέγεθος μιας συμμαχίας, αλλά το να μη δημιουργούνται στρεβλώσεις μέσα από αθέμιτες πρακτικές (π.χ. καρτέλ). Και εκεί το λόγο έχει η δικαιοσύνη, όχι το φόρουμ.
 
Top